Söker er som gillar spermafyllda kondomer

Smogen6

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Söker fler som gillar att runka med kondom på kuken och spruta I den, jag gillar det och gör det ofta. Kramar skönt om kuken, sen kan man kladda och smaka sperman.
Vore kul att chatta om det.
Sen vore det härligt om vi tom kunde byta spermafyllda kondomer, få trä på en kondom full med sperma och se känna ngn annans sperma kladda runt ollonet?

Smogen6

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Hej jättekul att du svarade och är nyfiken. Hur gillar du med spermafyllda kondomer

Bengt-62

Aktiv medlem
Ålder
63
Kön
Man
Söker fler som gillar att runka med kondom på kuken och spruta I den, jag gillar det och gör det ofta. Kramar skönt om kuken, sen kan man kladda och smaka sperman.
Vore kul att chatta om det.
Sen vore det härligt om vi tom kunde byta spermafyllda kondomer, få trä på en kondom full med sperma och se känna ngn annans sperma kladda runt ollonet?
Jag tänder på precis samma spermasnuskande med kondom, och suger alltid i mig innehållet efteråt, men skulle vilja göra detta tillsammans med någon annan snuskgubbe i mellansverige !

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Fantastisk känsla dra på fylld på egen kuk. En gång/ har jag skänkt till kille på annat forum made inpåse på. bestämd plats, trotts han lovade hörde han aldrig av sig , en den hämtades Var borta nästa dag . Hoppas han njöt . Första gång var bara kort var in tonår hos en kompis , var på toa av slump låg en nästan överst inpapperskorgen på toa. Blev styv av se , trädde på , men vågade ej runka , ara kännslsn drog av o lade tillbaka. Dock utan knut denna gång . Gick sedan ut som inget hänt. men styv i kallingar

Smogen6

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag har fått testa en gång, fick en plastburk med sperma från en äldre man I Gbg, hällde sperman I en kondom som jag trädde på min kuk, va helt underbart med hans sperma som kladdade på min kuk, det doftade gott om hans sperma. Jag runkade och sprutade I kondomen också

Toppen