Söker sexintresserade till Second Life

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
Jag söker efter sexintresserade män/kvinnor för sexrollspel i Second Life, ett stort cybervärld på Intenet.

På Second Life (www.secondlife.com) är det alltid, dygnet runt, kring 30 000 till 50 000 människor påloggade. Man kan göra det mesta i Second Life (SL) som man kan göra i Real Life (RL), och självfallet också sex. Genom att man kan vara lika anonym som här på onanera.se så har man möjlighet att utveckla alla och omöjliga sexintressen – det enda som är bannlyst där är barnsex.

Man laddar ner en klient på sin dator, skapar en avatar (som är den man vill vara) och så ger man sig ut i den världen. Det är helt gratis.

Jag har en väninna som har en fantasi att bli utnyttjad av ett gäng män, ett gang-bang, och det kan hon bli, men tyvärr mest på engelska – hon har inte hittat några svenska män att ha bra sex med (utom jag förståss ;)). Så föddes idén att kanske söka här på onanera.se – här finns det kanske sexintresserade män o kvinnor som vill vara med i sexrollspel...

Den som gillar cybersex kan finna en massa där, alltifrån Orgy Rooms till romantiska supervackra ställen att förföra sin partner på ;)

Second Life är rätt så hårdvarukrävande, så här ser deras specifikationer ut:

MINIMUM Requirements
Processor 800 MHz Pentium III or Athlon, or better
Memory 512 MB or more
Graphics card for XP or Windows 2000
NVIDIA GeForce 2, GeForce 4 MX or better
OR ATI Radeon 8500, 9250 or better
OR Intel 945 chipset
Graphics Card for Vista
NVIDIA GeForce 6600 or better
OR ATI Radeon 9500 or better
OR Intel 945 chipset
RECOMMENDED Requirements
XP or Vista
Processor 1.5 GHz (XP), 2-GHz (Vista) 32-bit (x86) or better
Memory 1 GB or more
NVIDIA Graphics cards
6000 Series: 6600, 6700, 6800
7000 Series: 7600, 7800, 7900
8000 Series: 8500, 8600, 8800
GeForce Go Series: 7600, 7800, 7900
ATI Graphics Cards
X800, X900, X1600, X1700, X1800, X1900
x2600, x2900
x3650, x3850
Men om man har det så får man tillgånt till en bländande vacker grafik – om man inte klarar kraven så kommer man att uppleva irriterande krascher och svårigheter att manövrera...

Om ni tar er in dit så sänd mig ett Note Card, jag heter jjuhanjj janus där. Min kåta väninna heter Kattis Criss. Så skall vi hjälpa till så gott det går....

Själva spelet är på engelska, men det finns en hel del svenskar och man behöver inte kunna annat än svenska för att umgås – men man har chans att knulla en japanska, eller brasilianska, eller nån svart tjej från mellanvästern om man kan engelska... (om man är kille, och så tvärtom om man är tjej ;)).
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag söker efter sexintresserade män/kvinnor för sexrollspel i Second Life, ett stort cybervärld på Intenet.

På Second Life (www.secondlife.com) är det alltid, dygnet runt, kring 30 000 till 50 000 människor påloggade. Man kan göra det mesta i Second Life (SL) som man kan göra i Real Life (RL), och självfallet också sex. Genom att man kan vara lika anonym som här på onanera.se så har man möjlighet att utveckla alla och omöjliga sexintressen – det enda som är bannlyst där är barnsex.

Man laddar ner en klient på sin dator, skapar en avatar (som är den man vill vara) och så ger man sig ut i den världen. Det är helt gratis.

Jag har en väninna som har en fantasi att bli utnyttjad av ett gäng män, ett gang-bang, och det kan hon bli, men tyvärr mest på engelska – hon har inte hittat några svenska män att ha bra sex med (utom jag förståss ;)). Så föddes idén att kanske söka här på onanera.se – här finns det kanske sexintresserade män o kvinnor som vill vara med i sexrollspel...

Den som gillar cybersex kan finna en massa där, alltifrån Orgy Rooms till romantiska supervackra ställen att förföra sin partner på ;)

Second Life är rätt så hårdvarukrävande, så här ser deras specifikationer ut:

MINIMUM Requirements
Processor 800 MHz Pentium III or Athlon, or better
Memory 512 MB or more
Graphics card for XP or Windows 2000
NVIDIA GeForce 2, GeForce 4 MX or better
OR ATI Radeon 8500, 9250 or better
OR Intel 945 chipset
Graphics Card for Vista
NVIDIA GeForce 6600 or better
OR ATI Radeon 9500 or better
OR Intel 945 chipset
RECOMMENDED Requirements
XP or Vista
Processor 1.5 GHz (XP), 2-GHz (Vista) 32-bit (x86) or better
Memory 1 GB or more
NVIDIA Graphics cards
6000 Series: 6600, 6700, 6800
7000 Series: 7600, 7800, 7900
8000 Series: 8500, 8600, 8800
GeForce Go Series: 7600, 7800, 7900
ATI Graphics Cards
X800, X900, X1600, X1700, X1800, X1900
x2600, x2900
x3650, x3850
Men om man har det så får man tillgånt till en bländande vacker grafik – om man inte klarar kraven så kommer man att uppleva irriterande krascher och svårigheter att manövrera...

Om ni tar er in dit så sänd mig ett Note Card, jag heter jjuhanjj janus där. Min kåta väninna heter Kattis Criss. Så skall vi hjälpa till så gott det går....

Själva spelet är på engelska, men det finns en hel del svenskar och man behöver inte kunna annat än svenska för att umgås – men man har chans att knulla en japanska, eller brasilianska, eller nån svart tjej från mellanvästern om man kan engelska... (om man är kille, och så tvärtom om man är tjej ;)).


Förlåt en tråkmåns! Men jag undrar varför du inte nöjer dig med alla tusentals människor som du uppger är "Online" i det andra livet?

Du har skrivit till mig i ett personligt mess och frågat. Jag vet inte om du har skrivit till andra medlemmar här på ona och frågat...

Men om det nu är så många som finnns i detta andra liv - varför söka kontakt här?

I övrigt vore väl "Kontakttråden" ett bättre ställe att söka på???
 

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
Som svar på din fråga: Ja, det finns massor av folk on-line, och det är inga problem att finna en partner (eller flera...). Men vi vill hitta människor man kan ha sex med på svenska... dom finns nog, men inte uttalat. Det är som i RL - det finns massor av svenskar i SL, men man kan ju inte bara gå rakt på nån där o fråga om dom har lust, lika lite som man kan det i RL... (Real Life..)

Så vi vill ordna en sorts svenskspråkig sexklubb eller en grupp med svensktalande intresserade.

Det visade sig för övrigt att det är några härifrån som redan är aktiva i SL, och som tagit kontakt med oss där - kul. Men gärna fler...
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Hm, får ta och skapa mig ett annat konto så ska vi se vad man kan göra. Det saknas verkligen rollspelare på Second Life, var mitt första intryck när jag kom dit. Eller så är de bara svårhittade.

Vad gällande troll så kan du knulla dem i Second Life med, utan att betala astronomiska summor pengar.
 

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
Jodå det finns. På SL, kolla in
Dark Alley Forced Fantasy Roleplay eller
Dark Den eller
Hard Alley eller
Hot Wife Swingers Group eller
Run Down Alley Pervert's Paradise eller
Rottendam ;)
Tyvärr är det inte så många som snackar svenska, det msta går på engelska (eller tyska, franska, italienska, kinesiska, japanska....)

Grejen är att vi vill försöka få till en svanskspråkig grupp....
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Som svar på din fråga: Ja, det finns massor av folk on-line, och det är inga problem att finna en partner (eller flera...). Men vi vill hitta människor man kan ha sex med på svenska... dom finns nog, men inte uttalat. Det är som i RL - det finns massor av svenskar i SL, men man kan ju inte bara gå rakt på nån där o fråga om dom har lust, lika lite som man kan det i RL... (Real Life..)

Så vi vill ordna en sorts svenskspråkig sexklubb eller en grupp med svensktalande intresserade.

Det visade sig för övrigt att det är några härifrån som redan är aktiva i SL, och som tagit kontakt med oss där - kul. Men gärna fler...


KONTAKT verkar vara huvudordet här! Det finns en väldigt bra tråd på detta forum om man vill ha kontakt... Men det är är fel tråd!!!
 

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
Mja - snarare vill jag informera om Second Life och undersöka om det finns intresse intresse för SL. Kontakt - det är väl om man vill träffa nån "på tu man hand " eller så... det är det inte fråga om. Det kan finns folk som gärna vill pröva ett alternativt forum - en träffpunkt.
Men är det viktigt med den distinktionen??
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mja - snarare vill jag informera om Second Life och undersöka om det finns intresse intresse för SL. Kontakt - det är väl om man vill träffa nån "på tu man hand " eller så... det är det inte fråga om. Det kan finns folk som gärna vill pröva ett alternativt forum - en träffpunkt.
Men är det viktigt med den distinktionen??


Om du ville slå ett slag för Expressen - skulle du sätta in en annons i Aftonbladet då också:sleep:
 

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
För all undanröjande av missförstånd: Second Life kan vara ett väldigt roligt komplement till denna sajt, jag gillar båda helmycket ;)
 
G

Guest

Gäst
Om du ville slå ett slag för Expressen - skulle du sätta in en annons i Aftonbladet då också:sleep:

Självklart, det måste juh vara helt värdelöst att annonsera i Aftonbladet för Aftonbladet eftersom de som ser annonsen redan köpt skiten. Så därför skulle ja annonsera för Aftonblaskan i Expressen.

Så d så!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Om du ville slå ett slag för Expressen - skulle du sätta in en annons i Aftonbladet då också:sleep:

Självklart, det måste juh vara helt värdelöst att annonsera i Aftonbladet för Aftonbladet eftersom de som ser annonsen redan köpt skiten. Så därför skulle ja annonsera för Aftonblaskan i Expressen.

Så d så!

Jag ber om ursäkt om jag var otydlig. Men undermeningen i min fråga var att Aftonbladet knappast skulle godkänna en annons i sin egen tidning, där man gjorde reklam för Expressen ellef vice versa för den delen!

Så d så!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
För all undanröjande av missförstånd: Second Life kan vara ett väldigt roligt komplement till denna sajt, jag gillar båda helmycket ;)

Hur mycket betalt får du för varje medlem du lyckas värva till Second Life:sleep:
 

jjjuhanjjj

Ny medlem
Ålder
78
Kön
Man
mja - det är ju gratis att vara med i Second Life, som här ungefär.... jag vill bara samla lite folk och ha kul! fattar inte helt vilken öm tå jag visst trampat på - sorry, det var absolut inte meningen, Snäckan. Du är helfin ju, men det måste ha blitt nån massuppfittning - sorry, missuppfattning... ;)
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
mja - det är ju gratis att vara med i Second Life, som här ungefär.... jag vill bara samla lite folk och ha kul! fattar inte helt vilken öm tå jag visst trampat på - sorry, det var absolut inte meningen, Snäckan. Du är helfin ju, men det måste ha blitt nån massuppfittning - sorry, missuppfattning... ;)

Kan vi avsluta denna tråden nu, och hålla oss til detta forum om onani i stället.

Jag låser tråden
 
Toppen