Sömnproblem/tjejer?

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag undrar hur många av er tjejer är det som vaknat av att er kille har tafsat på er?
:sleep:
Både positivt tafs = resultat sex , negativt tafs= ville inte alls.
 

Fera

Ny medlem
Kön
Kvinna
[blue]Inte med min kille, men mitt kk.
Händer så gott som varje gång jag sover hos honom (eller iaf om vi inte haft sex innan vi gick å la oss). Han gör det alltså i sömnen!

Jag tycker alltid det är positivt, så slutar ofast med en riktigt bra quickie!! Me like. Blir väldigt uppeggad av det. Jag tackar aldrig nej! ;)

Han vaknar ju såklart efter ett tag, visst har det hänt att jag inte fått nåt åxå.. men, hallå, då har han sovit för djupt.. :) :D[/blue]
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
[blue]Inte med min kille, men mitt kk.
Händer så gott som varje gång jag sover hos honom (eller iaf om vi inte haft sex innan vi gick å la oss). Han gör det alltså i sömnen!

Jag tycker alltid det är positivt, så slutar ofast med en riktigt bra quickie!! Me like. Blir väldigt uppeggad av det. Jag tackar aldrig nej! ;)

Han vaknar ju såklart efter ett tag, visst har det hänt att jag inte fått nåt åxå.. men, hallå, då har han sovit för djupt.. :) :D[/blue]

Kille och kk , buse där;)
 

Fera

Ny medlem
Kön
Kvinna
[blue]Nej, nej, menar att jag inte har kille. Lite missuppfittat svar kanske.. Hehe, Sorry.

Sku aldrig vara otrogen. Det är så lågt man bara kan sjunka.. :([/blue]
 

cornelia

Ny medlem
Kön
Kvinna
Det har hänt sej lite då och då... oftast med positivt resultat... otroligt upphetsande att vakna av att man blir smekt eller slickad!:)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hade en "positivt"-variant i morse. Men, det roligaste var nog ändå diskussionen efteråt om vem egentligen det var som hade börjat. Vi båda svor på att vi bara heeelt oskyldigt hade legat och sovit...:)
 

micke_

Ny medlem
Kön
Man
Hade en "positivt"-variant i morse. Men, det roligaste var nog ändå diskussionen efteråt om vem egentligen det var som hade börjat. Vi båda svor på att vi bara heeelt oskyldigt hade legat och sovit...:)

haha känner igen den där! jag vaknade av att vi hade sex i princip. men båda var övertygade om att det var den andra som hade börjat. märkligt det där
 
Toppen