Söndagar kan vara mysiga

DannyBoy

Medlem
Kön
Man
Jag hade en härligt sexuell upplevelse i går kväll och fick lust att "skriva av mig" lite...

Min kvinna och jag hade just käkat lite mat och satt och drack lite vin hemma i soffan. Som efterrätt frågade jag om hon ville ha en skön stund på sängen. Hon var inte svårbedd… Hon lade sig naken på rygg i sängen och jag tog fram massageolja. Jag lät händerna glida över hela hennes kropp. Efter några minuters massage fokuserade jag mig mer på brösten – vem kan låta bli? Hon gillade det och den avslappande andningen började bli lite mer ryckig. När hon (och jag) njöt som mest bad jag henne vända sig om och lägga sig på mage. Hela hennes kropp kändes nu nästan som en erogen zon. Hon ryckt lätt och suckade vid varje ny beröring. Hon var riktigt kåt helt enkelt!

Snart masserade jag hennes rumpa och insida lår. För att komma åt bättre lyfte jag isär benen ytterligare. Med olja blandat med lite safter från hennes underliv smekte jag huden hela vägen från hennes anus ner förbi klitoris och tillbaka upp igen. Långsamt och upprepande, utan att röra vid varken blygdläppar eller klitoris. Nu var hon riktigt kåt. Hon stönade högt och började skjuta fram underlivet. Men jag fortsatte med samma smekningar en stund till. Till hennes lycka gick jag över till att smeka hela hennes underliv. Hon svankade upp och sköt fram underlivet mer och mer. Jag fortsatte metodiska att smeka. Medan jag höll på kommenterade jag att hon såg härligt kåt ut och hon snart skulle få en rejäl orgasm. Hon stönade bara hög till svar och väste ”Gud vad kåt jag är, Gud va skönt!” Slutligen stod hon på knä med härligheten rejält exponerad för mig och tog emot mitt smekande. Bröstet och huvudet låg kvar mot madrassen och ryggen var ordenligt svankad. Hon glänste av massageoljan och hon var en fantastiskt erotisk syn!

Ljudvolymen var nu påtaglig och hon stönade högt. Samtidigt som jag smekte hennes underliv med höger hand började jag smekta hennes anus med vänster tumme – bara lätt på utsidan. Anuset riktig sög efter tummen ju längre jag höll på. Det var uppenbart att hon snart skulle nå klimax. Jag sa till henne att jag skulle fortsätta gnida hennes fitta tills hon bad mig sluta. Hon stönade bara ”sluta inte, sluta inte!” till svar. Hon var riktigt nära nu och stönade och skrek! Just i orgasmögonblicket tryckte jag in tummen i anus på henne samtidigt som jag masserade hennes fitta intensivt med hela handen. Hon skrek högt och skakade kraftigt. Det rann ordentligt ur henne. Orgasmen var oerhört intensiv och utdragen. Jag fortsatte smeka och hon fortsatte att komma. Efter något som kändes som en evighetsorgasm låg hon och skakade, suckade och skrattade om var annat. Herregud, sa hon, det var riiktiigt längesedan jag kom så kraftigt.

Själv satt jag där med ett stånd så hårt det nu kan bli. Hon sa till mig att nu var det min tur. Hon vände sig efter oljan, hällde upp lite i handen och började runka mig i sköna drag samtidigt som hon masserade min pung. Vi satt på knä mitt emot varandra och hon runkade mig hårt. Jag var så jäkla kåt så det tog just inte mer än en minut innan jag sprutade en rejäl sats över hennes bröst och mage. Jag pumpade och pumpade och stönade. Tillslut hade hon tömt mig…

Det är synd att säga att vi helgade vilodagen, men vi förgyllde i alla fall en söndag på ett trevligt sätt! [}:)]
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Härligt! Ett bra exempel på att sex inte alltid behöver betyda penetration. Ibland räcker det med att onanera åt varandra.
 
S

spawnfestis [under 18]

Gäst
Den var ju lite najs, men du skulle toppat tårtan med en rubrik :p;)
 
Toppen