Söndags tristess

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
varm choklad..gott i höst rusket.

men skulle hellre velat hällt det över brösten och låtit någon sexig man slickat.då hade det värmt lite här och var inte bara i strupen.

någon som älskar choklad som jag?ler

Har vi inte redan pratat om vad jag tycker om choklad? Sen blir det ju extra gott med den sötman du tillför. :p

mmm vet ju...slickar du bort droppen från mitt bröst är du snäll??

Behöver du ens fråga? Fast jag lovar inte att jag inte bits. [}:)]

tydligen inte..ler
bits du inte,,,så får det va;)
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
Du får säkert vara med och kramas om du vill. Gruppkramar kan ju vara riktigt sköna. :)
hmmm jag vill inte dela...vill ha dig för mig själv;)

Egoist? Javisst! ;) Om du vill ha mig får du komma och ta mig! Godingar som jag stannar inte länge på marknaden, vet du. :cool:

(Ödmjukhet är förresten en av mina främsta egenskaper)

hihi har ringt DHL...dom kommer nog snart;)
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
hihi har ringt DHL...dom kommer nog snart;)

Oj! Vad synd att jag inte är hemma denna veckan då. Men paketet kanske hamnar på posten tills jag kommer hem. Det kan ju vara trevligt att veta att man har ett riktigt paket med godis som väntar på en. :D

Kan inte vänta! :p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har med storstädat om man kan kalla det så, klev ur duschen och kände det var dags så torkade mig torr satte på musik på stereon och for naken runt med dammsugaren innan jag fortsatte med att moppa golvet, kom sedan på... tänk om någon sett mig naken skaka los med dammsugare eller mopp till musiken...ler*:oops: men rent blev det!

ohlala,
Dig som granne skulle man haft, klart det är ju en stor risk man inte gjort annat än suttit o glott ut i fönstret då eller varit ut o smygit runt ditt bo;)
härliga tankar fick man iallafall:p
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har med storstädat om man kan kalla det så, klev ur duschen och kände det var dags så torkade mig torr satte på musik på stereon och for naken runt med dammsugaren innan jag fortsatte med att moppa golvet, kom sedan på... tänk om någon sett mig naken skaka los med dammsugare eller mopp till musiken...ler*:oops: men rent blev det!

ohlala,
Dig som granne skulle man haft, klart det är ju en stor risk man inte gjort annat än suttit o glott ut i fönstret då eller varit ut o smygit runt ditt bo;)
härliga tankar fick man iallafall:p

Tack! Ja som sagt tänk om någon sett:oops:
 

Gorman

Medlem
Kön
Man
...........en tyst och stillsam söndag fm.....man får väl försöka komma igång, kanske [|)] med en stunds fysisk njutning i någon form.....
 

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
ligger på soffan...lat dag.
tappat rösten så det blir en tyst dag ;)

tur att man kan njuta utan röst

ha en fin söndag!!!!
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Önskar en riktigt skön söndag tillbaka:love:

Jag har bestämt mig för att städa idag, men det är ju mycket mysigare att läsa inlägg här;):p
 

Skutt

Medlem
Kön
Man
Skönt med en lugn dag då man bara ligger och slöar. Det är en konst att kunna göra ingenting.

Njut av dagen, den kommer aldrig tillbaka.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
ligger på soffan...lat dag.
tappat rösten så det blir en tyst dag ;)

tur att man kan njuta utan röst

ha en fin söndag!!!!

Hoppas rösten försvunnit p.g.a. en 3vlig fest med mycket sång (kanske Singstar karaoke?) och inte p.g.a. förkylning.

Själv mår jag hur bra som helst idag, solen skiner och det blir en slappardag, inget planerat! :)
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
Hej, alla. Jag är ny på den här siten. Jag har fullt upp med att lära känna siten. Jag gillar den väldigt mycket. Den passar mig perfekt. Singel som jag är numer och tänker så förbli. Tur att man kan njuta på egen hand. :)
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hej, alla. Jag är ny på den här siten. Jag har fullt upp med att lära känna siten. Jag gillar den väldigt mycket. Den passar mig perfekt. Singel som jag är numer och tänker så förbli. Tur att man kan njuta på egen hand. :)


Välkommen hit:) Du verkar ha njutit väldigt mycket på egen hand när man tittar på din avatar;)
 

stanli40

Medlem
Kön
Man
He he. Ja det har jag. Den bilden visar vem jag är. Jag njuter alldeles förträffligt, på egen hand. Jag har gjort mitt, när det gäller tvåsamhet, under samma tak.:)
 

flashower

Ny medlem
Kön
Man
Hmm när man precis kommit hit efter allt skit som är i vägen på internet så vaknar sonen... Jaja.. Stoppa tillbaks i brallan och se glad ut;) Vi ses senare och då blir det mer skrivande.. Tack för att ni alla förgyller vardagen! Och söndagen.. :)
 
Toppen