Saknar ni andra qrusier?

AlanSmithee

Medlem
Kön
Man
Jag försöker registrera mig på Qmeet, men jag får inte deras mail där man ska bekräfta sin mailadress. (Jag har kollat i spam också, såklart.) Verkar inte komma något alls till mig, jag har sökt i hela mailboxen efter ordet "qmeet", finns inget att hitta.

Funkade det bra för er andra? Var har ni er mail?

Prakash

Ny medlem
Kön
Man
Jag försöker registrera mig på Qmeet, men jag får inte deras mail där man ska bekräfta sin mailadress. (Jag har kollat i spam också, såklart.) Verkar inte komma något alls till mig, jag har sökt i hela mailboxen efter ordet "qmeet", finns inget att hitta.

Det krånglar. Försökte flera gånger igår, men lyckades bli medlem efter att admin gått in och registrerat medlemskapet. Det går väldigt segt, men får se hur det utvecklas.

Kentha74

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man

Samma hände mig, men jag provade logga in ändå och det funkade ändå! :LOL:

AlanSmithee

Medlem
Kön
Man
Jag provade också att logga in utan att ha bekräftat mailen, men den tillät inte mig. Med hänvisning till just mailet.
Jag provade senast igår kväll, då kom inget mail. Nu testade jag att logga in, och då gick det fint. Jag antar att admin fick en stressattack och godkände alla på ett bräde. :)

Första intrycket är att deras it-lösning är gjord av någon som aspirerar på epitetet "glad amatör". Det kan ju bli bättre, men det är en bit kvar... :sneaky:

CD25

Medlem
Ålder
26
Kön
Man
Var medlem där sedan 2010.
Många sköna män man har träffat där genom åren.

Toppen