Samlag under mensen?

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Vad tycker ni, killar som tjejer om samlag när tjejen har mens? Själv är jag oftast obeskrivligt kåt just de dagarna, men det kan vara lite opraktiskt att ha sex...

Vad tycker ni?
 

ChrilleBull

Medlem
Kön
Man
Mig gör det inget faktiskt, men jag har bara varit med tjejer som har haft lite flytningar och då var det lika skönt som alltid. Om tjejen har rejält med menstruation så vet jag inte riktigt hur jag skulle reagera. Pröva kan man alltid och funkar det för båda så gör det.... annars inte.
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Jag tycker inte att det är ngt hinder för min del...finns ju dusch ..och gillar man varandra och är kåt...så...varför begränsa sig:)
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
Det brukar funka fint. Inte så sugen på att ge oralsex bara, vilket man säkert kan ha åsikter om eftersom jag gärna kommer mellan ett par läppar..
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
som tjej är jag helt asexuell de dagar jag blöder.. känner mig väldigt ofräsch, trots dusch. Men visst har det hänt, det går ju att lägga en handuk i sängen för att skydda lakanen..
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte hänt så ofta men några gånger i alla fall och det har varit helt ok!
i allafall för mig och gumman har inte haft något annan synpunkt än om det var ok för mej så var det de för henne!
 

sunezump

Medlem
Kön
Man
har erfarenhet av tjejer som oxå är ohjälpligt kåta under mens men tycker nog att det inte är så trevligt, visst i en dusch kan vara ok men annars håller jag mig nog snart borta tyvärr, för annars är det ju superhärligt med kåta tjejer....
 
G

Guest

Gäst
Samma sak för mig! Superkåt under mens, då menvärken gått över. Antagligen blir jag såå kåt just för att man är lite begränsad och bara längtar till allt man kunde göra om man inte hade mens! :p

Sex under mens javisst men inte de första dagarna då jag blöder som mest och har ont.
 

annalena

Medlem
Kön
Kvinna
Samma sak för mig! Superkåt under mens, då menvärken gått över. Antagligen blir jag såå kåt just för att man är lite begränsad och bara längtar till allt man kunde göra om man inte hade mens! :p

Sex under mens javisst men inte de första dagarna då jag blöder som mest och har ont.

Om inte menstruationen är för kraftig o jag mår bra så är det hel tok att lägga en handuk under stjärten och ha missioneären, fråga vad killen tycker om att få lite blod på sig, en del kan tycka det är obehagligt, men prata om det så blir det säkert skönt
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Vad tycker ni, killar som tjejer om samlag när tjejen har mens? Själv är jag oftast obeskrivligt kåt just de dagarna, men det kan vara lite opraktiskt att ha sex...

Vad tycker ni?

Har inga som helst bekymmer med att ha sex när hon har mens. Kanske man gör på lite olika sätt bara.....
 
G

Guest

Gäst
Det stör mig inte alls, det är upp till tjejen om hon vill ha sex -jag hakar så gärna på . . . :p :oops:
 

toadi

Ny medlem
Kön
Man
Asså ibland tycker ja tillochmed att de är lite bättre :)
Då är hon extra våt ju :)
Sen som alla andra säger så finns de ju duch...
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Min tjej blir alltid extra känslig i musen under mensen så att det lätt blir irriterat och ömt under och efter sex. Jag brukar antingen hålla mig eller ta hålet nedanför ;)
 
G

Guest

Gäst
Vad tycker ni, killar som tjejer om samlag när tjejen har mens? Själv är jag oftast obeskrivligt kåt just de dagarna, men det kan vara lite opraktiskt att ha sex...

Vad tycker ni?

Ett ex till mig var alltid kåt när hon hade mens men vi lät det bli perioder där hon gav mej oralt istället. Mina skönaste avsugningar nånsin gav hon mej då. Att väckas av att få hand- och blowjobs med mycket saliv och glossy läppar runt ollonet är ett jävla himmelrike...
 

Gekko

Ny medlem
Ålder
61
Kön
Man
Vad tycker ni, killar som tjejer om samlag när tjejen har mens? Själv är jag oftast obeskrivligt kåt just de dagarna, men det kan vara lite opraktiskt att ha sex...

Vad tycker ni?

Det är klart man kan ha sex när tjejen har mens...
Frågan är om tjejen gillar att man har det med någon annan?
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Samma sak för mig! Superkåt under mens, då menvärken gått över. Antagligen blir jag såå kåt just för att man är lite begränsad och bara längtar till allt man kunde göra om man inte hade mens! :p

Sex under mens javisst men inte de första dagarna då jag blöder som mest och har ont.

Jag skriver under på Jennis statement :)
 
Toppen