Samlag under mensen?

the_flyer

Ny medlem
Kön
Man
Det har hänt nån gång men det är inget någon av oss vill om det inte är kris och någon ska åka bort ett tag, men då blir det i duschen.

Annars när lingonveckan råder blir det ömsesidigt runkande samt att jag får lite fler avsugningar än resten av månaden.
 

Vulkanmannen

Ny medlem
Kön
Man
nej, inte särskilt intressant pga hon har ganska mycket mensvärk i början och blöder en del.

Så då får man passa upp lite extra och vara superpojkvännen :) och tända henne mentalt så när det är över då jävlar, då är det nästan som att man inte räcker till ...
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Hmmm...

A. Sex i duschen är grymt överskattat. Svårt med positioner, åtkomst, halkriskt etc. Plus att vattnet är uttorkande och sköljer gärna bort de vätskor som underlättar sexet.

B. Det är ok att duscha även under icke-mens-perioder. Såväl för damer som för deras partners.

C. Whatever. Jag bryr mig inte. Mens eller ej. Däremot vet jag få kvinnor som vill bli slickade under mensen och det har väldigt lite att göra med att man dyker upp med en alldeles röd mun. Sååå mycket blöder de flesta inte mer än en eller max två dagar.

D. Ja, en handduk under är att föredra om man inte vill tvätta lakanen omedelbart.

E. Min erfarenhet säger att givande av oralsex på mannen endast sker innan penetration. Alltså, kvinnorna i fråga har varit mer rädda för sitt eget blod i sin mun än jag.

F. En gång till: whatever, det är typ rätt naturligt. (Och kom nu inte med argumenten att även bajs är naturligt bla bla bla. Och ja, det har väl hänt att man fått bajs på kuken också. Ingen dog.)

G. Jag börjar bli sugen på att få med hela alfabetet.

H. Men det är väldigt många bokstäver kvar.

I. Den totalt sett mens-kåtaste kvinnan jag varit med är också den som haft störst behov av naproxen astra. Alltså, kåtheten vann över smärtan.

J. Nej, det betyder inte att man gillar att skära i folk.

K. Min nuvarande sambo får bara penetrations-orgasmer under hennes mens-perioder. I andra fall krävs beröring av den lilla knappen också. Vilket är intressant då det leder till att vi vet när hennes egentliga mens är utan att hon blöder. (Minipiller alltså...)

L. Fan, jag kommer inte längre än till L.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Vad tycker ni, killar som tjejer om samlag när tjejen har mens? Själv är jag oftast obeskrivligt kåt just de dagarna, men det kan vara lite opraktiskt att ha sex...

Vad tycker ni?

Det är klart man kan ha sex när tjejen har mens...
Frågan är om tjejen gillar att man har det med någon annan?


:D Roligt sätt att berätta vad man tycker:)


Jag gillar inte att ha sex under mens. Är ofta irriterad och inte så särskilt rolig att ha att göra med - inte ens för mig själv:unsure:
 

Aed

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag och min bättre hälft har haft sex några gånger under mens - har funkat helt okej. Som sagt, om det funkar för oss båda, så. Och i dessa situationer är det oftast jag som är "MEN JAG VILL HA SEX _NU_!!" och han som är "okej okej." :D

dessutom har jag hört (HÖRT, mind you, inget bekräftat) att mensen stannar upp när man har sex. Det händer med mig iallafall, jag blöder kankse lite efteråt, men inget UNDER sexet, mer än det som redan finns där, då. Brukar bli mindre gegg om jag använt tampong istället för binda (där mensen lixx rinner rakt igenom ^_^) så, om inte han säger emot så är det bara att köra - tycker jag. var dock LITE awkward att ta upp diskussionen första gången - men det gick så bra så xD
 

Hugin71

Ny medlem
Kön
Man
Några få gånger har vi haft samlag under mensen, och då har det ofta varit för att vi inte träffat varandra på en tid. (veckopendlandet, suck) Annars brukar det bli ett upphåll under "röda veckan", men desto bättre när batterierna är nyladdade.
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
Ibland kan jag vara lite tveksam till sex under mensen då jag har såå ont. men en orgasm kan häva det onda... Så man får lida litegrann först för att sedan bli av med värken! :D:D;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Mens är inget hinder om man är kåt :D

Visst är det lite kladdigt och man kanske inte gör precis som man brukar, men det funkar fint tycker jag.
Sex hjälper mot mensvärk dessutom.
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Håller med Mother. Inget hinder om man är kåt. Kanske inte om man störtblöder, men annars är det no problems. Ett bra tips för mindre kladd är att använda tampong precis innan, även när blödningarna är små. Det känns mycket fräschare.
 
Toppen