Samlag.

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Ni som har partners hur ofta har ni sex?

Själva har vi det olika, allt ifrån flera ggr på en dag till en gång i veckan.

( ni som nyss har träffat en partner och är inne på kanin året bör tillhöra de mer extrema svaren);)
 

Sexxxy_

Medlem
Kön
Kvinna
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i 2,5 år nu och har sex ca 5 dagar i veckan. Jag hade gärna sett att det var varje dag och kanske mer än EN gång varje dag...tyvärr så är inte det något min kille orkar :(
Nu träffas vi ju inte varje dag utan vi träffas dom dagar vi har sex, och i enstaka fall kan det bli några knull på en och samma dag :)
De dagar vi ej träffas och knullar då står jag för lekandet själv, flera gånger om dagen!!!:D
 
H

Härligheten(slutar på egen begäran)

Gäst
Ni som har partners hur ofta har ni sex?

Själva har vi det olika, allt ifrån flera ggr på en dag till en gång i veckan.

( ni som nyss har träffat en partner och är inne på kanin året bör tillhöra de mer extrema svaren);)

Du... det där är helt olika för oss. Efter låååångt förhållande och barn och allt så går även det sexuella i perioder. Men just nu, efter 15 år, 1-2 ggr/v. Vi vill mer men barnen, jobbet och allt tar kraft det oxå. Helst skulle jag vilja 4-5 ggr/v.
Men självklart leker jag med mig själv fler ggr i veckan..... :).
 

moroso

Ny medlem
Kön
Man
Är utsvulten, tur att man har fröken höger:p. Frugan får man vara glad om hon släpper till några gånger om året. Arbetet är hennes passion, har en sjukt hög inkomst. Förövrigt har vi det kanonbra:D.
 
G

Guest

Gäst
Det varierar... Men 3-7 gånger i veckan! Jag är nöjd.. Mannen med hoppas jag! :D
 

Muff Diver

Ny medlem
Kön
Man
Det varierar... Men 3-7 gånger i veckan! Jag är nöjd.. Mannen med hoppas jag! :D

Jag bli så avundsjuk!!!
Sjäv är jag gift sedan 7 år och får inte smaka kärlekssaft mer än 1-2 ggr i månaden...:(

Å andra sidan är det ju desto bättre när det väl händer :D
...och den femfingrade änkan är inte dum och ständigt aktiv...:oops:
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Ni som har partners hur ofta har ni sex?

I genomsnitt en eller kanske två gånger i veckan. Relativt nöjd, men jag hade inte tackat nej om det blev oftare.

Fick en bra idé från ett avsnitt av Sex Inspectors. Det var ett par som fick rådet att börja med "tre-minutare" för att piffa upp sitt sexliv. Korta, snabba, spontana kärleksstunder på samma tid det tar att koka ett ägg. För oss har det gett lite krydda åt sexlivet - det verkar som om hon har lättare att "släppa till" när hon vet att det inte behöver kräva så mycket tid och engagemang. Dessutom kan man oftast fortsätta med fler treminutare senare samma dag, om lusten håller i sig.

Första gången vi använde oss av det här tipset var när hon var på besök på mitt jobb en kväll och ingen annan var kvar. Stående innanför ytterdörren, och med byxorna nedhasade till fötterna, tog jag henne hårt i tre minuter. Sedan klädde vi på oss och gick hem. Ett minne rikare, med kåtheten kvar i kroppen, och med en ny erfarenhet av hur man kan krydda sitt samliv.

Prova gärna detta!
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Min kille bor 35 mil bort från mig.. vi träffas högst 2 helger i månaden (om ens de) så här blir de inte mkt sex inte :unsure:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag är särbo också. Vissa veckor blir det inte alls, men andra kan det bli två - tre gånger om dagen. I snitt två gånger i veckan. Jag vill ha MER! :p
 
Toppen