Sanning eller konka!

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Tänkte vi kunde köra lite sanning eller konka!

Reglerna är enkla:

Den föregående i tråden ska utföra något (tex visa en bild eller liknande) eller svara ärligt på en fråga.

Den som i sin tur gav uppdraget till föregående får då i sin tur ställa upp för nästa del i leken, dvs svara eller göra något. Vad bestämmer en ny deltagare (eller gammal för den delen, man får vara med hur många gånger som helst)

Obs! Konkadelen bör vara något som går att kontrollera och inget alltför integritetskränkande för att detta ska bli roligt.

Kör hårt!
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Skriv till admin och fråga hur det går med den "nya" sidan!

Utfört! Har dock inte fått svar än.

Då blir det alltså Snäckans tur att svara/utföra nästa gång.
Så passa på nu alla och ge henne nåt knepigt [}:)]
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Skriv till admin och fråga hur det går med den "nya" sidan!

Utfört! Har dock inte fått svar än.

Då blir det alltså Snäckans tur att svara/utföra nästa gång.
Så passa på nu alla och ge henne nåt knepigt [}:)]


Jag ger dig en fråga under tiden;)

Har du haft, eller har du, något annat nick på onanera.se?
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Jag ger dig en fråga under tiden;)

Har du haft, eller har du, något annat nick på onanera.se?

Har varit medlem för länge sedan under ett annat nick, men det finns inte kvar.

Får väl ge dig en fråga då ingen annan vågar :cool:

Är du nöjd med hur du själv ser ut?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag skulle gärna ha större bröst och lite fylligare läppar... Annars brukar jag inte klaga. På senare tid har jag dock fått tendens till ett irriterande veck mellan ögonbrynen som inte vill släta ut sig...Där är det botoxvarning om ett par år[B)]


Har du fått svar från admin än?
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Jag skulle gärna ha större bröst och lite fylligare läppar... Annars brukar jag inte klaga. På senare tid har jag dock fått tendens till ett irriterande veck mellan ögonbrynen som inte vill släta ut sig...Där är det botoxvarning om ett par år[B)]


Har du fått svar från admin än?

Nej inget svar, men du kan se på admins gästbok att jag frågat.

Annars verkar det ju lugnt här, bara du och jag som kör sanning och konka med varandra :D
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Får väl ge Snäckan en fråga igen :)

Har du haft någon bild på dig själv här på ona, och vad visade den i så fall?
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag hade en nakenbild i mitt krypin ett tag. Men det kändes inget vidare att ligga där till allmän beskådan, så jag tog bort den... Bilden visade väl det mesta - utom ansiktet!


Hur länge sedan är det som admin var inloggad (han du skrev till alltså)?
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Oj, han har inte varit inne sen 2008-12-07 18:30. Så det kanske kan dröja ett tag att få svar. Vet bara lastbruggan och Torben som admins. Finns det flera?

Kanske du får i uppdrag nån gång och visa en bild :D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj, han har inte varit inne sen 2008-12-07 18:30. Så det kanske kan dröja ett tag att få svar. Vet bara lastbruggan och Torben som admins. Finns det flera?

Kanske du får i uppdrag nån gång och visa en bild :D


Lastbryggan har en webbplats, där finns kontaktuppgifter till Mats;)


Jaså! Det kanske jag får? Var det där ett försök att sondera terräng:D
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Ajja, nu blev det två inlägg. Men jag skulle bara skriva. Jag får väl försöka hitta ett hörn här...

Inga problem, behöver inte sitta i hörnet här inte
:cool:

Det är bara att ställa en fråga/uppmaning till den som tidigare gjorde det så är du med i leken ;)
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Jaså! Det kanske jag får? Var det där ett försök att sondera terräng:D

Försök o försök, hmm, ja, det blev väl till det :D Hädanefter slutar jag försöka och bara gör :)
Fast då med risk för att se ut som en [:eek:)] eller få en [B)]. Förhoppningsvis gör jag ingen [:(!] , [}:)] eller i västa fall :eek:.
Men tänk på att jag är lite [:cool:] och blir nog mest [:0] om någon skulle :oops: eller rent av ge mig en :love:, för min del räcker det ju att få [^] eller :) tillbaka ;)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jaså! Det kanske jag får? Var det där ett försök att sondera terräng:D

Försök o försök, hmm, ja, det blev väl till det :D Hädanefter slutar jag försöka och bara gör :)
Fast då med risk för att se ut som en [:eek:)] eller få en [B)]. Förhoppningsvis gör jag ingen [:(!] , [}:)] eller i västa fall :eek:.
Men tänk på att jag är lite [:cool:] och blir nog mest [:0] om någon skulle :oops: eller rent av ge mig en :love:, för min del räcker det ju att få [^] eller :) tillbaka ;)


:D Om du lyckas göra mig [}:)], så tillhör du dem som jag över huvud taget bryr mig om:):love:;)
 

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Ok, det är tydligen dig det handlar om nu Spiritus...
Har det någon gång blivit vädigt pinsamt under ett sammlag?
Vad som har hänt är itnte nödvändigt, men det får du gärna skriva...
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Ok, det är tydligen dig det handlar om nu Spiritus...
Har det någon gång blivit vädigt pinsamt under ett sammlag?
Vad som har hänt är itnte nödvändigt, men det får du gärna skriva...

Oj, nja inte sådär väldigt pinsamt, men det har väl hänt. Det jag kan komma på är att det råkat bildas luft i tjejen så det blev en musprutt. Tyvärr har det inte blivit mer pinsamt än så, och det var ju mest för henne, fastän jag inte tycker det är något konstigt och kanske t.o.m. mitt fel.
 
Toppen