Sanning eller konka!

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Berätta vilket nick du hade tidigare[}:)]:cool:;)


Nej - jäklar vilken tur du har nu Spiritus[}:)] Jag ställde frågan till fel person...
:oops:

Puh, vilken tur :D
Men kan ju i alla fall berätta att jag faktiskt inte kommer ihåg. Var ändå inte särskilt aktiv då, kanske bara var inne en eller ett par gånger.

Och du, den här admin verkar inte vilja svara på varken mina meddelanden här på ona eller via mail till lastbryggan. Vi får väl se, kanske det dyker upp något.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Berätta vilket nick du hade tidigare[}:)]:cool:;)


Nej - jäklar vilken tur du har nu Spiritus[}:)] Jag ställde frågan till fel person...
:oops:

Puh, vilken tur :D
Men kan ju i alla fall berätta att jag faktiskt inte kommer ihåg. Var ändå inte särskilt aktiv då, kanske bara var inne en eller ett par gånger.

Och du, den här admin verkar inte vilja svara på varken mina meddelanden här på ona eller via mail till lastbryggan. Vi får väl se, kanske det dyker upp något.


Ärligt talat så tror jag dig inte ett ögonblick, när du säger att du dels inte kommer ihåg vilket nick du hade och dels inte var särskilt aktiv[}:)]

Du är alldeles för "hemma" i detta forum för att vara trovärdig som - jag kommer inte ihåg;)

Jag vägrar skriva ut Mats e-postadress. Men jag vet att han är bra på att svara på mail[}:)];)
 

Spiritus

Medlem
Kön
Man
Ärligt talat så tror jag dig inte ett ögonblick, när du säger att du dels inte kommer ihåg vilket nick du hade och dels inte var särskilt aktiv[}:)]

Du är alldeles för "hemma" i detta forum för att vara trovärdig som - jag kommer inte ihåg;)

Jag vägrar skriva ut Mats e-postadress. Men jag vet att han är bra på att svara på mail[}:)];)

Har varit inne många gånger utan att vara medlem och läst på forumen ett tag innan jag bestämde mig för att bli medlem igen. Har väl under den tiden blivit lite mer "vågad" då jag nu också skriver i inlägg och startar trådar.
Att jag inte kommer ihåg nicket beror på att det var ett antal år sen då jag var medlem sist och att jag aldrig haft ett nick som jag hållt fast vid.
Kanske att det inte är trovärdigt för andra, har inte tänkt så långt då jag inte haft det behovet :)[}:)];)
Hade jag dessutom aldrig varit medlem här förut så är det väl inte så svårt att lära sig ett forum?

Långt försvarstal för något som jag nog inte trodde skulle behöva försvaras.

Har ju redan skrivit till Mats, så behöver ju inte hans mail-adress :)
Kanske kan du hjälpa mig att få honom att svara? ;););)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Långt försvarstal för något som jag nog inte trodde skulle behöva försvaras.

Har ju redan skrivit till Mats, så behöver ju inte hans mail-adress :)
Kanske kan du hjälpa mig att få honom att svara? ;););)


Inte skulle du behöva försvara dig i vanliga fall. Men nu leker vi sanning eller konka och jag är nyfiken på frågan - eller snarare svaret:)

Om jag skall hjälpa dig att få kontakt med Mats, får någon ge mig den uppgiften[}:)]:)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ooops! Det här uppdraget har jag missat totalt:oops: Jag skall fråga så fort han kommer tillbaka från sin semester.


Uppdrag till daniximus: Beskriv din skönaste fantasi:p
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ooops! Det här uppdraget har jag missat totalt:oops: Jag skall fråga så fort han kommer tillbaka från sin semester.


Uppdrag till daniximus: Beskriv din skönaste fantasi:p

Tänkte se om det finns något liv i denna tråd. Så jag börjar med ett uppdrag till Snäckan som ligger över mig;)

Uppdrag: Berätta om det sexigaste klädesplagg du inhandlat "över disk" och om det kändes nervöst.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ooops! Det här uppdraget har jag missat totalt:oops: Jag skall fråga så fort han kommer tillbaka från sin semester.


Uppdrag till daniximus: Beskriv din skönaste fantasi:p

Tänkte se om det finns något liv i denna tråd. Så jag börjar med ett uppdrag till Snäckan som ligger över mig;)

Uppdrag: Berätta om det sexigaste klädesplagg du inhandlat "över disk" och om det kändes nervöst.

Om jag skall välja något tillfälle, så blir det nog när jag handlade underkläder inför bröllopp och påföljande natt...

En axelbandslös bygel bh i vit siden med spetskant, en höfthållare helt i vit spets, vita sidentrosor med spetskant.

Detta tillsammans med en vit negligé, gjorde att hjärtat klappade lite extra när jag betalade. Men det var nog inte själva köpet som var nervöst, utan den kommande upplevelsen;):p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
En underbar liten berättelse. Helt i min smak.

Du har med bravur klarat ditt uppdrag;):love:


Tack för det:love:


Dessutom har jag fått svar från Mats på frågan om sidan ona.se.

Jag citerar:

Hej Snäckan.
Det är helt enkelt en miss i inställningarna på servern som gör att den inte pekar rätt utan "www".
Jag har en "default-sida" som visas vid den typen av fel.
Må väl och ha en skön sommar du me!
// Mats



Nu får någon annan ge Pumps-Lover ett uppdrag:)
 

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Är nog en sån där trearmad massageapparat för nacke och axlar.

sanningsfråga här också. Har du fantiserat sexuellt om en nära vän?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ja då, det har hänt att personer jag umgåtts mycket med och nära har väckt sexuella tankar; killar i lumpen för länge sedan, under studietiden och på arbetsplatser. En del kompisars flickvänner och fruar skulle jag gärna vilja ha sexlekar med också..... :cool:

Sanningsfråga: Är det viktigt för dej att visa respekt för motparten på denna typ av sighter eller chattar. Lyssna in och spela med för att få energi och tryck i dialogen. Eller, tycker du det är OK att köra ditt eget race, ta så mycket som möjligt istf. att ge i dialogen och kanske till och med vara arrogant i tonen och/eller dum i truten?

/ Indulgence
 

joxzrules

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Kan nog tycka att man spelar med lite granna för att få dynamik i chatten. Men å andra sidan ger jag hellre än tar...

Sanningsfråga : har du någonsin haft sex med någon av samma kön
 
Toppen