Sara och Karin i bastun, del 2

Kamelen

Medlem
Kön
Man
Karin stod mitt framför mig med händerna ovanför huvudet för att sätta upp sitt hår. Hennes bröst var nu så synliga det lilla linnet egentligen var helt
överflödigt. Tänk att få en egen "wet t-shirt contest" av tjejen med de snyggaste brösten i klassen tänkte jag.

- Nä nu går jag in bastun, sa Karin.

När hon trängde sig förbi mig i den lilla duschkabinen kände jag hur hennes bröst råkade stryka mig över ryggen. Samtidigt la hon händerna på mina höfter för
att fösa undan mig så att hon kom förbi, vilket resulterade att hamnade lite för nära Sara som stod med ryggen till. Karin såg snabbt tillfället att retas
lite till med mig, så hon knuffade till lite extra. Jag var tvungen att ta ett steg framåt och med millimetersprecision trycktes mitt stånd in mellan Saras
skinkor. Det blanka tyget från hennes shorts gjorde att jag gled långt in mellan benen, antagligen så långt att jag strukit mig längsmed hennes öppning. Det
gick som en elektriskt stöt genom mig och jag trodde jag skulle spruta rakt i brallorna. Sara ryckte till och gav ifrån sig ett konstigt gnyende. Trots att
Sara var frispråkig och framfusig hade hon aldrig innan fått en snopp tryckt mot sig i duschen. Av allt att döma flög samma känsla genom kroppen på henne.
Sara sansade sig dock snabbare än jag och sa med lite flörtig och retsam röst;

- Se upp vad du petar med den där så att det inte händer en olycka.

Sara följde efter Karin in i bastun, och efter en liten stund gjorde jag detsamma. Tjejerna hade satt sig med ryggen mot väggen på den nedre bänken, och när
jag gick förbi dem för att klättra upp på den övre kände jag hur deras blickar var fixerade på mina nu helt genomskinliga boxers. Eller det som putade ut
under dem rättare sagt. Alla var helt klart rejält upphetsade av hela situationen vid det här laget, så snacket var såklart fixerat kring sex. Fast eftersom att ingen av oss hittils
hade haft sex med någon, diskuterades det mest vad man fantiserade om och vad man tänder på och sådana saker. Inte helt oväntat gled samtalet därför efter en
stund in på onani. Karin och Sara började beskriva ingående och handgripligen med ljudeffekter och allt hur det brukar gå till när de onanerar. Sara smekte
sig utanpå sina shorts samtidigt som hon stönade överdrivet. Allt gjordes såklart på ett skämtsatt sätt, men jag märkte tydligt att de njöt mer och mer för
varje gång de tog på sig själva. För varje smekning syntes det att det var svårare och svårare att göra det lekfullt. De fejkade smekningarna övergick
succesivt till att vara mer äkta. Under en av Saras föreställningar sneglade jag lite på Karin och såg att hon smygit in sin hand under trosorna, trots att
det inte var "hennes tur" så att säga. Jag kunde se att hennes finger rörde sig långsamt fram och tillbaka. Saras show var vid det här laget ganska
utmanande. Hon satt på knä och red upp och ner samtidigt som hon klämde hårt på sina bröst. Trots att jag hade svårt att slita ögonen från Saras uppvisning,
kunde jag i ögonvrån se Karins hand röra sig lite snabbare under troskanten. Det som därefter hände då hade nog ingen av oss räknat med, särskilt inte Karin.
Uppenbarligen har inte tjejer i den här åldern heller särkilt bra koll på sin kropp,för helt plötsligt hör vi ett stön från Karin som inte riktigt lät som
när hon demostrerat förut. Hon hade visst missbedömt hur kåt hon blivit av onanilekarna och sedan råkat pilla lite för mycket på sig. Hela kroppen skälvde
och ryggen böjde sig i en båge, vilket gjorde att hennes linne spändes över brösten och framhävde dem om möjligt ännu mer. Hon ryckte upp handen ur trosorna,
men det hjälpte föga. Hennes ofrivilliga orgasm var alldeles för stark för att hålla tillbaka. I säkert femton sekunder stirrade jag och Sara med stora ögon
på hur Karins kropp krängde fram och tillbaka i fullständig extas. På ett lite naivt sätt trodde hon kanske att hon kunde dölja vad som hände för oss, men
hennes försök att inte stöna ledde bara till att hon gnydde fram sina häftiga andetag. Ljudet var inte helt olikt det Sara hade gett ifrån sig i duschen
tidigare. Flämtande sjönk hon ner på bänken och gömde sitt röda ansikte i händerna. Fortfarande ryckte hon oregelbundet till då och då när efterdyningarna av
orgasmen började ge efter.

- Shiiiit, vad pinsamt, flåsade Karin fram efter en liten stund. Förlåt, jag vet inte vad som hände.

Jag fick inte fram ett ljud såklart utan satt bara och gapade. Men Sara, som i och för sig också var lite smått chockad, kom till sans snabbare.

- Wow, sa hon. Det där såg ju hur grymt ut som helst. Det behöver du fan inte be om ursäkt för. Eller hur? sa hon frågande och tittade på mig.

Karins lilla utspel hade ju ställt mig och mitt circustält i ett helt annat ljus. Helt plötsligt kändes det inte så pinsamt längre och jag hade fått upp
modet en bit.

- Nä inte alls, sa jag. Det var en mycket imponerande föreställning.

- Det var ju skönt att ni tycker så, men jag skulle ändå bli glad om detta kunde bli vår lilla hemlighet, svarade Karin.

- Självklart, sa Sara. Absolut fyllde jag i.

När jag inte trodde att mer underbara ting kunde inträffa kom nästa överaskning. Karins orgasm hade inte bara gjort mig modigare, utan även Sara. Och då var
hon ju inte direkt feg innan.

- Det du gjorde innan såg så sjukt skönt ut och gjorde mig så jävla kåt, sa Sara. Är det okej om jag försöker göra nåt liknande?

Jag trodde knappt mina öron. Skulle hon verkligen sätta sig och onanera helt öppet framför oss båda. Visst, Karin hade precis gjort det, men det var ju
liksom lite av misstag.

-Jaaa, klart du ska göra det, sa Karin och sken upp som en sol. Fast jag tror inte du vågar, fortsatte hon utmanande.

- Jodå, det tror jag nog att jag gör. Fast kan ni inte gå ut lite först bara, så att jag kommer igång?

Jag och Karin traskade lydigt ut och ställde oss i duschen. På vägen ut slängde jag ett öga över axeln och såg hur Sara lät shortsen falla till marken. Fyfan
tänkte jag, hon kommer verkligen ligga där inne fullständigt naken och onanera när vi kommer tillbaka. Vad har jag gjort för att fötjäna dessa underbara
upplevelser. När jag och Karin stod i den svala duschen passade jag på och fråga henne om det var skönt innan.

- Hehe, vad tror du? Jag har knappt lyckas få en orgasm innan, i varje fall inte så intensivt, svarade hon förvånansvärt ärligt. Jag trodde fan att jag

skulle svimma efteråt.

- Vad tror du om Sara då? Tror du hon kommer lyckas? Undrade jag lite försiktigt.

- Vi får vill gå in och se efter, sa Karin.

När vi kom in i bastun igen låg Sara, precis som jag hoppats, komplett naken på bänken med knäna uppdragna en bit och benen lätt särade. Shortsen hade hon
rullat ihop till en liten huvudkudde och bikini-topen låg slängd på golvet. Vi intog samma platser som förut och började beskåda underverket. Saras
tillvägagångssätt var mer direkt än Karins. Med kraftiga handrörelser smekte hon sig och helt ogenerat förde hon då och då in ett finger. Den andra handen
använde hon för att nypa sig i de toppiga brösten. Hennes mörka kropp glänste av svetten när den hävdes upp och ner och hon stönade ljudligt. Så som saker
hade utvecklat sig ansåg hon uppenbarligen att det inte fanns någon anledning att dölja sin njutning. Det tog bara nån kort minut innan jag hörde de
välbekanta gnyendena igen, och strax därefter exploderade Sara i en häftig orgasm. Med ett utdraget skrik gick hon i stort sett upp i brygga och ur henne
skvätte det så intensivt att det träffade både mig och Karin. Hon föll ihop på britsen och skakade krampaktigt. Vi satt andaktigt tysta och bara tittade på
henne.

- Fyfan, det gjorde du bra, sa Karin.

Sara bara flåsade. Efter en lite stund gick hon ut i duschen. Nån minut kom hon tillbaka med en glad min.

- Jaha, då återstår bara en sak för att det ska vara jämt då, sa hon leende.

- Vadå, undrade jag, även om jag hade mina aningar. Karin fattade direkt och började fnissa.

- Nu har du ju sett oss, borde inte du visa oss hur man runkar nu?

- Njaeee, tyckte jag, Jag vet inte.

- Jo kom igen, det är väl inget att skämmas för nu efter allt det här, propsade Karin på.

Det hade hon förvisso rätt i och jag tänkte att jag kanske kan ge dem ett litet smakprov.

-Okej då, men bara lite.

Det var en enorm frihetskänsla att släppa fritt mitt stånd som hade trängts i de tighta boxershortsen så länge. Jag tog ett fast tag och började dra extremt
långsamt upp och ner, mest för att jag inte skulle komma på en sekund. De tidigare upplevelserna hade ju gjort mig så kåt att det skulle gå för mig på
nolltid om jag gjorde det snabbare. Att sitta framför två läckra tjejer och runka var mer än jag klarade av med tanke på hur oerfaren man var i den åldern.

- Så, sa jag, och stoppade in den igen. Nu får det räcka.

- Ahhhhh, protesterade de högt.
- Jag vill så gärna se en kille spruta, tjatade Sara. Jag har bara sett det på film en gång och det såg hur coolt ut som helst.
- Vi går ut i duschen och ger dig lite starttid som Sara fick, sa Karin.

När jag satt där i min ensamhet funderade jag på allt som hänt. Helt otroligt tänkte jag. Men hur fan ska jag palla att runka av mig när dom tittar. Jag
säger att jag lovar och göra det nästa gång vi bastar. Ett säkert förslag för nåt så här underbart lär ju aldrig inträffa igen.

- Vad nu då, säger Sara som tågar in först. Fortfarande alldeles naken. Har du inte börjat än?

- Nä, sa jag och lägger fram mitt inte så brillianta förslag.

- Näha, säger Karin, som visst inte längre anser det viktigt att behålla sina meningslösa kläder, utan har slängt av sig dom ut i duschen så att även hon nu
är alldeles naken. Hon hoppar upp på övre bänken och sätter sig jämte mig.

- Misstänkte nästan det, fortsätter Sara och sätter sig på andra sidan om mig.

- Vi får visst ta saken i egna händer då.

Uppenbarligen hade tjejerna snackat ihop sig i duschen vad de skulle göra om jag vägrade. Som på ett givet kommando slänger Karin sina armar runt mig och
håller fast mina armar i en slags jättekram. Hennes underbara bröst pressas platta mot min kropp, samtidigt som Sara flyger ner på knä på undre bänken och
sliter av mina boxershorts. Som en stålfjäder svänger med styva lem upp ur brallorna och Sara tar ett stadigt tag om den. Hon börjar direkt runka den i full
fart och det tar inte mer än ett par sekunder innan jag känner hur det börjar flimmra framför ögonen och att orgasmen närma sig. Karin släpper nu taget om
mig för hon inser att jag inte kommer undan i vilket fall, och tar istället och lägger min hand på sitt ena bröst. Jag trodde inte känslan jag hade kunde bli
starkare, men känslan av att känna på ett par underbara, nakna och fuktiga bröst för första gången, gjorde att jag började spruta hej vilt. Jag kom i en
jättesats som fullkomligt dränkte Saras bröst och mage eftersom hon stod precis framför mig. Tjejerna tjöt av glädje och jag bara fortsatte att tömma. Sara
hade min sats precis överallt och hon såg helt förbluffad ut över vad som hänt.

- Ojdå, det gick undan minsann, sa hon. Fyfan va häftigt.

Hon började kletade ut min sperma över hela kroppen med en förtjust och lite småäcklad min.

- ohhhh shit, över hela mig fnissade hon.

- Får jag känna lite nu också, sa Karin. Jag missade ju all action.

Ett sånt jättestånd lägger ju sig inte i första taget, så Karin kunde fortsätta att runka mig långsamt en bra stund.

- Fan va skön en kuk va då, det trodde jag aldrig, sa Karin
- Jag vet, instämde Sara. Tänk att få den i sig. Det skulle nog toppa det mesta.
- Japp, det skulle jag verkligen inte banga.

Efter ett tag gick vi alla tre ut i duschen. Alla var nakna och vi turades om att tvåla in varandras kroppar.
Att min första sexuella upplevelse skulle vara såhär underbar kunde jag inte ens i min vildaste fantasi ha föreställt mig.
 

contact_

Ny medlem
Kön
Man
mycket bra :)

men jobba lite med radbrytningen, lite jobbigt att läsa men som sagt mycket skön läsning! :oops:
 
Toppen