Satscha reagerar till porr

Vad vill ni Satscha ska reagera på?

  • Gangbang

    Votes: 15 14,3%
  • Cumpilations

    Votes: 32 30,5%
  • Onani

    Votes: 21 20,0%
  • Lesbiskt

    Votes: 17 16,2%
  • blowbang/bukkake

    Votes: 15 14,3%
  • BDSM

    Votes: 5 4,8%

  • Total voters
    105

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att få höra spermahoran Satscha njuta av synen av kåta slynor som tar kuk och täcks av sperma. För mig får slynan Satscha själv pulla sin våta fitta och stöna hur mycket som helst. Älskar hur orden kuk, fitta, sperma, slyna kommer fram ur hennes lilla hormun. Mmmmmm.

Jag måste alltid runka till slynan efter jag klippt färdigt filmerna. Blir så sjukt kåt av att höra @Satscha och hennes sexiga röst.
 

vfgbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt att få höra spermahoran Satscha njuta av synen av kåta slynor som tar kuk och täcks av sperma. För mig får slynan Satscha själv pulla sin våta fitta och stöna hur mycket som helst. Älskar hur orden kuk, fitta, sperma, slyna kommer fram ur hennes lilla hormun. Mmmmmm.
Fan va kåt jag blir av att höra Satschas kåta röst.. blev tvungen att runka till henne!
Går på jobbet med headset och lyssnar till denna..
 
Last edited:

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag håller med alla föregående inlägg!

Så underbart sexigt och härligt att få höra om alla dina reacts och den sista blev helt klart en favorit för min egen del.
Helt sagolikt att höra din röst till alla klippen.
Så sexigt, härligt och underbart!!
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Tyvärr kan jag inte göra några nya tributes av olika skäl. Men om du kan jm så använd mina gamla :oops:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag och @Per Wettergren skickade varsin video till @Satscha och forumhoran kunde givetvis inte hålla sig. Så hon gjorde två reacts till våra runkvideos som den slyna hon är.

Här är min video: https://www.dropbox.com/s/k29mo2hljowczhk/react på runk.mp4?dl=0

Pers video: https://www.dropbox.com/s/anjbrtx8ptp9n57/react satscha P.mp4?dl=0

Om ni vill göra något liknade för slampan så säg till då fixar jag det. Hon älskar och se när vi runka och sprutar!
Jag kan inte öppna länkarna....
 
Toppen