Scoutlägret

  • Thread starter josch00 [slutat på egen begäran]
  • Startdatum
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Även scouter har sex, har jag hört ;)
Mitt andra försök som novellförfattare. Det första höll sig lite mer på jorden. Den här gången fick fantasin flöda [}:)] mera fritt.


Sommaren 1992, jag var 18 och hade precis blivit ihop med kårens sexigaste tjej Jessica. Hon var 7 år äldre än mig och hade varit ledare på heltid i 6 år, så de andra seniorerna hade väl tittat lite lustigt på oss och undrat vad som var på gång egentligen.

Det var kårläger, eller skall jag säga kåtlägger, i alla fall för oss vi kunde inte hålla händerna i styr och några av de andra ledarna hade påpekat att nu fick vi nog föregå med gått exempel här och lugna ner oss.

Det enda som hitintills hade varit lite jobbigt hade varit att dela tält. Jag har tyvärr egenheten att bre ut mig när jag sover, typ ligga på rygg med armarna utsträckta som en Jesusfigur. Och häromnatten sa Jessica att nu fick jag skärpa mig annar … Visst visst tänkte jag och tänkte inte mer på det.

Alla ledarnas tält låg tätt intill varandra, för att få plats, dessutom låg de precis intill mässtältet där vi lagade maten och sedan åt vid långbord. Det gick inte att säga halv sju utan att alla hörde. Och visst hade det förekommit en del umgänge mellan könen men inget riktigt allvarligt eftersom alla var medvetna om att när något började hände i något tält så stod alla andra och lyssnade.

Vi ledare hade delat upp oss så att vi hade en dag var när vi var uppe på natten och försökte hålla busfröna i schack och sedan hade man sovmorgon. I princip ingen hade kommit ut ur sitt tält före lunch den dagen man fick sova. Sista buset, någon drog ur proppen ur luftmadrassen med en nylonlina, hade varit någon gång vid fyra på morgonen så när jag gick och la mig var jag helt inställd på att här skulle sovas så länge som det bara gick.

Jag vaknade av att en fluga klättrade omkring i mitt ansikte. Jag försökte vifta bort den. Sömndrucken som jag var så fattade jag först inte varför handen inte lydde min impuls och slog bort den djäkla flugan. Som vanligt hade jag somnat som Jesus själv och jag vände huvudet åt höger för att se efter vad som tyngde min hand. Runt handleden satt ett svart armband av kardborrband, det fanns en metallögla mitt på armbandet och från den gick det ett rep till en tältpinne som var nerkörd genom tältduken och ner i marken.

– va ända in i h-e tänkte jag, vände på huvudet och insåg att min vänstra hand satt fast på samma sätt. Vad är det här? Jag tog i allt vad jag kunde för att försöka dra upp tältpinnarna. Men den som hade slagit i dem hade varit noggrann och kunnig. Pinnarna var nedslagna i marken med spetsen in mot mig och eftersom armarna var maximalt utdragna så räckte inte kraften till för att ens rubba dem. När jag sedan tittade ner så insåg jag att även fötterna satt fast på samma sätt.

Jag fattade absolut ingenting, men jag insåg raskt att om jag ropade på hjälp så skulle hela lägret vara där på 30 sekunder blankt och jag var inte särskilt intresserad av att låta hela kåren få se mig korsfäst på tältgolvet.

En liten stund senare kom Jessica in, hon hade blött hår och en lite för liten handduk på sig som hon virat runt sig precis ovanför brösten och för att inte tappa den så höll hon även en hand över knuten, hon hade varit och duschat

– Hej min älskling hur är det? Jag stirrade på henne och viskade – va fan tror du? – Jag sitter fast, vad är det som är på gång? Hon log, ögonen glittrade och hon löst upp handduksknuten så att handduken föll ner på tältgolvet och lutade sig fram emot mig så att hennes bröst erbjöd sig till mig. Min oros puls lugnade sig lite och mint kåthet började slå snabbare, det var alltså sex på gång. Inte mig emot, hon böjde sig fram lite till så att jag kom åt att snudda vårtgården men läpparna och så slöt jag munnen om hennes bröst. Jag diade henne först mjukt och sedan hårdare och hårdare, tills jag avslutade med en liten slick. Hon sträckte på ryggen, förde in handen under mina boxershorts omfamnade min lem och vek den neråt så att ollonet stack ut under boxershortsens kant.

Hon sträckte in sin hand i sin ryggsäck och tog fram en våtservett, erkänner direkt, hygien blir till slut ingen stor pryl när man ligger ute i tält två veckor. Hon tvättade mig noggrant, långsamt och försiktigt min åtrå var extremt stark nu, och det var grymt spännande eftersom man måste vara helt tyst. Hon kysste springan i mitt ollon, och slickade bort den glänsande droppen från toppen.

Hon sträckte på ryggen tittade ner på mig och med ens var det som om ett svart moln svepte över hennes ögon, blicken blev stel, krävande och farlig. Jag hade aldrig sett den blicken hos någon människa tidigare. Jessica var en av lägrets sjukvårdsutbildade ledare som hade en del extra utrustning med sig om olyckan skulle vara framme. Ur förbandslådan plockade nu Jessica fram en kraftig sax som används t.ex. när något brutit ett ben eller liknande och man måste klippa upp kläderna för att komma åt. Hon tog tag i benet på mina boxers och började långsamt klippa sönder dem. Jag glodde argt på henne och undrade vad fan … Hon satte pekfingret mot sina läppar i en tydlig gest och fortsatte sedan att klippa sönder först shortsen och sedan min t-shirt. Nu var jag riktigt arg, det där var min bästa t-shirt, vad fan håller hon på med.

Snart skulle jag inse att t-shirten var ett av mina minsta problem.

Jessica bytte den stora saxen mot en liten och tog ett mjukt, men mycket bestämt, tag om min lem. Lyfte på den och klippte sakta och metodiskt bort att mitt könshår först under lemmen, sedan i ljumskarna och till sist på blygden. Trodde jag ja, allra sist friserade hon mig runt anus.

– Färdig? Hon bara log!

Nu tog hon tre par gamla trosor ur vår smutstvättshög, knölade ihop dem till en boll och sa åt mig att gapa.

– Varför viskade jag tillbaka?
– Du kommer att behöva något att bita i, sa hon och tryckte in trosorna i munnen.

Nu vände sig Jessica om och öppnade den inre tältfliken ut till absiden lyfte undan några sittunderlag och tog upp en liten plåtburk, hon höll plåtburken med en tygtrasa och ställde ner den bredvid mig. Senare fick jag veta att hon värmt stenar i elden och gjort en kokgrop där hon värmt vaxet. Utan vidare hymmel satte hon igång och vaxa mitt kön, mitt skrev och min anus. Jag hade aldrig vaxat någon kroppsdel tidigare och det rådde inget tvivel om att trosorna gjorde nytta. Jag bet i dem allt vad jag orkade och tårarna rann ymnigt ner för mina kinder. Och jag kunde absolut inte göra någonting för att få slut på smärtan, eftersom minsta pip skulle få hela lägret att titta in och med tanke på hur stor vår lilla stad ute på vischan var så hade det bara varit och emigrera.

När hon var klar med vaxningen så strök hon försiktigt över den lena huden och talkade in mig. Hon klappade mig på kinden, kysste tårarna från mina ögon och sa att nu var DET här över. Hon kysste mig och jag kändes hennes sträva tunga mot mina tänder, längre in i munnen kom hon inte eftersom jag fortfarande hade trosorna kvar i munnen. Jag försökte peta ut dem men tungan, men hon höll emot.

Hennes hand smekte mjukt fram och tillbaka över skaftet och allt eftersom min kuk började resa sig så blev hennes smekningar mer och mer krävande. Jag blev upphetsad igen och började närma mig orgasmen, precis när jag skulle ge mig hän, sluttade hon. Gav kuken en resolut klatsch och viskade – Va fan tror du att du håller på med, jag säger till när du får komma!

Hon rättade på ryggen igen och sträckte sig mot ryggsäcken, en gest som jag börjat fasa. Ut ur ryggsäcken kom en tub glidmedel, aha tänkte jag. Ok, vi hade lekt en del med sådant och här kände jag mig på hemmaplan. Hon smorde in mig noga, verkligen noga runt anusen, en finger, två fingrar, tre fingrar nu gjorde det ont och när hon till slut körde in det fjärde så gjorde det riktigt ont, men det var fortfarande spännande ont. Fingrarna gled ut ett efter ett ur min anus, och den andra handen sträckte sig mot ryggsäcken igen. Ur ryggsäcken kom den största buttplugg jag någonsin sett och nu log hon igen, på det där sättet som jag inte gillade. Hon satte pluggen mot min stjärt och började trycka på. Jag knep för kung och fosterland för den där ville jag verkligen inte ha där. Hon tittade på mig, böjde sig fram och viskade i mitt öra – in ska den vare sig du vill eller inte, så för din egen skull slappna av och tryck emot. Att både slappna av, trycka emot och bita i ett par skitiga trosor är inte lätt, men jag överlevde.

Nu låg jag här, fastspänd och utspänd som Jesus på korset, med nyvaxat kön och jordens största buttplugg uppkörd i rumpan och minsta pip, hade gjort så jag behövt emigrera till Sibirien. Var det slut nu – eller …

Jessica böjde sig fram mot mitt öra och viskade – jag gillar att bestämma bara så du vet, försöker du någonsin göra något sådant här med mig kommer du att ångra dig för resten av ditt liv, - förstått? Jag nickade så skallen höll på och hoppa av nackkotorna. – Bra. – Du kommer dessutom aldrig någonsin mer att sova på rygg över hela sängen! Jag nickade frenetiskt jakande. Och till nästa gång skall vi komma överens om ett stoppord, OK? Jag nickade igen. – Bra kom bara ihåg att använder du det för tidigt så blir det synd om dig.

Hon tog ut trosorna ur min mun, vände sig om så att hennes fantastiska bak och runda höfter kom mot mitt ansikte. Jag fattade inte hur jag efter denna behandling så direkt och helt villkorslöst kunde tända på henne när hon vände sig om, men det gjorde jag. Kuken gick i topp med raketfart när hon lyfte på benet och långsamt makade sin kön tillrätta över mitt ansikte. Hon sänkte sig inte ner direkt utan stod bara där och droppade sina könssafter ner i mitt ansikte, hennes klitoris var så svullen att jag trodde den skulle explodera när som helst, men den höll, och när hon sänkte sig ner började jag slicka, jag slickade och slickade och slickade tills hon sjönk ihop över mig som en sufflé när man öppnar ugnen för tidigt. Ett litet litet glädjeämne var faktiskt att även hon verkligen fått kämpa för att inte höras.

När hon återhämtat sig så klev hon av mig, spände raskt loss mina fängsel, torkade av mig i ansiktet med en trasa, som även den mirakulöst uppenbarade sig ur hennes ryggsäck. Sedan var det buttpluggens tur att komma ut och det var inte roligare än att få in den. – Möt mig vid duscharna om fem minuter, viskade hon.

Jag drog på mig ett par nya shorts och en t-shirt och försökte så värdigt som möjligt ta mig till toaletterna och duscharna, det var en hel del märkliga blickar som följde mig, och inte konstigt var det så ont som jag hade när jag skulle gå.

Väl inne i duschen så ställde jag mig under varmvattnet och bara lät det flöda över min överallt ömmande och värkande kropp. Jag hörde inte när hon kom in i duscharna, men jag kände när hon kom med armarna omkring mig och tryckte sitt venusberg mot min svank och sina bröst mot min rygg. – Hon sa, jag har låst dörren. Hon tvålade in mig från öronen till tårna, långsamt och njutningsfullt inte en känselcell undgick hennes nu så ömma händer. Hon tvättade mitt hår, först med schampo och sedan med balsam. Hon torkade min kropp med en stor vit mjuk frottéhandduk. När jag var torr så la hon handduken på en bänk klappade med handen på bänken och bad mig lägga mig ner på ryggen. När jag låg ner så satta hon sig på bänken nedför mig med ett ben på varje sida om bänken. Hon lyfte upp mina ben och hasade framåt så att mina ben kom att ligga mjukt på hennes lår. Ånyo tog hon, min vid det här laget, mycket villrådiga lem i sin hand, man visste ju aldrig säkert vad hon tänkte ta sig till. Men den här gången så fortsatte hon att smeka och runka mig länge ömsint och njutningsfull. När jag väl sprutade så kom jag så hårt att första strålen landande i mitt ansikte och andra på hennes bröst, sedan avtog kraften och resten hamnade antingen på hennes eller min mage.

Vi satt länge och tittade på varandra, tills vi hörde ett fniss uppe från ett av duschhusets högt belägna fönster och vi såg Viktorias ansikte hastigt försvinna när vi tittade upp. Djävlar vilken tur att de såg oss nu, vi skulle bli uttittade och utskrattade, men i alla fall inte behöva emigrera till Sibirin.

JOhan
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
jag är också scout..

Så kul för dig, men vem bryr sig?

Jag vill hellre veta om historien fungerar.

Killar står kuken som ett spett i byxorna när ni läst den här novellen.

Kvinnor halkar ni av stolen i er egen fukt.

Eller blir effekten den raka motsatta och alla kastar sig på toalettstolen och kräks.

Fattar självklart att alla inte gillar den här Novellen, den är lite åt mjukishållet. Tänkt att intressera dem som inte är helt inne på s/m utan mest vill kittla sina sinnen lite grand och inte är rädda för att det gör lite ont, så länge som alla blir glada på slutet :D. Ungefär som jag själv ;). Den här situationen skulle jag gärna befinna mig i [}:)], ja så när som på fyra fingrar eller jätteplugg, eftersom det ganska säkert skulle sluta på akuten för min del, tre än gränsen. Sedan är det så klart djävligt spännande att ha sex när man riskerar att bli upptäckt eller när någon annan tittar på.

Kommer att återkomma med, något som passar de mer bestämda/undergivna bättre så småningom, det vill säga då kommer vi vara inne på sådant jag fantiserar om men sannolikt inte vill uppleva själv (saknar en smiley som har ont).

Så kom igen, vad tycker ni. Är också intresserad av språkliga kommentarer.

Kram eller klatsch allt efter eget önskemål JOhan.
 

Flanders

Ny medlem
Kön
Man
Den mer vibrerar och bultar. Känner ett litet sug bakifrån, min rumpa känner att den behöver uppmärksammas.

Bra detaljering- tältpinnarnas isättning på äkta scoutmaner
Roliga liknelser- jesus på korset, scouter är ju ofta lite krista och heliga, vilket också är spännande
Bra språknivå- grövre språk gör inte sexet grövre

Det finns många bra saker att säga men jag är lite okoncentrerad just nu...:)
 

skattefriadunken

Ny medlem
Kön
Man
Roliga liknelser- jesus på korset, scouter är ju ofta lite krista och heliga, vilket också är spännande

var har du fått för dig det? jag känner väldigt många scouter och ingen av dem är religiösa, snarare tvärt om, mindre religiösa personer år man nog leta efter :p
 
Toppen