Se att kvinnor är kåta

Fittsork

Medlem
Ålder
34
Kön
Man
Jag kom att tänka på en liten sak. När vi män/killar/pojkar/gubbar är kåta så får vi ju ett sånt där stånd och om man har otur så kan det synas.
Men hur är det för er tjejer, kan man se att ni är kåta?
Ni blir ju våta när ni blir riktigt kåta. Men kan ni bli så kåta så att det både trosor och byxor blir våta så att det syns?
Det är ju lite orättvist att det bara syns på oss killar...(Vad jag vet)
 

Skinnfri

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kom att tänka på en liten sak. När vi män/killar/pojkar/gubbar är kåta så får vi ju ett sånt där stånd och om man har otur så kan det synas.
Men hur är det för er tjejer, kan man se att ni är kåta?
Ni blir ju våta när ni blir riktigt kåta. Men kan ni bli så kåta så att det både trosor och byxor blir våta så att det syns?
Det är ju lite orättvist att det bara syns på oss killar...(Vad jag vet)

Syns det inte på kvinnor ?

Har du aldrig mött blicken hos en riktigt kåt kvinna?
Ögonen är själens brunnar.
 
G

Guest

Gäst
Det bästa sättet för att se om en tjej är kåt är nog inte att kolla om hennes trosor är våta... De kan vara våta av andra orsaker!!

:D:D

Som sagts innan här så syns det i ögonen precis som allt annat också gör.. Ögonen kan aldrig ljuga.. De visar precis vad du känner... ;)
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det bästa sättet för att se om en tjej är kåt är nog inte att kolla om hennes trosor är våta... De kan vara våta av andra orsaker!!

:D:D

Som sagts innan här så syns det i ögonen precis som allt annat också gör.. Ögonen kan aldrig ljuga.. De visar precis vad du känner... ;)

Då kanske jag ska ta och gå med solglasögon? :cool: (:oops:[:cool:]!)
 

fhqwhgads

Ny medlem
Ålder
42
Kön
Man
Kvinnor blir olika våta....visst ka ndet syns igenom trosorna, men jag tvivlar att det skulle kunna synas igenom byxorna (om man då inte blir extremt extremt våt).

På min tjej brukar det kunna kännas ända utanpå jeansen att hon är blöt... fast har det gått så långt, då råder det å andra sidan inget tvivel!
 
Toppen