Se fru flickvän knulla andra

  • Thread starter Deleted member 68599
  • Startdatum

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Älskar tanken, se hustrun på ett fullsatt dansgolv med en man av utländskt ursprung som hon kysser intensivt, hans händer masserar hennes stjärt genom hennes korta, tajta kjol, plötsligt dyker ytterligare två män upp som kysser henne och masserar hennes bröst genom linnet. Männen dansar när henne så att hon ska känna deras hunger. Deras händer kryper in under hennes linne och masserar hennes BH lösa bröst. Ytterligare en man ansluter....
 

ivanhoe

Aktiv medlem
Ålder
67
Jag tror att nyckeln till att få se hustrun njuta av andra män är inte att fråga henne, det är att överenskomma med någon att försöka förföra henne. Att man vid en middag introducera henne till en gammal "arbetskompis" som plötsligen dyker upp och som är införstådd att han har fritt fram. Att man plötsligen får ett telefonsamtal som gör att man måste lämna bordet vid ett tillfälle när alla är njutbart salongsberusade. På avstånd kan man njuta av hans charm offensiv, lägger armen om henne, kanske han får kyssa henne, smeka hennes bröst genom linnet. Att komma tillbaka till bordet, dricka ett par glas vin till, bjuda in "arbetskompisen" till en drink hemma hos oss. Att lägligt få ett telefonsamtal till, för att smyga lite för att se hur deras relation utvecklar sig.
 

Bus Berra

Aktiv medlem
Kön
Man
Gillar se sambon knulla med andra. Har sett henne med yngre och lite äldre män
Drömmer om få se henne med svarta män
 
  • Gilla
Reactions: Mac

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Min fru och jag har haft flera trekanter med olika män. Jag har lätt att komma i hennes mun när hon blir tagen bakifrån.
Eftersom vi träffar bimän så har vi gärna dp i hennes vagina. Nästan alla killar kommer av det. Och hon.

Jag får också glädjen att suga kuk i bitrekant. Ibland så knullar vi killar varandra också.


Bara gör det!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag och frun har pratat om detta flera gånger men aldrig kommit till skott.
Hon tycker det verkar mysigt att få bli borrad av t.ex en kåt 18-24 åring när jag sitter och runkar.
Jag vill då spruta henne i ansiktet så klart. Galet skön upplevelse.
 
Toppen