se på folk gemom fönster

biff

Medlem
Kön
Man
är det någon som har set några ha sex eller något liknade gemon sitt fönster..

själv så har jag inte gjort det men jag har sett nakna tjejer ett par gånger nice
 

l701026@yahoo.com

Ny medlem
Kön
Man
jag hoppas då att du inte är en sådan däringa fönsterfluktare som glor in i andras fönster, såvida du inte tittar igenom ditt fönster in i deras?? ;)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Jag bor mittetmot en tjej som ser ut att vara i 30-35 års ålder. Hon brukar gå upp ungefär 6 på morgonen varje dag. Då har hon alltid ljuset på i hennes sovrum och hon sover helt naken.. Inte så att jag anpassar mit schema efter det, men är jag vaken så tittar jag ju :).

Alla gör det, alla ska.
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by dallabralla

Jag bor mittetmot en tjej som ser ut att vara i 30-35 års ålder. Hon brukar gå upp ungefär 6 på morgonen varje dag. Då har hon alltid ljuset på i hennes sovrum och hon sover helt naken.. Inte så att jag anpassar mit schema efter det, men är jag vaken så tittar jag ju :).

Alla gör det, alla ska.

Du menar, att om du vaknar av väckarklockan så går du upp och spanar in henne? :D

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

dallabralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Lolliboy

Originally posted by dallabralla

Jag bor mittetmot en tjej som ser ut att vara i 30-35 års ålder. Hon brukar gå upp ungefär 6 på morgonen varje dag. Då har hon alltid ljuset på i hennes sovrum och hon sover helt naken.. Inte så att jag anpassar mit schema efter det, men är jag vaken så tittar jag ju :).

Alla gör det, alla ska.

Du menar, att om du vaknar av väckarklockan så går du upp och spanar in henne? :D

haha :p. Njae sätter inte klockan efter det heller :).

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)

Alla gör det, alla ska.
 

biff

Medlem
Kön
Man
nej jag är ingen fönster fluktare med händer det att man ser någon snygging genom fönstet så tittar man ju man är ju inte dum
 
Kön
Man
På tal om fönster & sex....
Hade en asläcker grannkille med sitt sovrum mittemot mitt. Vi råkade se varann genom förnstret en kväll när jag glömt dra för persiennerna.
Vi har aldrig pratat med varann och hejjade inte ens när vi möttes ute men det hela utvecklade sig om så att vi brukade uppehålla oss framför fönstret ganska ofta. (Jag har alltid varit lite av en exihibitionist i det tysta så det uppskattades)
Han brukade bära boxers som han brukade låta falla till golvet för att sedan onanera så jag såg det. Samtidigt dansade jag för honom, klädde av mig och onanerade.
Hur tändande som helst.



To heaven and back again
 
Kön
Man
Skulle ni bra gärna vilja veta va *ler stort*

Ni får väl arbeta er igenom sveriges alla fönster...tills slut hittar ni mig säkert *blink blink*

To heaven and back again
 

galen

Medlem
Kön
Man
haha subway_to_ecstasy hör av dig om du nån gång tänkt flytta till kalla norrbotten då :p så slipper ja springa omkring i kylan å leta mellan de få tal hus som finns :p :)

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Kön
Man
Galen--->

Jag avr faktist på väg att göra det förra året men det blev ändrade planer i sista stund...
Osis för dig hihihi *tetas*

To heaven and back again
 

galen

Medlem
Kön
Man
hehe ok vadårrå? aa joo sant finns redan nog me galningar i norrbotten så :p

Livet går ut på att bli kåt... därför jag är det hela tiden
 
Kön
Man
Idag onanera jag framför fönstret samtidigt som jag tittade på porr...var så kåt att jag inte brydde mig om att grannarna hade total fri insyn. Har gått och inte gjort något i 2,5 vecka så det var på tiden.

Guuuud vad skönt det var. Vilken orgasm jag fick.
Om du såg mig är du troligtvis min granne *ler*

To heaven and back again
 

snopphane

Ny medlem
Kön
Man
subway_to_ecstasy:
Ja tänk om man ändå fick vara granne med dig....:p Då skulle jag bosätta mig i fönstret....:p
 
Toppen