Se sig själv komma...

Cissi

Medlem
Kön
Man
Tjena alla grabs!

Om jag skulle bli tvingad eller vunnit en dag som man, så skulle jag velat vara det av en enda anledning. Jag skulle vilja känna hur det kändes att sitta med en styv o svullen kuk i handen och runka, få känna känslan av att se sin egen sats, se sin egen kåthet spruta rakt ut av all kraft. Och jag hade då aldrig använt mig av kondom...fan det skulle förstöra hela grejen.

Kiss Ciss
 

anon

Ny medlem
Kön
Man
ptja, med risk för att göra dig besviken så blundar alla killar i själva orgasmögonblicket så mycket sällan som man ser sig själv spruta eller ialla fall första strålen. Har att göra med att man spänner sig när det går för en.
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by anon

ptja, med risk för att göra dig besviken så blundar alla killar i själva orgasmögonblicket så mycket sällan som man ser sig själv spruta eller ialla fall första strålen. Har att göra med att man spänner sig när det går för en.

Nej, men det kan jag inte alls hålla med dig om :) Jag tycker om att känna hur min kuk sväller och hårdnar i min hand, hur det börjar darra inne vid roten, hur allt drar sig samman och sedan sprutar det ut (mer eller mindre - olika från gång till gång; helst mer :)). Såklart tittar jag på det om jag bara kan - antingen nerför min kropp eller i en spegel. Och om min fru är med tycker jag det är härligt att se hur hon ena ögonblicket är torr och mjuk för att i nästa ögonblick bli alldeles nersprutad. Så nog tittar jag alltid oavsett om jag är ensam eller har sällskap.
 

nebrub

Medlem
Kön
Man
det är riktigt uppkåtande att under utlösningen känna hur hela kuken pumpar, men mitt ex nämnde inget dock :(
enda gångerna jag blundar är om ljuset är släkt.
 
G

Guest

Gäst
Det beror väl på var man sprutar? Om det är inne i musen är det ju ingen idé att titta, men annars gör jag det alltid.
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Visst sprutar det rakt ut kanske.......varierar ju väldigt för killar. Men jag tycker mej uppleva svagare orgasm om jag serpå när sperman sprutrinner ut. Det är dessutom så, tycker jag, att det är överhuvudtaget möjligt att se på bara om orgasmen inte är så stark. Annars blir det ju det där med att magen viker sig och jag blundar automatiskt. Blicken känns som den far upp mot skallen.
Precis som många visar ögonvitorna under rusen av upphetsning.
 

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag gllar väldigt mycket att se min kuk spruta ut säden. Blir sedan sprutet kraftigt och långt så förstärker det känslan avsevärt. Att skulle blunda under sprutögonbliket kan jag inte hålla med om. Då skulle man ju blunda i ca 10 sekunder i så fall, för det är så länge min kan pumpa ut säd ibland.

Keep on going!!
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by Dexter

hhmmm, åter sjukt för mig att inte kunna se sig själv spruta...det gör jag alltid

Jag kan inte se mig själv spruta, är jag sjuk? Samma gäller trådskaparen
 
Toppen