Sedd av grannen?

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Jag är rätt exhibitionistisk av mig och sedan jag flyttade hemifrån har jag börjat gå runt naken hemma en hel del. I mitt vardagsrum har jag ett stort fönster, samt en balkongdörr med ett fönster. Det stora fönstret har jag i princip alltid fördraget, medan jag har persiennerna helt uppdragna på balkongdörren. Mitt emot så bor det en del snygga tjejer som tenderar att röka en del på balkongen. När man går förbi balkongdörren ser man dem, men de brukar aldrig titta in, vet faktiskt inte ens om man ser in.

Nu när det blivit sommar så går jag nästan naken jämt. Så häromdagen så hade jag duschat och var då förstås naken och råkade stå vid balkongdörren (tänkte inte ens på det) och fixa till mig. Så tittar jag ut och ser på tredje våningen kan jag svära att de två tjejer som står på balkongen tittar mot mig och flinar.

Jag klev direkt bort från fönstret och jag fick en blandad känsla av lite skam men även pirrande upphetsning (som sagt, jag är exhibitionistikt lagd). Såg de mig? En liten del av mig hoppades det. De gick in strax efteråt och kom inte ut mer den dagen. Tyvärr var jag tvungen att åka bort redan nästa dag, så jag kunde inte följa upp det. Men men, man kanske råkar synas i fönstret lite extra framöver när man kommer hem...
 

prevo7

Medlem
Ålder
38
Kön
Man
Ja, jag kan ju hoppas. Risken finns att de kan få se lite mer om de verkar nyfikna...
 
Toppen