Kan berätta om något som hände under semestern. Var ute och paddlade med en kompis. Vi stannade vid en avskild strand och badade nakna, satt sedan på varsin sten en bit ut i vattnet. Han sa: det är inte ofta man solar kuken! Jag höll med, och kände att jag började få stånd eftersom han började prata om kuken. Jag knep ihop benen så han inte skulle se min halvstyva kuk. Jag blev så jäkla kåt och ville så gärna runka, men tordes inte fråga om det var okej för honom. Efter en stund sa han att han skulle se sig omkring lite och gick upp i skogen. Nu såg jag min chans, satte igång att tokrunka så jag skulle hinna spruta innan han kom tillbaka. Sprutade på rekordtid ut i vattnet, åh, så skönt! Men nu låg det spermaklumpar i vattnet och simmade omkring, så jag försökte fösa bort dem med handen så han inte skulle se dem. Precis när jag fått bort dem kom han tillbaka, så han märkte inget tror jag. Ångrar lite att jag inte frågade om vi kunde runka tillsammans, tror nog att han inte skulle ha något emot det, men jag ville inte riskera vår vänskap med en sådan fråga, så det var nog bra ändå att jag inte gjorde det…