Semestersex

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Tredje dagen på semestern. Vi hade lyckats fixa barnvakt en hel vecka och hade nu tillbringat snart halva den lediga tiden på stranden utanför hotellet. Jag hade tyckt att det skulle bli ett utmärkt tillfälle att ta igen all den uteblivna sex som jag en gång hade med min make. Men tji, han bara läste sina tidningar och vilade, åt och sov. Då och då tittade han på mig som och nickade menande: ”visst har vi det bra”.
Jag hade föreslagit lite naken-aktiviteter ett par gånger men han hade menat att solen och värmen hade gjort honom trött. Och två minuter efter att han lagt sig i sängen somnade han. Men den här omgivningen gjorde mig kåt. Jag hade säkert tagit på mig själv tio gånger sedan planet landade. Och ärligt talat var jag kåt redan på planet och gick in på den minimala toaletten och fingrade mig själv i den totalt osexiga miljön. Ett tag funderade jag på att inte låsa dörren för att eventuellt bli påkommen, men jag vågade inte.
Så nu låg vi här i den stora sängen. Han snarkade som vanligt och jag kunde bara inte sova. Fönstret vätte mot havet och jag gick upp och ställde mig och tittade ut. Kände hur det rann lite lätt i mitt underliv. Fan, tänkte jag, fan, fan, fan. Gick in på toaletten och satte mig på badkarskanten och hann knappt känna på knappen innan jag kom.
Det gav en tillfällig tillfredsställelse, men som sagt, tillfällig.
För första gången i mitt liv tog jag beslutet. De tankarna som malt i mitt huvud i snart femton år formade sig till aktivitet. Jag träffade min man redan som tonåring och vi hade nu varit gifta i tretton år. Det som hade varit kul och spännande i början fanns inte mer. Överallt där jag sökt, i tidningarnas sexspalter, på Internet, hade det varit män som var frustrerade av frigida kvinnor. Jag hade en man som inte ville ha sex. Vad är det för man? Är det honom det är fel på eller är det mig som inte kan nöja mig med en snabbis i veckan?
Skit samma, tänkte jag, ikväll satsar jag. Så jag tog på mig en bh och en hyfsat avslöjande topp, fixade till ansiktet lite, drog på mig knäkort kjol och funderade ett tag på om jag skulle strunta i trosor. Beslöt mig dock för att ta trosor på. På fötterna tog jag bara ett par flip-flops. Tog den elektroniska rumsnyckeln och lite kontanter och placerade innanför bh:n. Hjärtat bultade så jag trodde att han skulle vakna, men varje gång jag tittade till honom låg han där med halvöppen mun och snarkade. Jag tänkte att han inte vet vad han går miste om.
När jag stod vid dörren och skulle vrida om dörrhandtaget kom ångesten över mig och jag blev stående blick stilla i vad som kändes en evighet. Jag tänkte på mina barn. På min familj. Mina vänner uppe i det kalla Sverige. Så hörde jag plötsligt ett ljud från sängen och skakade till av rädsla. Hade han vaknat och sett mig stå där, klädd som en billig hora? Jag kunde inte röra mig men plötsligt hörde jag hans stilla snarkande igen och förstod att han bara hade vänt sig om i sömnen. Eller åtminstone antog jag det, för jag vände mig inte om utan tog tag i dörrhandtaget, öppnade dörren och klev ut i den sterila hotellkorridoren. Stängde till dörren försiktigt och såg mig omkring. Det var tomt. Klockan hade varit elva när jag steg upp ur sängen, undrar hur lång tid det hade gått? Var hotellbaren fortfarande öppen? Fanns det någon där?
Jag stegade i vilket fall som helst bort mot hissarna. Benen var darriga, men jag tog mig metodiskt fram och tryckte på knappen. Väntan på hissen kändes oändlig men till slut plingade det till och hissdörrarna öppnade sig. Ut ur hissen stapplade en kräftröd man med blont hår ut och tittade gillande på mig. Han blinkade åt mig med ena ögat och tittade menande. Jag log tillbaka men klev in i hissen och tryckte på knappen. Det kändes skönt att redan nu få lite uppskattning för mitt utseende, men han var inte den typen som jag var ute efter. Jag ville ha något manligt. Något kraftfullt, med hår på bröstet och stora händer. Medan hissen åkte neråt i byggnaden och jag tänkte dessa tankar kände jag hur trosan blev lite fuktig. Jag log lite för mig själv när jag steg ut och gick med bestämda steg mot hotellbaren.
På vägen dit såg jag på en väggklocka att jag hade stigit upp ur sängen för lite mer än en timme sedan och blev lite orolig för om det fortfarande skulle vara folk i baren såhär sent. När jag steg in såg jag att jag inte hade haft helt fel. Det var inte helt tomt, men det var inte många där heller. Och via en snabb blick över lokalen såg jag att de som var där inte var helt nyktra. Lite besviken gick jag ändå fram och satte mig på en hög stol vid baren. Jag behövde inte vänta länge innan jag hörde någon fråga om jag ville ha något. Jag rös till. Den rösten, brytningen, melodin. Jag tittade upp på bartendern och han log mot mig och frågade igen. Han såg nog att jag blev lite till mig och föreslog något själv. Jag kunde fortfarande inte säga något, men nickade. Tänkte för mig själv att jag var helt jävla dum i huvudet. Pinsamt.
Efter en minut stod en färgglad drink framför mig. Jag smakade lite på den och nickade leende mot bartendern. Den var alldeles för söt. Men det var inte han. Han var inte ett dugg söt. Han var manlig. Stor, biffig utan alltför definierade muskler, mörk, snaggad och den där lite elaka blicken i ögonen. Han hade en enkel t-tröja och jeans på sig. Jag kände hur barstolen började bli lite hal och såg för mitt inre hur han tog mig. Men jag kände mig bortgjord. Jag hade ännu inte yppat ett ord och nu stod han och pratade med en annan hotellanställd.
Jag drack ganska snabbt och kände mig klibbig i munnen. Så fort jag hade ställt ner drinken var han framme hos mig igen och erbjöd en ny. Den här gången skakade jag på huvudet och kunde mumla fram att jag ville ha vatten. Jag drog också fram kontanterna ur bh:n men han började omedelbart skaka på huvudet och säga nej, nej, jag bjuder. Och så blinkade han åt mig. Hmmm… tänkte jag, kanske ändå, men han spelar säkert det här spelet med alla blondiner i baren.
När han ställde fram vattnet till mig, lutade han sig över baren och frågade något. Jag kunde inte höra vad han sa, men kände hans rökluktande andedräkt. Inte särskilt gott, men det kan man kanske ta, tänkte jag. Jag frågade vad han sa och han lutade sig fram igen och sa att han slutade alldeles strax och undrade om jag ville följa med på en fest. Min hjärna skrek åt mig att tacka nej. Det hade varit en sak att följa med någon upp på ett rum på hotellet, men den här killen ville ta mig med på fest någonstans i en stad jag inte kände till. I ett land där jag bara är gäst. Mitt omdöme sa helt enkelt nej samtidigt som jag hörde min mun säga javisst.
Kommer strax, sa han till mig och gick iväg till sin kollega. De pratade lite kort, tittade på mig och log och kollegan nickade entusiastiskt. Jag ångrade mig redan. Vad var det jag hade gått med på egentligen? Men jag hann inte finna mig förrän han stod på min sida av baren och sa till mig att följa med. Han log inte så mycket längre, men jag tänkte heller inte så mycket på det då. Jag följde efter honom och han ledde mig till de anställdas omklädningsrum. Där öppnade han ett skåp och tog ut sin plånbok, sina cigaretter och nycklar. Så tittade han på mig och sa kom, så går vi.
Jag fortsatte följa efter honom och kom på att jag skakade av nervositet. Han tog fram cigaretterna och frågade om jag ville ha. Jag nekade så han tog en själv och tände den. Vi kom ut på en mörk parkeringsplats och hela mitt nyktra sinne skrek åt mig att springa därifrån, men min kropp gjorde annat. När vi kom fram till hans bil och han öppnade dörren vid passagerarsätet steg jag in. Han stängde dörren och gick runt bilen. När han hade satt sig ner och backat ur fickan tittade han på mig och frågade om jag gillade att festa. Ja, svarade jag och tittade ner på mina darrande knän.
Ta det lugnt baby, sa han och la en av sina händer på mitt vänstra knä, det är bara en liten fest med goda vänner, inget att oroa sig för.
Han körde bil och rökte. När den första cigaretten var slut tände han omedelbart en ny. Jag vågade inte titta på honom i början av färden men efter en stund lyfte jag huvudet och såg hur han körde och rökte koncentrerat. Hans ögon hade förändrats. Han såg inte längre så elak ut. Snarare rädd. Vad var han rädd för. Var vi lika rädda båda två. Jag kände ett lugn som kom över mig samtidigt som jag kände mig besviken. Det var ett virrvarr av känslor som färdades i rekordhastighet genom min kropp. När han tände sin fjärde cigarett och vi hade lämnat stadens ljus vågade jag mig på att fråga vart vi var på väg och hur lång tid det var kvar. Han mumlade något om snart, snart och körde av på en ödslig avtagsväg.
Knappt fem minuter senare stannade han bilen. Det var beckmörkt och jag såg inte ett hus i närheten. Han skrattade till lite nervöst och sa att vi var framme. Men, men… var det enda jag fick ur mig. Han steg ur bilen, gick runt, öppnade min dörr och tog tag om min axel. Kom nu, party party, sa han bara och drog ut mig ur bilen med milt våld. Jag ville inte, men vad skulle jag göra. Hans ögon lyste galet i mörkret. Han tände ytterligare en cigarett medan vi stod där och i flammans sken såg jag en liten byggnad vid sidan av vägen. Det kom inget ljus från några fönster, men det var ett hus, det var jag säker på.
Med cigaretten i ena handen och mig i andra gick han nu mot byggnaden. Jag följde lite motvilligt med samtidigt som jag kom att tänka på att vi knappt pratat. Jag visste inte ens hans namn. Han visste inte mitt heller, men han verkade inte bry sig. När vi kom fram till den låga byggnaden bultade han några gånger på dörren. Vi väntade utan ord och efter en liten stund hörde jag hur en nyckel vreds om och dörren öppnades. En man stod i dörren, han var kortare än jag och lite småfet men log vänligt när han såg oss. Bartendern puttade mig lite lätt i ryggen och jag steg in. Vad sysslade jag egentligen med? Kommer jag någonsin härifrån?
Det sterila ljuset inne i huset var bländande. När jag hade stigit in hörde jag hur dörren stängdes och låstes bakom mig. Jag vände mig om och såg bara den lille runde mannen. Han log igen. Men bartendern var borta. Så hörde jag hur en bil startade utanför huset och körde iväg. Det enda jag fick ur mig var ”but, but”… och det fick den lille mannen att skratta och säga ”yes, yes, nice butt hahaha…”
Det luktade illa i det lilla huset. Inpyrd röklukt och ingrodd svett. Jag var livrädd och visste inte vad jag skulle ta mig till. Den lille mannen förde in mig i ett lite större rum och där såg jag hur tre andra män satt och rökte och spelade kort vid ett bord. I övrigt fanns det inget mer än en sunkig brits i rummet. Den lille mannen sa något på ett språk jag inte förstod och de tre männen vid bordet vände sig mot mig och mönstrade mig som om jag var ett djur. En av männen ropade något ut mot en annan dörr som fanns i andra änden av rummet och sen satt de bara där och granskade mig. Den lille tjockisen gick bort mot bordet och plötsligt blev alla helt tysta.
In i rummet stegade en femte man. Han var äldre än de andra och hans blick var brutal. Han var inte längre än en och sjutti men han var bred. Hans pondus var enorm, jag kunde inte slita blicken från honom. Om man någon gång ska använda uttrycken bred som en ladugårdsdörr och händer som dasslock så var det nu. Han hade ett par urtvättade finbyxor och ett smutsigt vitt linne på sig. Det hade nog varit vitt en gång i tiden i alla fall. Hans armar var kraftiga och det stack upp grått hår från linnekanterna. När han tittade på mig kändes det som att mina muskler slutade fungera. Utan att tänka på det föll jag ihop på knä. Han log lite snett och sa något. De tre männen vid bordet reste sig upp. Den lille gick bort mot mig och ställde sig bakom. Han tog tag i mig som om han kramade mig bakifrån och med ett ryck hade han slitit sönder min topp och bh.
Jag kände hur en tår rann nerför min kind. Jag tänkte hur jag hade fantiserat om just detta i flera år men nu ångrade jag mig. Jag var livrädd och visste inte vad jag skulle ta mig till. När de tre männen närmade sig tog jag i alla fall ett beslut. Jag kände att det enda sättet att komma levande härifrån var att göra som de ville. Och det var inte svårt att lista ut vad de ville för nu stod de framför mig och öppnade sina gylfar. De drog fram sina kukar och det stank av svett från dem. Mannen i mitten gick fram till mig, tog tag i mitt hår med ena handen och tryckte upp sin halverigerade kuk mot min mun. Den var stor och den var grov. Jag tittade mig snabbt omkring och såg att de två andra hade börjat runka upp sina kukar. Även de var stora och härliga. Precis som jag alltid drömt. Men inte såhär. Jag ville ju inte dö.
Tydligen var jag inte snabb nog och mannen i mitten gav mig en örfil och sa något på sitt språk. Så jag öppnade munnen och sög tag i kuken. De skrattade unisont och jag började suga kuken mer och mer ordentligt. Efter en liten stund vågade jag föra upp handen och ta tag i hans kukrot medan jag fortsatte suga. Kuken växte i min mun och jag kände ådringen mot min tunga. Med andra handen letade jag efter ytterligare en kuk och när jag hittade den kände jag att den var stenhård. Motvilligt blev jag lite upprymd. Jag kände hur trosorna blev blötare och blötare och jag glömde hur det skavde mot mina knän. Efter en stund drog mannen i mitten ut sin kuk ur min mun och lämnade över till nästa.
Medan de bytte plats såg jag i ögonvrån hur den lille tjocke satt på en stol vid sidan om och hejade på. Jag fortsatte att suga kuk och jag har ingen aning hur länge jag satt där på knä och sög och runkade de här tre männens kukar. De blev mer och mer aggressiva och efter ett tag var det inte jag som sög, det var de som knullade min mun. De höll mig hårt i huvudet och knullade min mun och hals. Jag trodde att jag skulle kvävas eller åtminstone kräkas. Jag klöktes och tappade andan. Jag grät och hade ont i hals och knän. Men de slutade inte, de blev bara mer och mer hårdhänta. Och samtidigt kände jag en kåthet som jag aldrig någonsin känt. Nu var inte bara trosorna blöta. Mina ljumskar var helt fuktiga och när jag slängde ett öga mot golvet såg jag att det hade bildats en våt fläck på det snuskiga golvet.
Jag var inte längre mig själv utan tog emot kuk efter kuk hela vägen med enorm aptit. De hurrade och uppmuntrade mitt beteende men plötsligt hörde jag den grove mannen säga något i bakgrunden. De ryggade undan lite och lyfte sedan upp mig. En av männen drog ner min kjol och mina plaskvåta trosor och slängde bort kläderna. De bar bort mig mot britsen och la ner mig på rygg. Jag såg att den lille mannen nu satt med byxorna neddragna på en stol och runkade sin kuk. Den var enorm och han runkade den metodiskt med båda händerna. Jag kunde inte sluta glo och han skrattade rått åt mig. Så kände jag plötsligt hur mina ben bändes åt sidan och bakåt och lika snabbt kände jag hur en av männen tryckte in sin stora kuk i min plaskvåta fitta. Jag kom omedelbart i den våldsammaste orgasmen jag någonsin fått. Under några minuter var mitt medvetande kaotiskt men mannen slutade inte knulla mig med sin stora kuk. Jag kände samtidigt hur jag blev blöt i ansikte och över brösten. Hann tänka att de kom i enorma satser men när jag tittade upp såg jag att de två andra männen stod och kissade på mig. Jag hade deras urin på hela överkroppen, i ögonen, munnen och håret. När de såg att jag såg skrattade de åt mig och spottade mig i ansiktet.
Till min förvåning fann jag det hela enbart eggande. Jag hade en stor, härlig kuk som pumpade in och ut ur min kåta fitta och två andra kukar ovanför ansiktet. Precis som med sugandet började de byta av varandra. Kuk efter kuk knullade mig hårt och bestämt. Jag låg på den kladdiga britsen och tog emot. Jag hade aldrig mått så bra. Det kanske var detta jag var ämnad för. Orgasmerna avlöste varandra och varje gång jag kom såg jag hur de gav varandra high fives och skrattade. Jag har ingen aning hur länge de höll på och jag tuppade av lite då och då. Vid ett tillfälle när jag kom till sans upptäckte jag ett vidöppet rövhål ovanför ansiktet. Jag blev fortfarande hårt knullad i fittan av en man. Men jag såg tydligt att den lille mannen hade ställt sig gränsle ovanför mig. Hans pung hände och dinglade och jag såg den stora kuken så som ett spett ovanför. Han sänkte sig och hans testiklar la sig över mina ögon. Hans röv var vid min mun och jag förstod vad som förväntades. Han luktade illa. Ingrodd svett, gammal sperma och piss. Men jag slickade. Jag slickade hans fuktiga röv och jag körde in tungan så långt jag kunde. Han var äcklig, men jag älskade att lapa hans anus. Jag hörde hur han njut och efter en stund reste han på sig, riktade sin stora kuk mot mitt ansikte och kom. Jag fick hans sperma över hela ansiktet och i munnen. Jag var förnedrad. En hora, det var vad jag var. Nej, jag gjorde detta gratis. Jag var ingen hora. Jag var ett luder, en slampa, en billig jävla slyna. Och jag älskade det.
När den lille mannen steg av såg jag att två av männen satt vid bordet igen och tog igen sig. De knaprade blåa piller och drack kaffe. Den tredje knullade fortfarande mig. Jag hade ingen aning om hur länge detta pågått men jag hade säkert kommit åtminstone fem gånger. Jag låg på den sunkiga britsen, sperma och piss i ansiktet och en ljuvlig kuk i fittan. Då klev han plötsligt av och backade undan lite. Alla fem männen stod nu upp i halvcirkel runt mig Fyra av dem hade sina hårda kukar i vädret men i mitten stod den gamle fortfarande fullt påklädd. Han vinkade upp mig ur britsen och när jag försökte resa på mig kände jag knappt mina ben. Jag föll ihop och det svartnade för ögonen.
När jag vaknade till igen hade de ställt mig på knä. De hjälptes åt att hålla mig uppe och framför mig stod den gamle. Han hade tagit av sig byxorna och framför mitt ansikte hängde den största och grövsta jävla kuken jag någonsin sett. Inte ens i någon porrfilm hade jag sett något liknande. Den enda tanken som for i mig var hur jag skulle kunna få in den i munnen. Men jag ville inget hellre och åsynen av den grova lemmen fick mig att på något sätt mobilisera kraft. Jag lyfte upp armen, tog tag i kuken, fick inte runt fingrarna och förde den mot min mun. Och i sanning, det gick knappt. Jag slickade på ollonet och försökte suga på det. Försökte ta mer och mer av hans enorma ollon i min mun och kände hur kuken styvnade och blev ännu lite större. Jag runkade hans kuk med båda händerna och försökte suga den så mycket jag bara kunde. Det smärtade i käkarna och jag grät av såväl smärta som lycka. Så tog han plötsligt tag i mitt huvud. Hans kuk var nu stenhård och ådrig. Jag undrade hur mycket blod man kan ha i en kropp men han inte tänka så länge innan han våldsamt försökte trycka in kuken i min mun. Det gick sådär men han fick nog in lite mer än innan. Han slutade inte utan jobbade på och bände min mun med sitt kolossala organ. Det smärtade enormt och jag kände hur jag kissade på mig. Jag kunde inte kontrollera någon del av min kropp och satt plötsligt i mitt eget urin. Efter en stund verkade han nöjd och backade undan. Han sa något och de tre såg till att jag stod på alla fyra.
Skulle han, nej, nej, herregud inte det. Jag stod på alla fyra i mitt eget piss och jag visste vad som skulle hända. Jag grät och skakade medan den gamle gick runt mig. Jag kände hur någon fingrade i min röv och den blev lite kladdig. Som om jag inte var kletig nog. Så kände jag hans enorma händer över mina skinkor och ett varmt ollon mot mitt rövhål. Han var inte särskilt varsam när han tryckte in sin feta kuk i mitt anus. Jag minns att jag skrek och grät av smärtan men snart svimmade jag av. När jag lite senare vaknade till hade de flyttat mig till britsen. Jag låg på den med magen ner och fick min röv pumpad av vad som kändes som ett baseball-trä. Mitt ansikte sved av intorkad piss, sperma och tårar, men det onda var nu skönt. Jag kände hur min fitta återigen var plaskblöt och jag kände hur hans kuk knullade mig oavbrutet, metodiskt, stenhårt. Han var inte vänlig, han var inte mild, han knullade helt enkelt. Det var vad han var till för. En levande knullmaskin.
Han kände inte efter vad som verkade skönt, han bytte inte vinkel och han lossade aldrig sitt grepp om min häck. Han knullade och knullade och jag kom. Jag kom så hårt och skrek antagligen så högt att de övriga fick hjälpa till att hålla fast mig. Efter den orgasmen är allting bara en röra. De här fem männens stånd avtog aldrig och jag förstod att de piller de hade ätit var viagra. Den gamle fortsatte knulla min röv tills han kom inuti den. Och först då började de knulla mig på allvar.
De hade alla något glasartat i blicken och det gick att ta på kåtheten i det sunkiga rummet. Men nu började även jag ta initiativ. Jag kände att vi alla nu var på samma nivå. De hade pissat ner mig, knullat skiten ur mig, tvingat mig att slicka röv och knullat mitt anus med den grövsta kuken i världshistorien. Och jag hade älskat det. Och de hade älskat att jag hade älskat det. Jag var deras slampa. Men de var mina små luder. Jag hade fem stora kukar alldeles för mig själv. Tid fanns inte, inte heller rum.
En av männen la sig på britsen. Jag satte mig på honom och förde in hans kuk i min fitta. Genast kände jag hur en annan kom mot mig bakifrån och trängde in sin kuk i mitt anus. Det gick lätt, jag var rejält töjd. Den tredje kom med sin kuk mot mitt ansikte och jag sög. Jag älskade deras smutsiga kukar. De var mina, de var under min kontroll. De turades om och knullade mig om vartannat. Den gamle satt och tittade på och den lille gick och hämtade dricka och hjälpte till i allmänhet.
När vi hade hållit på så ett tag och jag kände att mina orgasmer började avta gick de undan lite igen. Den gamle skyfflade undan mig från britsen och la sig själv där. Hans ollon glänste av försats och jag var inte sen med att kliva på. Äntligen fick jag hans kuk i fittan. Det smärtade i mynningen och när den kom emot blygdbenet. Men det var en härlig smärta. Jag red honom och red. Plötsligt kände jag hur den lille fete stod bakom mig, hans mage rörde vid min rumpa. Jag hann tänka att det passade perfekt med hans stora kuk i min röv när jag förstod att det inte var tanken. Han tryckte ner min överkropp mot den gamle och höll mig stilla medan han försökte lirka in sin feta kuk i min redan fyllda fitta. Han försökte lirka med den med sina tjocka fingrar och fick till slut ett litet grepp. Så tryckte han in ollonet och snabbt resten av kuken. Jag skrek. Det var enormt. De knullade mig tillsammans. Jag kände två gigantiska kukar i min fitta och ett par fingrar i min röv. Jag har ingen aning om hur många gånger jag kom. Vet inte heller hur länge vi höll på och det sista jag minns är hur en tredje man kliver på framför den lille och trycker in sin kuk i mitt anus.
Nästa sak jag minns är hur jag vaknar till sans i hotellpersonalens omklädningsrum. Det svider på knäna, i fittan och i mitt rövhål. Jag har bara kjolen och en illaluktande t-tröja på mig. Letar efter en klocka… tuppar av igen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
nja, min smak? hårdhänt förnedring i all ära.. men jag håller inte riktigt med om att vi gillar samma saker.

men jag vet inte om jag ska gilla den lr inte, kan inte bestämma mig
jag gillar det tufft, men inte såå tufft kanske.

du skriver om en kvinna som gillar att utsättas för förnedring.
jag skriver om att leka hårda rollspel.
denna är på gränsen till våldtäkt.
av skitiga män, det kan sluta hur illa som helst känns det som

språkmässigt är den väl bra.men jag tycker den borde luftas mer, mellanrum mellan raderna. gillar hur du bygger upp historien, att du förklarar fantasin bakom som gör att hon tar det ödesstigra steget
hur du bygger upp det till hur hon blir utnyttjad.

men det känns som du hade tänkt dig en längre novell först men inte orkade hela vägen.

men bra jobbat, den hetsar nog många
det är många här som kommer att drömma om hårda tag...utelämnade

Tja.

Har du läst min novell. Kan kanske vara lite i din smak.
Om du läser den får du gärna ge ett litet omdöme.
Positivt som negativt. Jag är nybörjare på novellskrivandet och funderar på om den blev lite väl lång och pratig. Nåväl...
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, jag har full förståelse för att detta inte är exakt din böjelse. Men jag är ändå glad att du tog dig tid att läsa och kommentera.

Och ja, det där med luft är jag helt och hållet medveten om. Nu. Men tänkte inte på det då. Lovar bättring på det planet. Och du har även rätt i att jag "inte orkade hela vägen".

Av båda dessa anledningar har jag satt igång med en version 1.1 av novellen. För att få till läsbarheten samt ett mindre abrupt slut. Ska även jobba lite med tautologierna.

Tack för kommentaren.

Gott mos.
 
Toppen