Sett annans stånd?

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
På porrbio har jag sett många stånd. Vid några tillfällen har det har hänt att det känts och klämts lite, men för det mesta är det nog att runka sida vid sida med en eller fler hårda kukar. Hetsar lite extra att se och bli sedd medans man runkar till schysst porr! ;)
 

Toker89

Aktiv medlem
Kön
Man
Har inte sett ett rejält stånd sedan mellanstadiet i duscharna efter gympan. Är straight men gillar att titta lite på kukar ändå. Skulle vara häftigt att se ett rejält stånd! Brukar tänka på det i duschen och bastun efter gym/bad etc. Alltid spännande :)
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Har inte sett ett rejält stånd sedan mellanstadiet i duscharna efter gympan. Är straight men gillar att titta lite på kukar ändå. Skulle vara häftigt att se ett rejält stånd! Brukar tänka på det i duschen och bastun efter gym/bad etc. Alltid spännande :)

Eller hur..... men vi kan lätt ordna det, om du är intresserad av att titta..... / I
 

Lillkuken

Aktiv medlem
Kön
Man
Minns i högstadiet där vi hade som två omklädningsrum med duscharna i mitten och man var tvungen att passera duscharna när man skulle gå ut. En gång var jag sist (trodde jag) och när jag gick ut stod en klasskamrat kvar i duschen med ett praktstånd. Vågade inte kolla så mycket utan skyndade mig ut.
 
P

PeterGBG

Gäst
Har sett många ståkukar i mina dagar. Ser mig själv som straight men nyfiken. Har dock sugit/runkat av några killar i mina dagar.

Nu var det längesedan jag hade en annan mans kuk i mina händer. Men jag drömmer fortfarande om det
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jo då, betraktar mej som straight men bi-nyfiken och kuk-fokuserad.

Grundskolan: Ömsesidiga inspektioner i gympans omklädningsrum. Bara slaka pojkpittar. Med klasskompisen Bengt på högstadiet hade jag ett par runklekstunder.
Med lekkamraten TMP, på mellanstadiet, tog jag de första stegen genom att övertala honom att vi skulle runka varandra.
På lägerskola på Öland upplevde jag den första gruppaktiviteten.
Lumpen: Mycket observationer men för grabbig miljö för att "ta steget". Men det fanns nog intresse på sina håll, har jag minnet av. En regelrätt uppvisning med Gert-Inge i duschen.

Sedan gick det 25 år.....

Nu i vuxen ålder har jag väl något dussintal observationer, med nästan lika många killar/män.

Hoppas på fler!!
 

ErikD

Medlem
Kön
Man
Har hänt några gånger ja. Det jag minns mest inträffade när hela företaget var iväg på en kick off. Vi fick dela rum 2 och 2 och det var "rumskompisens" stånd jag såg. På kvällen var det middag och lite såna trevligheter. Både jag och rumskompisen hamnade vid samma bord som en oerhört sexig kvinna, typ den enda sexiga kvinnan på företaget. Hon var mulatt, hade riktigt stora fina silikonbröst och var klädd i en klänning som lät alla som ville studera hennes kropp tämligen ingående. Jag satt med stånd hela middagen och jag tror inte jag var ensam om det.

När kvällens festligheter var till ända var klockan mycket men jag och rumskompisen pratade ändå lite om vår sexiga kollega. Hur kunde hon vara klädd så på en kick-off, synd hon har kille för annars hade man velat lägga in en stöt etc. Jag sa något om att det var svårt att inte bli hård när man pratade med henne. Rumskompisen instämde och sa att han hade varit hård. Sen blev det så att man pratade om att det enda man kan göra är väl att dra en snabbrunk så synd man inte hade enkelrum. Jupp, man kan fan inte somna utan att köra en runk, menade kompisen. Då sa jag att toaletten är min så kan du runka i din säng, lite på skoj som man säger killar emellan. Sen gick jag in för att duscha. Jag runkade naturligtvis som en besatt där i duschen och sprutade flera sköna strålar sperma mot kakelväggen. När jag sen är färdig i duschen och ansluter till rumskompisen är han inte riktigt färdig för jag ser honom då ligga på sin säng med sitt stånd i handen och runka det snabbt och hårt. Jag hinner se på i några sekunder innan han upptäcker att jag kommit ut ur duschen och han stoppar då in kuken i sina kalsonger och går in i duschrummet. Jag får därför aldrig se honom spruta, vilket är lite synd. Men trots att jag är hetero blev jag kåt av att se min runkande kompis så det spelade ingen roll att jag precis hade sprutat inne i duschen, runksugen blev jag igen. Så när kompisen är inne på toan för att runka färdigt och duscha lägger jag mig på sängen och börjar runka mitt stånd igen. Jag runkar kuken fort som fan för att hinna komma en andra gång innan kompisen återvänder. Det lyckas jag med. Jag kan lova att det blev en del runk till under den kickoffen när jag hade både den sexiga kvinnliga kollegan och rumskompisens runkande att tänka på!
 

ErikD

Medlem
Kön
Man
Har hänt några gånger ja. Det jag minns mest inträffade när hela företaget var iväg på en kick off.

Inlägget ovan baseras på en händelse några år tillbaka i tiden. Men ganska nyligen inträffade något som involverar samma personer och som jag gärna berättar om.

Det var värmebölja och 30+ grader. Även vårt kontor var obehagligt varmt. Som en följd av detta gick flertalet kvinnor omkring i sommarklänningar. Detta gällde så klart även den supersexiga mulatttjejen med de stora brösten jag berättade om i förra inlägget. Hennes klänning var denna dag något kortare och något mer urringad än vad som brukar vara klädsamt på en arbetsplats. Av en händelse hamnade jag vid samma bord som henne på lunchrasten och det gjorde även "runkkompisen" från kick-offen.

Jag har numera sådan kontroll på mig själv att jag inte sitter och stirrar ut en sexig kollega i lunchrummet. Men kuken är inte lika kontrollerad. Jag var hård som ett spett under hela lunchen och började planera för en snabbrunk på toaletten innan jag återvände till min arbetsplats. När kvinnan reste sig och gick såg jag hur min kollega gav hennes rumpa en blick. Lunchrummet är fel plats att diskutera fantasier om gruppknull av slampiga arbetskamrater men jag gav honom en sån där blick med innebörden att jag såg allt hur du kollade in hennes rumpa och han log tillbaka. Jag var helt säker på att hans kuk var minst lika hård som min. Han reste sig sedan från bordet och så även jag en kortare stund därefter. Jag såg hur han gick iväg genom korridorerna mot toaletterna som låg bredvid receptionen. Hade han kanske samma plan som jag? Var han också tvungen att runka sin kuk för att kunna koncentrera sig på arbetet sen?

Jag såg vilken toalett kollegan gick in på och kanske halvminuten senare gick jag in på toaletten bredvid. Jag knäppte upp mina byxor och tog fram min hårda kuk. Sen lutade jag örat mot väggen och lyssnade. Och ja, nog fan kunde jag höra det typiska ljudet av en man som runkar sin kuk både snabbt och hårt! Jag blev om möjligt ännu kåtare än jag redan var och började runka min egen kuk samtidigt som jag lyssnade på hur kollegan runkade sin kuk på andra sidan väggen. Nu handlade det helt klart om att runka av sig på några minuter för både kollegan och mig. När jag hörde hur kollegans runkande nådde maximal hastighet började även jag runka så snabbt jag kunde och en kortare stund därefter hörde jag ett dämpat stön samtidigt som runkljudet upphörde och då kom även jag - rakt i papperskorgen! Det var ett riktigt skönt runk. Som av en slump kom vi ut från respektive toalett samtidigt och då frågade jag kollegan, "var det skönt?" "Som fan", svarade han och gick därifrån.
 
B

Bistånd

Gäst
Inlägget ovan baseras på en händelse några år tillbaka i tiden. Men ganska nyligen inträffade något som involverar samma personer och som jag gärna berättar om.

Det var värmebölja och 30+ grader. Även vårt kontor var obehagligt varmt. Som en följd av detta gick flertalet kvinnor omkring i sommarklänningar. Detta gällde så klart även den supersexiga mulatttjejen med de stora brösten jag berättade om i förra inlägget. Hennes klänning var denna dag något kortare och något mer urringad än vad som brukar vara klädsamt på en arbetsplats. Av en händelse hamnade jag vid samma bord som henne på lunchrasten och det gjorde även "runkkompisen" från kick-offen.

Jag har numera sådan kontroll på mig själv att jag inte sitter och stirrar ut en sexig kollega i lunchrummet. Men kuken är inte lika kontrollerad. Jag var hård som ett spett under hela lunchen och började planera för en snabbrunk på toaletten innan jag återvände till min arbetsplats. När kvinnan reste sig och gick såg jag hur min kollega gav hennes rumpa en blick. Lunchrummet är fel plats att diskutera fantasier om gruppknull av slampiga arbetskamrater men jag gav honom en sån där blick med innebörden att jag såg allt hur du kollade in hennes rumpa och han log tillbaka. Jag var helt säker på att hans kuk var minst lika hård som min. Han reste sig sedan från bordet och så även jag en kortare stund därefter. Jag såg hur han gick iväg genom korridorerna mot toaletterna som låg bredvid receptionen. Hade han kanske samma plan som jag? Var han också tvungen att runka sin kuk för att kunna koncentrera sig på arbetet sen?

Jag såg vilken toalett kollegan gick in på och kanske halvminuten senare gick jag in på toaletten bredvid. Jag knäppte upp mina byxor och tog fram min hårda kuk. Sen lutade jag örat mot väggen och lyssnade. Och ja, nog fan kunde jag höra det typiska ljudet av en man som runkar sin kuk både snabbt och hårt! Jag blev om möjligt ännu kåtare än jag redan var och började runka min egen kuk samtidigt som jag lyssnade på hur kollegan runkade sin kuk på andra sidan väggen. Nu handlade det helt klart om att runka av sig på några minuter för både kollegan och mig. När jag hörde hur kollegans runkande nådde maximal hastighet började även jag runka så snabbt jag kunde och en kortare stund därefter hörde jag ett dämpat stön samtidigt som runkljudet upphörde och då kom även jag - rakt i papperskorgen! Det var ett riktigt skönt runk. Som av en slump kom vi ut från respektive toalett samtidigt och då frågade jag kollegan, "var det skönt?" "Som fan", svarade han och gick därifrån.
Ni har helt klart nåt kul på gång!
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har aldrig ''råkat'' överraska någon med styv kuk, men jag är Bi-nyfiken har har träffat killar och män vid olika tillfällen och då planenligt fått både se, känna på och runka och även suga på deras styva kukar, men skulle absolut tycka att det vore vansinnigt upphetsande att i stället få överraska någon som tror sig vara osynlig med sin styva kuk framme och runka som en stolle. Jag skulle absolut inte titta bort, men kanske fråga om om jag får titta på, kanske få nöjet att runka åt honom.
 
Toppen