Sett/hört föräldrarna ha sex?

anna_6446

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Nån här som sett eller hört nåt? Själv har jag kommit på båda mina föräldrar, som är skilda, var för sig flera gånger. Värsta gången var nog när jag hade glömt en grej hemma hos morsan och hon hade bjudit hem TVÅ killar och de var i full gång när jag klev in genom dörren. Morsan är en riktig slampa har jag upptäckt.
 

erka10

Medlem
Kön
Man
lite oväntat antar jag :D

vad hände ?

själv har jag faktiskt aldrig hört mina föräldrar.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har aldrig hört mina föräldrar
men de har tyvärr hört mig... de tyckte att jag var lite ...
de fann tack & lov inga ord för det, men jag tror att de tyckte att moi var lite
slampig.. haha


Anna din mamma har samma rätt att leva ut sin sexuallitet som dig
jag hoppas att hon & du gör det med
men det r klart störande för dig om hon gör det när du ser det
DET kan jag förstå!
Tänk på henne inte som din mamma då, mer som en av dina avlägsna vänninor ;)
 

erka10

Medlem
Kön
Man
kan nog vara lite svårt att slå bort sådana bilder från näthinnan, även om man måste försöka... :)
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
nej dom sysslar inte med sånt men de har tvingats höra mig hålla på när ja bodde hemma
 
Kön
Kvinna
Någon gång har jag sett dom men jag har hört dom desto fler gånger. På dagarna när farsan var på jobbet så knullade mamma med grannen och sen när farsan kom hem så knullade dom ofta i soffan medan dom "tittade på TV" som dom sa. Antagligen därför jag och brorsan fick egen TV redan när jag var 5 år.
 

Mia6

Ny medlem
Kön
Kvinna
Alldeles för många gånger. Varit vaken flera gånger när de kommit hem från fester eller annat och sett de ha sex i bilen från mitt fönster innan de gått in. Har sett dem i vattnet när vi varit och badat. Även sett de i ett stall som min mormor och morfar har sent en natt. Även sett och hört de många gånger i huset.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Har inte sett mina föräldrar ha sex, men när jag och en tjejkompis rotade efter mina kommande födelsedagspresenter, när jag var 12 år typ, hittade vi mina föräldrarnas kondomer i farsans garderob! Profil var det minsann..! ;)

Kommer fortfarande ihåg Sara B:s min när hon utbrister: "Använder din pappa SÅDANA?!?" :D

Jisses vad jag skämdes..! :D

Men ganska gulligt så här i efterhand..! ;)
 

baluba

Ny medlem
Kön
Kvinna
Nä tack o lov har ja sluppit det, inget alls som jag e intresserad av att höra eller se..:eek:
 

erka10

Medlem
Kön
Man
jävligt upphetsande att läsa om er andras erfarenheter, blir kanske annorlunda om det vore ens egna föräldrar...
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
japp både sett och hört dom flera ggr.. när jag var i dom tidiga tonåren smög jag på dom ibland och jag skäms för att skriva det men ibland gjorde sig min egen kåthet påmind och jag fick enorma orgasmer i min egen säng av att höra dom hålla på...
:oops::oops::oops:
 

Cujo12

Välbekant medlem
Ålder
51
Kön
Man
Hej jag har sett mina päron knulla när jag va 14 bast o vad jag runka när jag såg de jag spruta rakt ut på våran matta i storarummet som var angränsande till deras verksta(sovrum)
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Bodde hemma då när jag råkade se mina föräldrar eller se och se, de låg under täcket, de hade vart gårdsfest, så de var lite dragna, så hade de inte tänkt på att låsa sovrumsdörren, stod dock inte kvar och kollade, utan gick direkt in på mitt rum.
 
Toppen