Sett någon naken hemma?

myseli

Medlem
Kön
Man
Med tanke på svaren i min förra tråd undrar jag hur många som sett någon som gått runt naken hemma. På vilket sätt? Hur mycket? Vad tyckte ni?

Själv har jag sett en tjej som drog av sig tröjan coh tuttarna tittade fram precis när jag cyklade förbi. Jag vände och åkte förbi en gång till men då var persiennerna dragna .-(

Så såg jag en tjej som stod spritt språngande i sitt studentrum mittemot och gjorde någon slags solhälsning. Det höll på en bra stund så jag kunde stå och titta och njuta...
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Jag såg en gång en kvinna som stod och målade ett fönster alldeles naken(!). Eftersom det var mörkt ute så kunde jag i skydd av mörkret stå och flukta en stund.
 
G

Guest

Gäst
När jag för ett antal år sedan jobbade på en liten bilverkstad så stod en av gubbarna(38 år ) varje onsdag ute på gården och tittade mot ett hus på andra sidan gatan på kvällen.
Var till sist tvungen att fråga vad han gjorde.
Jo, där fanns en tonårstjej som antagligen kom hem från någon träning den tiden varje onsdag och klädde av sig för att duscha, och gardiner brydde hon sig inte ett dugg om!
Medvetet eller omedvetet vet jag inte , men därefter var vi flera som såg fram mot onsdagskvällar.... :D
 

Stefan h

Medlem
Kön
Man
När jag bodde i Lhg så hade jag en granne som alltid gick runt naken.... O hon visste om att jag visste så att säga..:p
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
När jag bodde hemma hos föräldrarna fanns det en tjej några hus bort som alltid tog av sig kläderna innan hon drog ner persiennerna på kvällen. Avståndet var för långt för att se tydligt men med en kikare fick man bra insyn! ;) Hon hade riktigt stora bröst för sin ålder,
Ibland kunde jag sitta en stund för att vänta in henne, jag var väl ca 14 år då, mina föräldrar undrade varför kikaren stod framme bredvid fönstret ibland. Hehe! Man var ju inte så bra på att ljuga då så jag vet inte om de anade något...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Minns en granne när jag var 17 o hon 14 som jag såg i köksfönstret i BH o trosor. Sedan den kvällen eftersom jag blev såp kåt av synen att jag smög bakom huste på kvällen o lyckades se när hon tog av sej sin BH... sprutade enormt långt då.
 

spartan1

Medlem
Kön
Man
Jag såg grannfrun naken i sitt kök en morgon. Det var en marklägenhet där man bodde förr...Det var ganska läckert att se, mest för situationen var så oväntad och "förbjuden"....
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Någon gång per vecka har en ung dam i huset mittemot vänligheten att gå runt naken efter att ha duschat. Hon ser alltid till att alla gardiner är fråndragna och att det är väl upplyst.


/Ch
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Någon gång per vecka har en ung dam i huset mittemot vänligheten att gå runt naken efter att ha duschat. Hon ser alltid till att alla gardiner är fråndragna och att det är väl upplyst.


/Ch


Smider han planer då månntro - den gode Charles?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Någon gång per vecka har en ung dam i huset mittemot vänligheten att gå runt naken efter att ha duschat. Hon ser alltid till att alla gardiner är fråndragna och att det är väl upplyst.


/Ch


Smider han planer då månntro - den gode Charles?

mmmm, han får ge sig en anledning att titta in..
be om att låna kaffe/tea/ägg lr telefonen

lr kanske fråga om du kan låna duschen...:D
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Någon gång per vecka har en ung dam i huset mittemot vänligheten att gå runt naken efter att ha duschat. Hon ser alltid till att alla gardiner är fråndragna och att det är väl upplyst.


/Ch


Smider han planer då månntro - den gode Charles?

mmmm, han får ge sig en anledning att titta in..
be om att låna kaffe/tea/ägg lr telefonen

lr kanske fråga om du kan låna duschen...:D

Det låter ju sympatiskt;)

Annars vet jag en namne som snarare går under devisen: Ta vad man vill ha - bara man "har en plan":)
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Oj - nu försvann tråden igen[:eek:)]

Den enda jag kommer ihåg att jag sett naken var en kille som bodde i en arbetarbarack. Jag och min kompis - jag berättar inte hur gamla vi var:oops: gick förbi hans fönster ofta.

Han bodde på nedre botten och en gång när vi gick förbi hans fönster så stod han där helt naken. Vi stannade (förstås) och tittade. Då började han onanera mitt framför ögonen på oss. Vi fnittrade men tittade med stora nyfikna ögon.

Till saken hör att det fanns en brandstege vid hans fönster som låg ca 2 meter upp. Vi tog det till en "vana" att klättra upp på brandstegen mellan varven.

Varje gång vi gjorde det, drog han ner byxorna och började onanera.

Tyvärr har jag aldrig fått uppleva det senare:unsure:
 

Design

Medlem
Kön
Man
Hemma på vår gata i stan......
tjejen som bor i huset rakt över springer ofta naken ellar i bara string trosor.ser mkt bra in till henne och njuter...många sköna runk per vecka blir det
//kram från mig
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
När jag var strax över 20, hände det en gång att jag gick förbi en lägenhet och råkade få syn på en naken tjej (i min egen ålder, tror jag) som skulle ta ett bad. Man såg rakt in genom rummet och in i badrummet där dörren stod öppen. Det var mörkt ute och jag stannade bakom en buske på gården och tittade intresserat på medan hon badade.

En äldre släkting till mig, som gick strax framför mig, såg inte det jag såg och undrade efteråt varför jag dröjde så länge. Det var inte det enklaste att förklara...

Men det jag såg blev ett skönt minne att ha med sig i ensamma stunder senare i livet. ;)
 

Mosan

Ny medlem
Kön
Man
Själv går jag naken hemma så ofta jag kan. Finns inget skönare att släppa ut ballen och lufta ljumskarna. Vill någon se så är man välkommen. Jag drar aldrig ner persienner. Har man tur kan man få se mig runka.
Ha de!
:cool:
 

KjellG

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
Jag har sett tjejer i huset mitt emot mig gå nakna i sin lägenhet. När jag var nyinflyttad på min nuvarande adress, så ställde sig en tjej helnaken intill sitt fönster. Man kunde se allting.

Snäckan:
Gubben i arbetarbaracken som runkade för er. Fick du och din kompis se honom spruta ?

Själv går jag gärna omkring helt naken i min lägenhet. Så skönt att slippa ha kläder på sig.

På sommrarna brukar jag utomhus leta upp en bra plats att vara naken på.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Snäckan:
Gubben i arbetarbaracken som runkade för er. Fick du och din kompis se honom spruta ?

Inte vad jag kommer ihåg...

...men nu blir jag nyfiken på varför du frågar:cool:
 

stånd

Aktiv medlem
Kön
Man
Tänk om man bott mitt över dig då hade man fått tvätta fönster varje dag och man hade inte behövt yuccapalmer:D:D:love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Tänk om man bott mitt över dig då hade man fått tvätta fönster varje dag och man hade inte behövt yuccapalmer:D:D:love:


Det var intressant:D Får du "stånd" av att putsa fönster[:0] Då skulle jag hellre vilja att du bodde tillsammans med mina fönster:D
 

myseli

Medlem
Kön
Man
Hmmm... intressant att de floesta sett människor av just motsatt kön. Tyder ju på att det inte direkt är en slump som är orsaken till att man får se härligheten.

En del av er har härliga grannar...
 
Toppen