Sett nån ni känner online?

H

Hotswinger

Gäst
Upptäckte min granne, en slank sexig tvåbarnsmamma i 35-årsåldern med små fasta tuttar (träffar henne ofta på stranden) och på en cam-sida. I förra veckan var jag och min fru husvakt när de var bortresta. Jag skulle in och vattna blommorna och kunde då inte låta bli att snoka lite. Hittade en hel låda med dildos, buttplugs, gagballs, vibratorer, lösfittor, handklovar, med mycket mera. Även massor av sexiga underkläder. Jag vet, fel att snoka. Men efter att ha sett dom på cam kunde tog min nyfikenhet över. Nu ser jag dessa två i helt nytt ljus. Har ofta fantiserat om henne när jag runkar och det kommer ju inte bli mindre framöver....

Hård

Aktiv medlem
Kön
Man
Har ni någon gång ramlat över nakenbilder på nån ni känner online? Typ att ni plötsligt känner igen nån på Reddit eller nåt sånt. Om det hänt, vem var det, hur upplevde du det, och hur hanterade du det?

Jag har aldrig varit med om det, men det är en ständigt återkommande fantasi kring utvalda bekanta och ex... :p
Tre ggr. En var ingen skoj, äldre kvinna på jobbet. Riktigt ful naken. Önskar att jag hade det osett.
Andra var en ung tjej på jobbet, berättade på fest nån månad efter att jag sett henne och att jag tyckte hon var väldigt vacker utan kläder. Vi knullade den kvällen. Visade sig att vi funkade bra så vi fortsatte knulla varandra då o då länge efter.
Tredje är en kompis morsa. Gjorde mig riktigt kåt att se henne. Jobbar på att få knulla henne. Hon är lite tveksam till det efter som hon känt mig swn jag var ung. Men har hånglat med henne, känt på tuttarna och hon på min kuk utanpå byxorna. Så fortsätter jobba på det.

sexturist

Medlem
Träffade en ung tjej på en datingsida. Hon var riktigt kul. Väldigt öppen med hur kåt hon var. Vi bestämde oss för att träffas på ett cafe i grannstaden. När jag närmade mig skrev jag ett sms att jag var på gång.
Jag fick en beskrivning av hur hon var klädd.
När jag såg henne kände jag igen henne direkt. Hon var en nära anhörig.
Jag gick fram till henne och frågade om hon väntade på "xxxx" från dejtingsidan. Lite pinsamt blev det givetvis. Vi fikade och pratade om hela grejen och bestämde oss för att hålla hela historien för oss själva.
Nuförtiden, när vi ses, skojar vi om det.

AndLargbg

Välbekant medlem
Oja:)
För många år sedan när jag var IT-konsult sprang man ofta på datorer med problem på.
Då gick man ofta igenom filer och inte ovanligt man hittade diverse nakenbilder och annat på datorerna.
Sen vattnade jag blommor ett åt hos grannarna och hittade deras "bröllopsbilder" dvs dom tjejen ofta tar på sej. Riktigt najs se. Dessutom hittade jag ett par av trosorna hon hade på bilden så perfekt runkläge

Toppen