Sett nån ni känner online?

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
72
Kön
Man
När man på 70-talet lästa Fibban och Lektyr la jag en gång märke till en snygg tjej som vek ut sig på mittuppslaget. Några dagar senare kom hon och satte sig mitt emot mig på tunnelbanan och jag kände direkt igen henne.

Prinskorven

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade en arbetskollega som hade ett konto på Scandivaian beauties, mycket trevligt dela hon med sig av, tyvärr har hon inte kvar det kontot, sköna med henne är att hon vet att man dreglar över henne på arbetstid så hon bad mig gå in där och titta, jag sponsra henne med mycket pengar ett tag… mums va jag rulla skinn över hennes filmer och bilder… tråkiga var att hon inte ville träffas irl men men jag var nöjd med det ”lilla” på hemmaplan så att säga

sexturist

Ny medlem
Jag fick kontakt med en tjej på en chattsida. Vi fick jättebra kontakt, trots viss skillnad i ålder.
Det ledde till slut till att vi skickade nakenbilder till varandra. Då upptäckte både hon och jag att vi var släkt med varandra.
Vi har pratat om det efteråt och har dragit ett streck över den händelsen.

Jea.n1

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
På vad för sätt kom ni i kontakt online, och hur upptäckte ni att ni kände varandra?

Vi chattade ett flertal ggr via Skype efter kommit i kontakt via BC. Vi sex cattade och bytte lite anonyma bilder. Det ledde till att vi gick vidare med cam och efter ett tag när nyfikenheten tog över vi visade ansiktet för varandra vilket blev en pinsam överraskning.

RunkGubbe

Välbekant medlem
Vi chattade ett flertal ggr via Skype efter kommit i kontakt via BC. Vi sex cattade och bytte lite anonyma bilder. Det ledde till att vi gick vidare med cam och efter ett tag när nyfikenheten tog över vi visade ansiktet för varandra vilket blev en pinsam överraskning.
Hehe ja så kan det bli ju … men trevligt med

Tunein

Ny medlem
Ålder
57
Kön
Man
Har snubblat över flera jag känner på BC, vissa mer avlägset bekanta men någon ganska nära. Ibland har jag kännt igen dom på bilder och ibland har kombinationen ort, ålder och beskrivning gjort att det med säkerhet är dom bekanta.

Toppen