Sett partnern ha sex...

D

Deleted member 26814

Gäst
Så var det dags igen...
Hustrun hade pratat om att hon gärna ville ha kuk av vår älskare, Magnus, igen.
Jag var inte sen att haka på.
Så nu, i helgen som var, träffades vi igen...
God mat. Gott vin. Trevligt snack som sakta blev allt mera frispråkighet.
Tillslut var det på nivån " Jag vill knulla dig i alla hål du vill..." och " Jag vill ha din kuk djupt inne i mig..."
Hustrun och Magnus var halvt i extas redan innan desserten var uppäten...
Själv kände jag mig inte riktigt på G utan sa att jag gärna kollade men ville avvakta i övrigt...
De försvann in i vardagsrummet medan jag själv rumstrerade i köket...
Snart kunde jag höra hustruns utdragna suckar av välbehag.
Jag röjde undan det sista och smög in till dem där de höll på för fullt i soffan...
Min fru red hans väldiga kuk i vild ritt samtidigt som hon krampaktigt masserade sina tunga bröst...
Min kuk reagerade direkt och ville ut ur byxorna.
Det kändes underbart och en smula förläget att stå i dörröppningen och runka samtidigt som hustrun och Magnus kom i en ljuvlig orgasm...
Precis då han sprutade, gled han ur henne och lät satsen hamna vid hennes rövhål...... Då sprutade jag...
Det var inledningen på en härlig helg.
I söndags förmiddag åkte han hem.
Vi lovade varandra att snart ses igen...
Att vara äldre är inte alltid att ta ett steg tillbaka...
Mitt och hustruns sexliv, har tagit kärleksliv framåt.
Det gör oss lyckliga.
 
Last edited by a moderator:

spikes

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag har bara varit på andra sidan några gånger, jag har haft sex med kvinnan medan mannen tittat på.
I ett fall utan att han var med men visste om det och fick det beskrivet av henne efteråt.

Jag har också knullat en man för att hans fru ville se det.
(För att vara 'hetero' var han jäkligt med på noterna. Oerfaren men sög skönt. Och kom när jag satte på honom, med hjälp av fruns hand.)
 

Stellan

Välbekant medlem
Ålder
49
Kön
Man
Att dela hustrun med en annan man är en lockande tanke/fantasi som jag gärna skulle vilja förverkliga! I min fantasi är den andre mannen mer välutrustad än mig, troligen några år äldre än oss och vi är båda aktiva i att tillfredsställa min kvinna. Hon är i centrum och vi använder händer, tungor och kukar för att få henne att komma om och om igen!
Tyvärr är min fru inte alls intresserad av att göra verklighet av denna fantasi - även om jag är rätt säker på att hon hade njutit stort av det!
 
K

knakille

Gäst
Vad tycker frun om iden då?
Dags att förverkliga det hela kanske
Jag har varit med om att se sambon få annan kuk vilket var otroligt upphetsande, både att se henne få det just där och då men även att han såg och njöt av hennes nakna kropp.
Hon har vid några tillfällen med även träffat killar själv, där jag sett bilderna sedan och där vi haft sex ihop samtidigt som hon berättat vad de gjorde ...:p
 

Eightinches55

Medlem
Kön
Man
Har haft några härliga trekanter där hustrun blivit rikligt belönad. Vid ett tillfälle bad hon mannen att spruta inne i henne för att jag sen skulle komma efter. Måste säga att känslan av att köra in kuken i en spermafylld fitta är helt otroligt upphetsande och skönt.
Nån mer som testat det?
 
T

Tophat

Gäst
Jag har sett min sambo ha sex med flera män i en dogging och jag blir väldigt kåt av att se henna ha sex med andra män.
Vi har även varit på Blue Vision och jag har tittat på när hon har knullat med andra män och det är väldigt upphetsande!!!
 
Toppen