sex en sommarkväll :)

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Sitter nu på balkongen med min laptop i knät efter att haft skön sex med min sambo *ler*

Månen är röd och stor, ligger precis över hustaken, ljus från husen som ligger på andra sidan bukten speglar sig i det kristallklara vattnet. Någon granne spelar irländsk pubmusik annars är det helt tyst ute.

Det är ca 20grader varmt utomhus men 27c inne därför sitter jag på balkongen, dels varm och svettig efter sex men också för at det är varmt ocj kvavt inomhus. Jag tror bestämt det är ännu en tropisk natt (när temperaturen aldrig går under 20c). Ovanligt att ha två sådana nätter efter varandra i Sverige...

Underbara sommar kvällar :)
 
G

Guest

Gäst
Nice väder i kväll som faan! Sånna här kvällar ska man ta tillvara! Om 30 minuter kommer tjejen med bussen hit så att man verkligen kan utnyttja den tropiska kvällen :)

har ingen balkong men har en skön säng [}:)]
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag har två balkonger... hade jag en tältsäng skulle jag sova där, kan jag lugnt säga. Tyvärr är jag hemma själv, ingen het sex för min del... däremot många heta drömmar, som fick svalkas av med en kall, immig vattenflaska mot min hals, mellan mina bröst...
 
G

Guest

Gäst
Japp det är helt underbart. Nästan så man borde be ge sig ut i den fria naturen och runka. Lägga satsen på någon gräsmatta där någon snygging kommer ligga och sola imorgon :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har två balkonger... hade jag en tältsäng skulle jag sova där, kan jag lugnt säga. Tyvärr är jag hemma själv, ingen het sex för min del... däremot många heta drömmar, som fick svalkas av med en kall, immig vattenflaska mot min hals, mellan mina bröst...
mhmm, man borde ta reda på vilken balkong i sverige du campar..hjälpa dig att kyla ner din hetta..:p
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
jag har två balkonger... hade jag en tältsäng skulle jag sova där, kan jag lugnt säga. Tyvärr är jag hemma själv, ingen het sex för min del... däremot många heta drömmar, som fick svalkas av med en kall, immig vattenflaska mot min hals, mellan mina bröst...
mhmm, man borde ta reda på vilken balkong i sverige du campar..hjälpa dig att kyla ner din hetta..:p

mhm... en skål isbitar och en het man i det här vädret... vore inte fel!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag har två balkonger... hade jag en tältsäng skulle jag sova där, kan jag lugnt säga. Tyvärr är jag hemma själv, ingen het sex för min del... däremot många heta drömmar, som fick svalkas av med en kall, immig vattenflaska mot min hals, mellan mina bröst...
mhmm, man borde ta reda på vilken balkong i sverige du campar..hjälpa dig att kyla ner din hetta..:p

mhm... en skål isbitar och en het man i det här vädret... vore inte fel!

är het, har isbitar, saknar adressen..
 
Toppen