Sex/erotik/tantra kurs

natacha

Ny medlem
Kön
Man
Har redan tagit upp detta ämne under min tråd "Kåtheten tar över mig", men vill nu specifikt veta lite om sex/erotik/tantra kurser..

Vill veta mer om min sexualitet och skulle gärna gå en kurs eller liknande angående detta. Har letat på internet och hittat lite, men vill gärna ha lite mer "inside-information"..någon som deltagit i nån liknande kurs? Jag vet att det finns för par, (nej, inte swingersklubbar)vill helst gå själv utan min partner. Förstår att man är naken mestadels av tiden och det är det som lockar och pirrar lite..

Hör gärna av er!

Puss och kram, natacha
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Tantra låter faktiskt lite intressant, tror jag läste om det någonstans. Ska försöka leta upp det :)

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 

crumar

Medlem
Kön
Man
Hehe, jag skulle inte kunna gå på sån där kurs själv, skulle nog få kåtslag på en gång och skämmas. Om man är naken mestadels av tiden menar jag :) Visst är det naturligt att bli kåt, men man reagerar ändå sådär dumt.

---
runk!
 

Baggen

Medlem
Kön
Man
Ne hehe, jag skulle inte palla det, skulle gått me ståfräs hela kursen >_<

Satsa på dig själv, runka i motvind!
 

BOA

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gått en Tantrakurs, det har hjälpt mig i kontakten med det motsatta könet. Det var mycket dans, beröring, massage, kramar, djupa samtal, teori, m.m.
Det var en ganska ”snäll” tantrakurs. Vi var inte nakna, annat än nakenbad på lunchrasten. Vi var lika många tjejer som killar, men det var bara ett par, resten singlar.
Det finns andra kurser där man är nakna under hela eller delar av kursen. Gå in på Cirkus Eros sida där finns det tips.
 
Toppen