Sex i helgen?

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Har du tänkt ha sex i helgen - och har du planerat något speciellt då eller får det bli som det blir?

Jag ska ha massor av sex i helgen hade jag tänkt, och eftersom jag för en gångs skull är "barnfri" ska det bli rejält åka av på köksbordet, mitt framför fönstret. Balkongen ligger också bra till nu när jag köpt en matta....:)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Jag planerar att få ha sex i helgen, får se vad det riktigt blir däremot. Vi har försökt lite olika ställen, vardagsrummet mot en vägg och sådär... Så får se vars vi hamnar härnäst :oops:
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tycker att jag planerar en massa hela tiden, men blir besviken när det inte blir nåt av. Tror att det är bättre att inte planera en massa i förväg utan mer se om, vad och var det blir... Fick iofs en liten idé om balkongen nu misswet...
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Det är ju sommar!!!:cool:
Tror jag vet någon som ska få sig en rejäl omgång i båten i helgen.:p
Har börjat snegla lite på bersån också...

Nån som har testat hängmattan någon gång?
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Känner igen mig lite hos dig icka, jag försöker planera osv, så blir jag lite småbesviken om det inte blir som jag vill. Men å andra sidan blir inget av vad jag tänkt av om jag inte alls tänkt något, då blir det mer att jag bara hänger med och det är inte lika kul.. :p

Så om jag tänkt i mina tankar att jag ska på nått sätt få honom att göra precis som jag vill och inget annat, okej... Kanske inte blir så under hela tiden, men en del, då har man ju kommit nånstans iaf ^_^ Ge och ta... ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Här börjar det lossna lite på sexfronten nu. Skönt med semester utan en massa krav och stress...
 

el gardo

Medlem
Kön
Man
Har du tänkt ha sex i helgen - och har du planerat något speciellt då eller får det bli som det blir?

Jag ska ha massor av sex i helgen hade jag tänkt, och eftersom jag för en gångs skull är "barnfri" ska det bli rejält åka av på köksbordet, mitt framför fönstret. Balkongen ligger också bra till nu när jag köpt en matta....:)

Köksbordet har jag också fantiserat om, men då måste jag nog mura igen alla fönster. Min flickvän är så blyg när hon är naken, men jag fösöker uppmuntra henne att släppa lös lite.
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Låter bra det!

Själv fick jag ha sex igår! Inte riktigt vad vi tänkt, hade han fått börja lite senare på jobbet igår så hade vi gått en promenad efter jobbet på natten och haft lite kul längs vägen... Men ist blev det hemma hos honom efter jobbet på dagen! Skönt som f-a-n!

Direkt jag kom in så satte jag mig gränsle över honom i soffan där vi satt och hångla och klädde av oss en stund! Efter det blev det han som börja ha tyglarna, men det tyckte inte jag han skulle ha, så jag putta ner honom i sängen och satte mig över hans ansikte... Sååå skönt! Men blev så en kort stund innan jag väldigt retsamt lät bara hans topp av kuken penetrera, så fort han försökte stöta upp helt så ställde jag mig upp på knä... Tog rätt lång tid med det innan han tappa tålamodet och vände runt oss!

Nöjd med mitt slut på veckan!

Lite jobbigt med blyga personer. Jag är lite halvblyg, men det börjar släppa, efter vi har haft sex så går vi runt i lägenheten nakna, mest för att leta kläder som hamnat typ i varje rum, men ändå. Sen har han alltid öppet balkongdörren såhär på sommaren, hehe :p
 
K

knakille

Gäst
Låter bra det!

Själv fick jag ha sex igår! Inte riktigt vad vi tänkt, hade han fått börja lite senare på jobbet igår så hade vi gått en promenad efter jobbet på natten och haft lite kul längs vägen... Men ist blev det hemma hos honom efter jobbet på dagen! Skönt som f-a-n!

Direkt jag kom in så satte jag mig gränsle över honom i soffan där vi satt och hångla och klädde av oss en stund! Efter det blev det han som börja ha tyglarna, men det tyckte inte jag han skulle ha, så jag putta ner honom i sängen och satte mig över hans ansikte... Sååå skönt! Men blev så en kort stund innan jag väldigt retsamt lät bara hans topp av kuken penetrera, så fort han försökte stöta upp helt så ställde jag mig upp på knä... Tog rätt lång tid med det innan han tappa tålamodet och vände runt oss!

Nöjd med mitt slut på veckan!

Lite jobbigt med blyga personer. Jag är lite halvblyg, men det börjar släppa, efter vi har haft sex så går vi runt i lägenheten nakna, mest för att leta kläder som hamnat typ i varje rum, men ändå. Sen har han alltid öppet balkongdörren såhär på sommaren, hehe :p

Återigen måste jag säga att jag skulle vilja vara den som upplevde det jag precis läst:p
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Nån som har testat hängmattan någon gång?

Japp, för länge sedan och det var ingen hit ens när jag var ung och vig kan jag säga:D men i somras provade vi på hammocken (pensionärsvarianten av hängmatta?) och det var......intressant!;)
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Känner igen mig lite hos dig icka, jag försöker planera osv, så blir jag lite småbesviken om det inte blir som jag vill. Men å andra sidan blir inget av vad jag tänkt av om jag inte alls tänkt något, då blir det mer att jag bara hänger med och det är inte lika kul.. :p

Så om jag tänkt i mina tankar att jag ska på nått sätt få honom att göra precis som jag vill och inget annat, okej... Kanske inte blir så under hela tiden, men en del, då har man ju kommit nånstans iaf ^_^ Ge och ta... ;)

Jag tror ju att man måste planera lite..inte i detalj så klart för man är ju två om saken och iallafall jag vill inte vara nån slags regissör när vi ska till - men om man planerar så är det nog lättare att se till att det verkligen blir sex - och lever man i ett inte helt nyetablerat förhållande, kanske med småbarn och annat som prioriteras så kan ju sexet komma på undantag.

Därför tror jag personligen inte att man ska "vänta och se hur det blir" - som kvinna kan man verka ointresserad och det ger mannens självförtroende en törn, och dessutom är jag övertygad om att det finns män som tänder rejält på att inte alltid vara den som ska ta initiativet utan gillar att bli "förförda"!
 

Smakfullt

Välbekant medlem
Kön
Man
Well - jag har inget emot att bli lite förförd eller förföra, men idag blir det inget - ensam hemma. (Handen används förvisso och det har sin charm, men idag vill jag ha 6 på två (eller varför inte flera - om man nu kan välja)
 
Toppen