Sex med killklasskompis

bamseman

Medlem
Kön
Man
Tjena!
Jag är en kille på 18år som är bisexuell.
Det finns en kille i min klass som jag brukar umgås med och vi håller på att latja osv. Och iblant blir det lite smått intimt att han t.ex. smeker mig på benet och kollar mig sådär djupt i ögonen som om han vill nåt... ;) Han tar alltid det första steget. Men sedan latjar vi bort det lixom.

Och visst det skulle vara skitroligt att testa lite saker med honom, men själva situationen gör det lite krångligt. Han kanske inte är seriös utan bara testar mig?
För tänk om jag påbörjar något och han inte alls vill och börjar kalla mig bög och så. Dessutom är jag rädd att det ska sabba våran relation eftersom vi träffas 5ggr i veckan i skolan.

Nått förslag någon?[|)]
Jag skulle vara tacksam.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Som du beskriver det så skulle jag tro att det är din komips som inte vågar gå "vidare"...

Du säger ju att det är han som tar första steget! Om ni sedan "latjar" bort det, så kanske han är rädd att du skall få för dig att han är "bög"...

Mitt förslag är att nästa gånga han ser dig djupt i ögonen och smeker dig på benet, så visar du att du gillar det han gör, och inte latjar bort det. Smek honom tillbaka i stället.

Lycka till:love:
 

JijHå

Medlem
Kön
Kvinna
Svårt att vara fritidspsykolog med så lite info?
Men vad är problemet? Fråga honom rakt ut vad han vill, jag lovar det försämrar aldrig en relation med att vara ärlig!
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Hmm...bästa sättet kanske är att fråga honom som JohannaM säger. Fast vi killar är ju som vi killar är...du kanske inte får ett ärligt svar, och då kanske du har bränt dig (om du nu inte vill det).

Jag skulle nog försöka satsa på att visa att du gillar det när han smeker dig. Smek tillbaka på samma sätt, och gå liite längre för att se hur han reagerar.

Hoppas du lyckas..skriv här och berätta hur det har gått!
 

KristerE

Medlem
Kön
Man
Är ni ensamma tycker jag att du ska fråga lite mer på sak eller driva er "lek" ett steg längre och se hur han reagerar. Det är troligt att han upplever situationen på samma sätt, att han vill att Ni ska gå längre men ingen av er vågar ta steget.

Lycka till
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Hej igen, det har verkligen inte hänt nått... Vi har hållit på som vanligt men vi båda slutar för att stämmningen blir lite väl pinsam. Jag skulle ju verkligen vilja ta steget. MEN tänk om han drar sig tillbaka och tycker att det var mycket konstigt?

Är så närvös och osäker på grund av det. Vi går ju ändå i samma klass och om det nu skulle bli så så skulle ju stäämingen bli oerhört pinsam...
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
vill bara tillägga att han är oerhört het, han är hockeymålvakt och är vältränas som fan! :D

Tror även att han kollade in mig i duschen förra veckan efter gympan. Vi stog och pratade och han börjad att kolla ner i dem lägre regionerna.
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Ehm... Det går mycket dåligt för mig.
"lekandet" forsätter men det händer inget mer efter det :(

Det som jag är mest rädd för är att det ska sabba vår vänskap, dessutom träffas vi 5ggr i veckan i skolan och har samma lektioner...

Hjälp =/
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Försök arrangera lekandet då...typ om ni umgås hemma hos dig nån dag så testa att dra på en porrfilm på datorn eller nåt...kanske kan leda till att ni runkar tillsammans och då har ni ju kommit lite längre..
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Inte alls :(
Det var så nära sist. En till klasskompis var med.:D

Men nu är det sommarlov och dom bor långt bort :(
 

s_blaj

Medlem
Kön
Man
Inte alls :(
Det var så nära sist. En till klasskompis var med.:D

Men nu är det sommarlov och dom bor långt bort :(

Synd...men bara för att det är sommarlov behöver det ju inte betyda att det inte kommer hända nåt..bjud hem honom, eller dra på en liten semestertripp till honom. Då är det bara ni två, ni kommer sova i samma rum kanske...typ perfa!
 

bamseman

Medlem
Kön
Man
Inte alls :(
Det var så nära sist. En till klasskompis var med.:D

Men nu är det sommarlov och dom bor långt bort :(

Synd...men bara för att det är sommarlov behöver det ju inte betyda att det inte kommer hända nåt..bjud hem honom, eller dra på en liten semestertripp till honom. Då är det bara ni två, ni kommer sova i samma rum kanske...typ perfa!

Du har typ rätt om det :p
Jag ska ta mig en rejäl tankeställare, vill få det gjort nu, börjar bli lite smått desperat. Min kompis där nere vill ha lite smekningar och sugande.:D
Aaah jag blir kåt av hela tanken;)
 
Toppen