Sex med kollegor

WestCoastMan

Välbekant medlem
Ålder
55
Jag har en del erfarenhet av sex med kvinnliga kollegor genom åren hos olika arbetsgivare, allt från att vi varit på kurs tillsammans, konferenser och varit på resande fot tillsammans och utbildat personal på olika platser i Sverige.
Det har varit både gifta- sambo och singelkvinnor.
Nu är det snart dags för konferens och då är min förhoppning att ligga med en kollega där vi har fattat tycke för varandra sedan en tid tillbaka.
Berätta gärna om era erfarenheter :)

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Skulle verkligen vilja knulla med några av mina arbetskamrater, personalfest snart får se vad som händer. Älskar stora fina bröst, 6 av dom har underbara bröst

Last edited:

MrStroke

Medlem
Kön
Man
Det har hänt 3 gånger för mig. Alla damerna har varit upptagna. Den första blev ene återkommande KK, nr2 var vi på konferens o Barcelona när hon glittrade i ögonen. Hångel i korridoren. Smekte hennes fantastiska bröst.. bland de bästa jag någonsin fått leka med. Började pulla henne i korridoren tills en kollega kom och vi smet in på rummet.
Nr 3 var på samma jobb, men en annan konferens. Hon hade hört det ryktesvägar och tog sin chans. Hon 50+ och jag 26. Vilka minnen

F6enix

Medlem
Haft en del sex med en dåvarande kollega, började först umgås som vänner men hamnade snart i säng. Visade sig att hon hade stor aptit på sex efter att varit singel länge. Skön milf med rejäla orgasmer, särskilt skönt utomhus då hon ibland sköt iväg en ordentlig stråle kiss om hon kom riktigt hårt. Så läckert.

Tobias

Aktiv medlem
Verkligen härligt med kollegor .. fast livsfarligt med .. rykten sprids fort .. men har knullat mest äldre gifta kollegor … känns mest ofarligt …

Hyposeed

Medlem
Hade ett förhållande med en kollega ett tag. Jag var väl typ 26 och hon kanske 10 år äldre. Hon hade familj och var otrogen, jag singel. Mycket sexig och vi hade många heta möten på olika ställen, det första i bilen. Sög bättre än någon och svalde hela satsen. Härligt stora blygdläppar.
Nära att det blev med en kollega till som var singel men hinder kom i vägen. Mycket slank och het tjej som visade brösten i omklädningsrummet. Senare återigen nära med en cirka 20 år äldre gift kvinna som såg mycket bra ut för sin ålder. Men fick hinder att åka på konferensen där vi hoppades skulle kunna ses.

Toppen