sex med min flickvän...

Fruitcola

Ny medlem
Kön
Man
tjenare.. det är så här när jag och min flickvän ska ha sex, blir det alltid pinsamt.. vi har varit ihop i 7 år men det blir ändå en pinsam känsla,dagen efter känns det som ett onenigthstand... hon gillar att jag ska spruta hela min sats i hennes mun, när jag gör det tycker jag att hon känns som slampa och blir totalt avtänd, känner mej som en torsk... men jag älskar henne och hon är bäst i världen på att suga kuk.. är en enorm känsla att få av henne... så nu söker jag 2 - 3 killar som skulle vilja ha sex med henne och mej.. för att få upp känslan lite 1 till tjej skulle inte heller vara, vi bor mitt i sverige och är flexibla att flytta på hos..... så hör av er vid intresse vi skickar blider om ni vill...
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
Känns det pinsamt att ha sex med flickvännen (som man känner väl "på alla sätt") kommer det antagligen att kännas ännu pinsammare med gruppsex med i jämförelse med flickvännen "helt okända människor"..

Du får väl istället försöka förklara för din flickvän att du är lagd åt det mer "romantiska slaget" som gärna älskar och har sex, och var ärlig och säg att oralsex med flickvännen (fellatio) visserligen är helsköna (eftersom du ejakulerar) men att du känner dig generad/dum efteråt. Tjejer gillar i 99 fall av 100 att kramas och att "kela". Brukar räcka långt. Är hon som de flesta människor, förstår hon nog din situation om du förklarar den.

OBSERVERA: Var VÄLDIGT försiktig när du förklarar hur du känner etc., eftersom speciellt tjejer (och även killar!) är väldigt känsliga för kritik hur de är i sängen. Antagligen utför hon (och du) sexuella handlingar mellan varandra för att göra varandra glada. Att säga att hennes oralsex inte gjorde dig glad utan skamsen är ungefär som att hon skulle säga att din senaste blomsterbukett du gav henne gjorde henne allergisk eller något i den stilen..

Hoppas att ni "hittar varandra" igen!
(Själv är jag oerhört "hittad"!) :)




Oj vad sex blir bättre när man skaffar sig erfarenhet!

Tonåren: spännande men outforskat..

Tjugoårsåldern: Oj vad skoj!, men fortfarande lite osäkert..

Trettio: Hm.. Man börjar bli som en maskin: Gör allt "rätt", vet när man skall "leverera", och allt "går" som på räls.. hehe..

Givetvis så lär man sig och andra genom att diskutera.. Trots att man kanske "kan allt"..
 
Toppen