Sex med sig själv

runknizze

Medlem
Kön
Man
Jag har tänkt på det ofta om hur det skulle vara att ha sex med sig själv. Det har nog de flesta gjort. Jag är inte bög, men jag blir ändå lite upphätsad av tanken. Jag tror inte att någon skulle bli helt avtänd eller vad det nu heter om man skulle ha sex med sig själv. För man runkar/pullar ju sig själv när man onanerar.

Vad tror ni? Har ni tänkt på det någon gång?
 

Jerkerboy

Medlem
Kön
Man
Jag har också tänkt nästan så...typ tänk er att man hade en tvilling bror som gick med på vad som helst ...vilka sköna stunder man hade kunnat ha.
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Hehe, sjuk rolig bild ju. Jag trodde inte att det var möjligt att göra så, men jag är uppenbart överbevisad. Frågan är hur skönt det är dock. Killen som gjorde det måste ju gjort det med glimten i ögat iaf...

runknizze, jag tolkar ditt inlägg lite mer filosofiskt än vad dom andra här har gjort. Menar du att det skulle vara underbart att ha sex med sigsjälv för att man vet exakt hur man själv tänker och man vet exakt hur man ska göra för att det ska bli så skönt som möjligt för den andra (eller sigsjälv i detta fallet)? Eller syftar du främst på att du tycker att du själv är så jävla läcker? ;D
 

runknizze

Medlem
Kön
Man
Ja dels så är det därför att man vet vad man/den andra vill och så är man kanske inte bög, mmen vill testa i alla fall. Jag skulle nog kanske göra det med mig själv.
Jag menar inte som den bilden. Hur fick han ner den dit.?.
 

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Runknizze: Man vrider pungen uppåt sen för man in den (den här gjorde den svåra vägen).... Skulle vilja prova men jag har ingen stor mojäng för det "ändamålet".

Här är en video hur det går till att sätta på sin egen röv....

http://rapidshare.de/files/5341120/Impressive.wmv.html

Bara att testa boys....

Onanera Mera.

Mina Fleshligts: Gold Butt, Ultra Tight Butt och Wonderwave Lady.
 
Toppen