Sex med syskon

Kön
Kvinna
Hej
Tänkte slänga in en tråd här med ett udda ämne. Själv så miste jag min oskuld med min bror och undrar nu om det finns någon mer här som haft sex med ett syskon. Trodde jag var ganska ensam om sånt men ju mer jag lyssnar desto mer inser jag att jag inte är det.
/Linda
 

Burk

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Jag tror det är mer vanligt än folk vill tro att man har sex med sitt syskon.
Det är såklart knepigt det hela, men när man är oerfaren och nyfiken tror jag att det är lätt att ta det som finns en nära och speciellt om man är i någorlunda samma ålder...

Jag personligen har inte haft sex med något syskon men när man var yngre hade jag sexuella kontakter med jämnåriga kompisar, vilket måste räknas till nyfikenhet och att det var spännande.

Hur som helst så tycker jag att du måste fundera över situationen och själv bestämma hur du skall gå tillväga, jag har ingen aning om vad dina känslor är men var försiktig så att du inte får ångra dig. Att bli kär i ett syskon kommer bli besvärligt. Att experimentera med sin sexualitet är en annan sak och vanligtvis leder det till att man lär känna sig själv och sina behov och det är bara bra.

Lycka till!
Kram Burk.
 

Burk

Ny medlem
Kön
Man
Hej. Jag tror det är mer vanligt än folk vill tro att man har sex med sitt syskon.
Det är såklart knepigt det hela, men när man är oerfaren och nyfiken tror jag att det är lätt att ta det som finns en nära och speciellt om man är i någorlunda samma ålder...

Jag personligen har inte haft sex med något syskon men när man var yngre hade jag sexuella kontakter med jämnåriga kompisar, vilket måste räknas till nyfikenhet och att det var spännande.

Hur som helst så tycker jag att du måste fundera över situationen och själv bestämma hur du skall gå tillväga, jag har ingen aning om vad dina känslor är men var försiktig så att du inte får ångra dig. Att bli kär i ett syskon kommer bli besvärligt. Att experimentera med sin sexualitet är en annan sak och vanligtvis leder det till att man lär känna sig själv och sina behov och det är bara bra.

Lycka till!
Kram Burk.
 

moviemaker

Medlem
Kön
Man
Hej
Tänkte slänga in en tråd här med ett udda ämne. Själv så miste jag min oskuld med min bror och undrar nu om det finns någon mer här som haft sex med ett syskon. Trodde jag var ganska ensam om sånt men ju mer jag lyssnar desto mer inser jag att jag inte är det.
/Linda

Om jag fattat rätt så är detta något som inträffat tidigare i ditt liv och inte något som är under pågående. Om så är fallet så är det ju inget att ångra eller gräma sej över...men kanske ändå något att fundera och reflektera över.
 

Nightdriver

Medlem
Kön
Man
Hej
Tänkte slänga in en tråd här med ett udda ämne. Själv så miste jag min oskuld med min bror och undrar nu om det finns någon mer här som haft sex med ett syskon. Trodde jag var ganska ensam om sånt men ju mer jag lyssnar desto mer inser jag att jag inte är det.
/Linda

Personligen känner jag ingen som har haft sex tillsammans med ett syskon men känner till fall där syskon kolla på där den andre onanerat och dylikt...!
Hur känns det idag när du tänker på det? Var det stor åldersskillnad?

Jag tror det är viktigt att tänka på om den andre parten är yngre och isåfall är ett underläge, både mentalt och även fysiskt...

Jag tycker det är bra att du skapar denna tråd, tror säkert att det finns fler där ute som är i en liknande situation, mer eller mindre, som vill prata om det!

Kram på dig!
Daniel
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Incest familjefest...!!!
Eller något som jag har hört på jobbet "om det handlar om incest så ska vi hålla det innom familjen" Ja jag vet att det är grymt, speciellt om det är övergrepp!
Men det var inte det denna tråd handlade om.

Men till saken, det närmaste jag har kommit är nog när jag som kanske en tvärhand hög ville pussa min kusin. Men då fattade jag inte släktskapet, och det var ganska oskylldigt. Eller när jag lekte hyppnotisör med min syrra, så låssades hon vara hyppnotiserad, men jag fattade att hon bara spelade. Så skulle jag "väcka" henne så då tryckte jag ett finger i rumpan, men såhär efteråt med mer vetskap om tjejers anatomi, så ska jag inte med säkerhet säga var jag petade på henne.

Och ni som undrar, så nej det är inget jag skulle göra nu för tiden. Så det behöver ni inte fråga!
 
G

Guest

Gäst
Har inte närmat mig min lillasyster men dock for man ju och viftade med kuken inför hennes kompisar (1-2 år yngre än jag ) när man var i 12-13-årsåldern . Så syrran fick väl en glimt av min bjässe när hon var 10-12 år. ( Hon måste vara besviken på alla små nu för tiden ) . :D
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Så syrran fick väl en glimt av min bjässe när hon var 10-12 år. ( Hon måste vara besviken på alla små nu för tiden ) . :D

Ursäkte en stilla fråga, hur gammal är du nu Kent. Får liksom känslan av att ditt svar inte är särskilt moget elle respektfullt i en tråd som tar upp ett ganska allvarligt ämne. Finns andra trådar där du kan skryta med kuken om du känner att du behöver det.

Till frågan vanligt eller inte vanligt. Håller med några här uppe om att som ung kan det vara lätta exprimentera med det man har ikring sig. Dock det finns troligen en anledning till att incest är förbjudet. Självklart den biologiska, i och för sig kusiner kan få dispans gifta sig och jag har hört talas om halvsysken och adopterade som faktiskt blivit par.

Men trots allt som syskon har man ett från början ojämt förhållande som storasyskon lillasyskon. Ett faktum som ofta även präglar ens relationer senare i livet. Så jag tror att risken för att någon blir utnyttjad är för stor för att man skall ägna den sortens relationer någon tanke.

Vad som däremot ligger i historien skall man aldrig ångra bara reflektera och dra lärdom av.


JOhan
 
Kön
Kvinna
i och för sig kusiner kan få dispans gifta sig


Kusiner behöver inte ens dispens för att gifta sig, dom kan gifta sig som vilket par som helst
 
J

josch00 [slutat på egen begäran]

Gäst
Korrekt med kusiner i sverige, men där skilljer det sig mellan olika länder, precis som giftermåls åldern är olika i olika delar av världen.

JOhan
 

Dirty Harry

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Hej
Tänkte slänga in en tråd här med ett udda ämne. Själv så miste jag min oskuld med min bror och undrar nu om det finns någon mer här som haft sex med ett syskon. Trodde jag var ganska ensam om sånt men ju mer jag lyssnar desto mer inser jag att jag inte är det.
/Linda
Hur gammal var du då ?????
 

Weightless

Medlem
Kön
Kvinna
Tror inte att det är speciellt vanligt att ha sex me ett syskon. Har i varje fall aldrig hört någon berätta att de skulle haft det och själv har jag inte haft en tanke på att göra det.

Dock verkar det ju vara relativt vanligt att folk fantiserar om det? Jag brukar läsa sexnoveller på www.sexnovell.se och där är det inte alltför ovanligt att sex med syskon figurerar. Framför allt verkar det vara bröder som är sugna på sina yngre systrar..
 
P

paloza[tackar för sig]

Gäst
Tror inte att det är speciellt vanligt att ha sex me ett syskon. Har i varje fall aldrig hört någon berätta att de skulle haft det och själv har jag inte haft en tanke på att göra det.

Jag känner till två oberoende fall där syskon haft sex...
 
Toppen