Sex-mode?

  • Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Går det att säga att det finns ett sex mode, vad som är ínne just nu?

Bestämmer porr industrin vad som är nytt och häftigt eller?

Anledningen till frågorna är rätt enkla ex: förekom trekant i stugorna innan film
- ja,men inte i samma utsträkning som nu, eller?
Analsex hur vanligt var det innan porr industrin började ha det i var och varanan film? Och nu deep throut hur vanligt var/är det innan porr industrin drog igång en kampanj? De drar igång ensak sedan ska de överträffa med något annat.
Hur många tänkte tanken på att köra ner hela kuken i en tjejs hals innan de såg det på film? Och dess utom som någon skrev " det går att träna kräkreflexen"
Hallå , ska man i framtiden ligga i träning för att få tillfredstälelse , eller ?
Skriv hemskt gärna era synpunkter på denna tråd. Fel eller rätt både och?
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att det är en helt sjuk utveckling, unga får en hyfsat skev bild på det sexuella tycker jag. Träffade en kille för ett tag sedan, yngre än mig, 24 var han. Gjorde något som jag aldrig gjort tidigare, följde med honom hem första kvällen. Det visade sig snart att han ville ha analsex.

Jamen hallå, är det någon mer än jag som tycker att det är hetl snedvridet att be om det första gången man träffar någon??? Så jag förstår att unga tjejer tror att analsex och långt ner i halsen är något som "alla" gör, men det är ju inte sant! Jag tycker att alla ska göra det som de tycker är skönt, så länge inte någon utnyttjas eller skadas av det, men för jösse namn, det finns ju gränser.
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Finns bara en sak som är skönt med analsex, och det är att det är trångt när man tränger in.. och det är allt..

Tycker hellre om en mus med tränade muskler, då kvinnan kramar ibland när man håller på, perfekt passform och glider lätt, för att helt plötsligt bli lite trängre en liten stund, det är ruskigt skönt...

Näh, analsex är överskattat... tycker jag iaf.
 
Toppen