Sex nykter eller med alkohol i kroppen?

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Båda? Jag ger mig hän både med alkohol i kroppen och utan... :p Men som tidigare talare sagt, absolut inte full, det är det sämsta!
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Jag tycker att sex full kan va bra också, men givetvis inte såå full att man inte vet vad man gör, eller mår illa eller något annat otrevligt. Sex lite lagom kåtdragen är däremot riktigt mysigt. Jag blir ofta såå sjukt sugen efter ett glas vin.

Sex med mer alkohol i kroppen kan också vara bra och framför allt roligt. Jag blir mer påhittig när jag är full och vill testa en massa knasiga saker bara för att se om det går... Det blir mycket skratt vilket också kan vara kul som omväxling...

Är det kanske skillnad på att ha sex onykter som man eller som kvinna? Har fått för mig att män dels kan få svårt att få den riktigt hård om de är fulla, alternativt ha svårt att komma. Vet inte om det stämmer generellt?
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Har fått för mig att män dels kan få svårt att få den riktigt hård om de är fulla, alternativt ha svårt att komma. Vet inte om det stämmer generellt?

Jag blir lika hård men jag får som du säger svårare att komma. Kan hålla på hur länge som helst, och det är inte alls lika skönt.

Min röst går till nykter, det är skönast. Lätt onykter funkar också, men full är ingen höjdare... :cool:
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
För mig blir det nog tvärtom än vad det blir för män, är jag lite onykter så kommer jag fortare, kanske för att man är en aningen mer avslappnad och inte tänker så mycket. Men som sagt tidigare, båda blir oftast väldigt skönt! Tycker dock det kan vara skönt om killen är onykter och har svårt att komma, för då kan han hålla på nog länge, hihi ^_^
Men att man är full, innebär att man är för onykter, att man har för mycket alkohol i sig. Annars är man bara onykter. Det är iaf mina definitioner på orden. :)
Sen kan man ju diskutera om intag av alkohol över huvud taget är för mycket alkohol i kroppen, men men :p
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
Föredrar nog nykter. Är väldigt dominant när det kommer till sex och litar inte helt på omdömet när jag är berusad. Vill veta att jag fortfarande respekterar ett nej och stoppord etc.

Sex berusad funkar också men då ska jag hålla mig till vanilj så det sker undeer schyssta former....
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Bra sagt där Vulgus, är en kille väldigt dominant och har kanske en aningen för mycket alkohol i kroppen, då kan det bli lite för hårt i sängen sen...

Låter ansvarsfullt av dig iaf! :)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kanske gillar jag sex onykter för att det lockar fram en lite mer dominant sida hos honom, som är svår att få fram annars...
 
M

MissSecret

Gäst
Normalt sett så föredrar jag sex nykter, jag kan bli lite avtrubbad när jag är nykter. Å andra sidan har jag haft ett av mina bästa knull någonsin på fyllan, med en yngre kille som jag hade haft sex med innan. Så vi kände varandra kan man säga och visste vad den andra gillar och inte. Det blev lite mer rått då. Men förutom just den gången så är sex på fyllan inte något jag föredrar. Jag har till och med tackat nej till att följa med en kille hem (jag var sjukt kåt på honom!) just för att jag tyckte att han var för berusad...
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
För mig personligen så föredrar jag nog...smålummig snarare än full/berusad - jag är långt ifrån pryd men blir fullständigt hämmningslös när jag är lite på lyset, men inte för mycket, då blir jag bara trött och seg och ligger som en degklump:oops:

Är jag spiknykter så blir det nog lite mer "kontrollerat" sex - jag planerar i förväg så att säga och njuter kanske inte lika mycket just här och nu...himla dumt faktiskt, nåt att jobba på kanske:)
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Absolut nykter. Jag är totalt hämningslös ändå när jag blir kåt.
Det blir skönare nykter, jag tycker att alkohol bedövar för mycket.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
För mig personligen så föredrar jag nog...smålummig snarare än full/berusad - jag är långt ifrån pryd men blir fullständigt hämmningslös när jag är lite på lyset, men inte för mycket, då blir jag bara trött och seg och ligger som en degklump:oops:

Är jag spiknykter så blir det nog lite mer "kontrollerat" sex - jag planerar i förväg så att säga och njuter kanske inte lika mycket just här och nu...himla dumt faktiskt, nåt att jobba på kanske:)

Håller helt med dig misswet! Jag är verkligen inte heller pryd i nyktert tillstånd, men jag tror att jag blir ännu lite porrigare när jag är onykter. Är båda helt nyktra blir det som du skriver gasnka kontrollerat, om han inte retas medmig och lyckas få mig så där vansinnigt knaskåt att jag inte kan kontrollera mig. Men visst bör man jobba på att vara lite mer okontrollerad även om man är nykter.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
För mig personligen så föredrar jag nog...smålummig snarare än full/berusad - jag är långt ifrån pryd men blir fullständigt hämmningslös när jag är lite på lyset, men inte för mycket, då blir jag bara trött och seg och ligger som en degklump:oops:

Är jag spiknykter så blir det nog lite mer "kontrollerat" sex - jag planerar i förväg så att säga och njuter kanske inte lika mycket just här och nu...himla dumt faktiskt, nåt att jobba på kanske:)

Håller helt med dig misswet! Jag är verkligen inte heller pryd i nyktert tillstånd, men jag tror att jag blir ännu lite porrigare när jag är onykter. Är båda helt nyktra blir det som du skriver gasnka kontrollerat, om han inte retas medmig och lyckas få mig så där vansinnigt knaskåt att jag inte kan kontrollera mig. Men visst bör man jobba på att vara lite mer okontrollerad även om man är nykter.

Du är fin som du är. Jag tror inte du behöver "jobba på dig själv"! :)
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Själv vet jag inte viket av dem jag föredrar då jag endast har haft sex onykter, nästan uteslutande med one night stands. Sorgligt men sant.. [}:)]
 

mania

Medlem
Kön
Kvinna
Helt klart blir det "trevligare" med sex med lite vin i kroppen. Blir ofta upphetsad av att dricka och då kan vi bara inte hålla oss ifrån varandra :D:oops::p
 
Toppen