Sex nykter eller med alkohol i kroppen?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Sex nykter och vid mina sinnes fulla bruk
Jag kan då vara lagom hårdhänt och dominant
Samt lyhörd för min partner

Kan vara porrigt om hon är lite onykter och blir lite "slampig" och mer ohämmad
Men brukar sällan ha det problemet
Brukar få mina partners att slappna av och ge sig hän
 

LindaEP

Välbekant medlem
Vaniljsex = Lite lummighet kan göra det lite roligare och mer ohämmat. Fast jag blir så fnissig efter ett par glas vin och det kan vissa killar ha problem med.

Inslag av BDSM = spiknykter för alla inblandade. Jag gillar att bli bunden och/eller smiskad men då vill jag ha maximal kontakt med min partner av säkerhetsskäl.

Jag full = då är jag inte till någon glädje i sexuella sammanhang.

Parten full = inget för mig.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Vaniljsex = Lite lummighet kan göra det lite roligare och mer ohämmat. Fast jag blir så fnissig efter ett par glas vin och det kan vissa killar ha problem med.

Inslag av BDSM = spiknykter för alla inblandade. Jag gillar att bli bunden och/eller smiskad men då vill jag ha maximal kontakt med min partner av säkerhetsskäl.

Jag full = då är jag inte till någon glädje i sexuella sammanhang.

Parten full = inget för mig.

Bättre att låta sig berusas av sin partner...
 

shaguar

Välbekant medlem
Ålder
37
Kön
Man
nyktert.. lätt salongsberusad går också MEN jvlar vad det tar länge att komma till skott då :/
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har varit nykter alla gånger. Men har väl varit att man tagit ett lite glas vin inget mer.
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Föredrar att inte dricka då jag inte gillar känslan av ens lätt berusning. Tar dock gärna en cola eller redbull i mellanspelen för att återställa energin och vätskenivåerna.
 
Toppen