Sex på Götheborg?

Hård&Len

Ny medlem
Kön
Man
Jag såg ett inslag på TV4 i morse om det där gamla skeppet, Götheborg som har kommit fram till Kapstaden nu. Dom intervjuade flera i besättningen. Några hade varit på båten sedan starten i oktober (tror jag?). Dom sa bl a att det hade skapats många nya förhållanden på båten eftersom tjejer o killar lever så nära varandra hela tiden.

Så då började min fantasi spela. Hur tusan har dom gjort med sexet? Okej, det är ju inte tvunget att ett par måste ha sex. Men jag skulle iaf ha svårt att hålla mig om jag var ute så länge o dessutom fick ihop det med en tjej där. Finns det några små krypinn där ett par kan smyga iväg för en snabbis, tro? Eller blir det kanske lite petting under täcket så andra runt omkring inte ser?

tja, jag har iaf fått mig en ny onanifantasi idag ;)

MrKlementin

Medlem
Kön
Man
Jag kom hem från 2:a etappen för någon månad sedan, och ombord mötte jag en underbar flicka som hade sällskap i land. Men, vi fick en liten herdestund ute på havet mitt i natten och utomhus!

Helt ljuvligt!

På samma ställe som kungen hade suttit när han var ombord...

Hård&Len

Ny medlem
Kön
Man
hahaha, häftigt!
Men var det i ett avskilt rum då eller? För det kändes som att det knappt fanns nånstans att få va för sig själv på skeppet när man såg det på TV.

Toppen