Sex som vanliga människor gör det

D

Deleted member 26814

Gäst
Jo, visst är det en jäkla skillnad på detta och på de filmer där ribbade, storkukade sexatleter, till synes, pumpar på i alla möjliga och omöjliga positioner, där kvinnorna dyrkar vartenda juck med högljudda stön och småskrik....
Kul och upphetsande att titta på om man vill köra en stunds verklighetsflykt. (y)
Har haft mycket nöje av dylika klipp genom åren....:p
Ändå kan jag känna en viss samhörighet med det maskerade paret i klippet...:unsure:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jo den här var bra men varför skulle det vara hans syster då är det Incest.
Jag förstår att det inte är släkt på riktigt men varför då spela det.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nä spruta i handen har jag inte gjort, men fått sperma på handen någon gång när man runkar men inte annars.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Nä spruta i handen har jag inte gjort, men fått sperma på handen någon gång när man runkar men inte annars.
Jo, det händer ju lite då och då. Men aldrig kupat handen och tagit satsen där. Däremot gnider jag ofta ut sperman över magen om jag sprutat på mig själv. Så jag drar mig inte för att kladda och få sperma på händerna...
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nä kupat handen har inte jag heller gjort.
Är inte så förtjust att få sperma på händerna men när det händer har man ju haft det skönt.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag har inget emot att få sperma på händerna. Helst någon annans, som jag smörjer mina bröstvårtor med, eller använder som runkglidmedel....
Lite svårare med min egen sperma efter orgasm, då jag tappar all lust direkt efter jag sprutat.
 
Toppen