Sexfantasier

Uwantsome

Aktiv medlem
Ålder
34
Kön
Man
Tänkte dela med mig några sköna fantasier.


Iallafall så är tanken på att vara med och se ett par ha sex samtidigt som jag leker med mig själv väldigt upphetsande för mig.
Både att visa upp mig och att se andra i sexuella lägen tänder mig även om det bara är i fantasin.
(Åtminstone än så länge)

Ponera att jag blivit medbjuden en kväll med ett par jag fått kontakt med, betraktar i början deras lek från sängsidan.

Kvinnan blir tagen bakifrån med ansiktet mot mig, han pumpar henne med bestämda rörelser och hon njuter av hans behandling, jag ser på henne där hon njuter, lyssnar på hennes gnyende och stön med min hårda kuk skönt bultande i handen.

Vi får ögonkontakt och jag tänker att fyfan vad vacker hon är när hon njuter, sjukt sexig där hon står på alla fyra och gnäller ut sin kåthet i takt med sin mans stadiga kukstötar.
Hon frågar snart sin man om hon får suga mig, hon vill känna en kuk i munnen också gnyr hon fram.
Han är snabb att svara ja och hon tar tag i min kåta kuk och motar mig närmre hennes mun, hon säger att hon vill bli jag sprutad i munnen, jag blir så kåt av hennes ord och hela scenariot.

Hon suger mig så skönt, runkar mig om vartannat som hon slickar och suger den alldeles våt av både saliv och försats.
Snart kan jag inte hålla mig längre säger jag, hon ökar takten och ber mig att spruta henne i ansiktet.

Hon runkar den snabbt och hårt framför sig när jag kommer i stora sköna sprut över hennes ansikte, läppar och tunga.

Snart efter mig kan hennes man inte heller hålla sig, så han flyttar närmare hennes ansikte och sprutar även han några stora sprut, också i munnen och över ansiktet.



I en annan version av samma fantasi börjar det på samma sätt, skillnaden i denna är att hon efter ett skönt förknull av sin man och ett ordentligt sugande och omhändertagande av min kuk är hon så kåt att hon stönande och gnyende säger att hon vill ha oss båda i sig, bli dubblad.


Väl i henne vill vi knulla henne till ännu en orgasm, vi lyckas också snart och när vi känner hur hårt och intensivt hon kommer så kan vi inte heller hålla oss.

Vi sprutar samtidigt i hennes fitta och röv, stora sköna pulserande sprut djupt i hennes orgasmkrampande hål.

Vi hämtar andan lite, drar oss ur, hon lägger sig på rygg och särar på sina ben så att vi får den bästa vyn för att se all sperma och hennes underbara safter sakta rinna ur dom fortfarande pulserande hålen.
 
Toppen