Sexig klädsel på jobbet

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Vad tycker Ni är sexigt på en tjej som jobbar på kontor...;), nyfiken...

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker om när tjejerna klär sig i knälång kjol med tillhörande jacka utan blus där man kan se eventuelt bh, nylonstrumper og högklackade skor. Det får mig att bli kåt:):p:)

Evahet, Har försökt att klicka på din link men kommer inte til det ställe som du säger utan kommer til en sajt i Holland. vad gör jag för fel?:D

Runkare
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
vad har ni tjejer för fint på er idag? Någon som smygsmeker dig kanske??

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Knälång kjol, gärna lite snäv. Mörka stay-ups och en blus eller åtsittande topp. Sexigt.
 

Duel

Medlem
Kön
Man
Svarta kritstrecksrandiga byxor med matchande kavaj plus en åtsittande vit blus tycker jag är bland det sexigaste.
 

Leo Kall

Medlem
Kön
Man
Alla har olika smak, själv har jag väldigt svårt för våp. Less is more! Det här funkar enligt mej:

En vit tjocktröja med polokrage, blå jeans och svarta cowboyboots. Helst den där modellen på boots som inte är spetsiga längst fram och jeansen ska gå utanpå bootsen. Man ska inte se några underkläder, framförallt inga stringtrosor ovanför jeanskanten. Hon ska ha håret enkelt, kanske uppsatt i hästsvans. Hon ska vara positiv och glad utan att vara flamsig, hon ska ge ett intelligent och vänligt intryck och så ska hon le med både ögon och mun. Hårets ska vara nytvättat, hon ska vara ren och lukta gott, men får inte lukta parfym utom möjligen en svag doft av deo. Eventuella smycken ska vara diskreta.
 

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Originally posted by Leo Kall

Alla har olika smak, själv har jag väldigt svårt för våp. Less is more! Det här funkar enligt mej:

En vit tjocktröja med polokrage, blå jeans och svarta cowboyboots. Helst den där modellen på boots som inte är spetsiga längst fram och jeansen ska gå utanpå bootsen. Man ska inte se några underkläder, framförallt inga stringtrosor ovanför jeanskanten. Hon ska ha håret enkelt, kanske uppsatt i hästsvans. Hon ska vara positiv och glad utan att vara flamsig, hon ska ge ett intelligent och vänligt intryck och så ska hon le med både ögon och mun. Hårets ska vara nytvättat, hon ska vara ren och lukta gott, men får inte lukta parfym utom möjligen en svag doft av deo. Eventuella smycken ska vara diskreta.

Mmmm... låter som en riktigt go tjej...
 

pantyman

Medlem
Kön
Man
Så snygg tjej idag på banken, knälång kjol vit blus svarta nylonstrumpor och svarta pumps. Så sexigt elegant

Kille som gillar tjejer i sexiga fina undisar
 

Licker

Medlem
Kön
Man
Det är viktigt att klädseln är formell men ändå förmedlar ett sexuellt inresse och framhäver det kvinnliga.
Svart kjol som slutar ovanför knäna, mörka nylonstrumpor med söm, svarta blanka skor med inte alltför hög klack. Kavajen skall vara åtsittande med en vit blus som blottar lite av klyftan, gärna en brosch på kavajen. Håret uppatt så man ser hals och nacke!
Mmm sexigt!!
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Har med intresse öästa alla inlägg...tack....klär mi gofta i kort kjol, kavaj, ibland uppsatt hår så det verkar ju vara rätt ;)...kram

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager innehåller bilder, inlägg, profiler, chat rum, sexblogg, kalender m.m
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Mysigt Eva och träffa på dig här också. Gemensamma intressen. Du är bara bäst och mysigast!
Mums!

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
Toppen