Sexig musik?

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Är inte det en gammal Depeche Mode låt??? Men om man blir så jävla kåt vet jag väl inte...

:cool:
Ursäkta en gammal messersmith men det var SOFT CELL, inte D.M.

Men den är tydligare äldre än så;

Tainted love

Själv föredrar jag nog Mansons version, även om jag är gammal nog för att komma ihåg när Soft Cell gjorde den.
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Hmmm, förlåt den gamla messersmithen igen:oops:

Kollade några klipp på You Tube, hittade denna med några klipp från olika versioner av Tainted love, även D.M.

några olika versioner av tainted love


ber om ursäkt för min glömska beträffande D.M, borde jag kommiyt ihåg, lyssnar ju en del på dem. Men det var Soft Cell som gjorde den stor.

Förlåt mitt svammel, fortsätt tipsa om fler sexiga/ porriga låtar, gillar dem skarpt!:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hmmm, förlåt den gamla messersmithen igen:oops:

Kollade några klipp på You Tube, hittade denna med några klipp från olika versioner av Tainted love, även D.M.

några olika versioner av tainted love


ber om ursäkt för min glömska beträffande D.M, borde jag kommiyt ihåg, lyssnar ju en del på dem. Men det var Soft Cell som gjorde den stor.

Förlåt mitt svammel, fortsätt tipsa om fler sexiga/ porriga låtar, gillar dem skarpt!:oops:

Jag tycker också att Mansons version är den klart sexigaste...

och du - Bluesman. Jag har svårt att tro att någon tycker att du svamlar. Kram på dig ;):love::love:
 

Bluesman

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Jag tycker också att Mansons version är den klart sexigaste...

och du - Bluesman. Jag har svårt att tro att någon tycker att du svamlar. Kram på dig ;):love::love:

:oops:
Tack Snäckan, du måste gömma en stor pärla inom dig, kram tillbaka!
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
http://se.youtube.com/watch?v=JRcCcbPm4Qg

Inte så mycket låten som videon som är sexig!

I min fantasi är hon en liten knulldocka som utnyttjas på någon svartklubb! :p:p

Jag älskar din oanständiga snuskiga fantasi... :p:p

Delar du min fantasi? ;)

Darling, jag älskar din fantasi.... I min fantasi får vi gärna spela Maxwell om du vill... i en halvskum lokal... du och några män, en av dom är jag... Du ser på dom svällande bulorna i våra jeans vad vi vill göra med dig... Omgiven av starka armar och händer som klär av dig plagg efter plagg tills du är naken i lokalen sånär som på trosorna... Och jag ligger på rygg och låter dig påla upp dig på min kuk i analen... sen lutar du dig bakåt och låter Doc ge dig kuk i din pirrande fitta också... dubbelpenetrerad och dragen i håret med trosorna hängande runt ena låret, påsatt och använd som den kåtslampa och knulldocka du är ibland... älskar du att fyllas av hårda kukar.... [}:)]:p

Är det en fantasi du delar darling? I så fall, vilken musik vill du ha i den fantasin? ;)
 

Vilda

Medlem
Kön
Kvinna
http://se.youtube.com/watch?v=JRcCcbPm4Qg

Inte så mycket låten som videon som är sexig!

I min fantasi är hon en liten knulldocka som utnyttjas på någon svartklubb! :p:p

Jag älskar din oanständiga snuskiga fantasi... :p:p

Delar du min fantasi? ;)

Darling, jag älskar din fantasi.... I min fantasi får vi gärna spela Maxwell om du vill... i en halvskum lokal... du och några män, en av dom är jag... Du ser på dom svällande bulorna i våra jeans vad vi vill göra med dig... Omgiven av starka armar och händer som klär av dig plagg efter plagg tills du är naken i lokalen sånär som på trosorna... Och jag ligger på rygg och låter dig påla upp dig på min kuk i analen... sen lutar du dig bakåt och låter Doc ge dig kuk i din pirrande fitta också... dubbelpenetrerad och dragen i håret med trosorna hängande runt ena låret, påsatt och använd som den kåtslampa och knulldocka du är ibland... älskar du att fyllas av hårda kukar.... [}:)]:p

Är det en fantasi du delar darling? I så fall, vilken musik vill du ha i den fantasin? ;)

Mmm är en verklighet jag vill delta i! :p Utan musik vill jag njuta... Vill höra era ord och era kroppar mot min. Om ni inte vill frånta mig det?

Med händerna ihopbundna och med hörlurar på med hög musik kan du frånta knulldockan hennes falska säkerhet! ;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
http://se.youtube.com/watch?v=n_5OgerpaUo

Till denna låten onanerade jag mycket i mitt flickrum! :p:p

Gjorde du? Jag försöker tänka mig dig, och det är fint och läckert.... där skulle man ha varit med, härligt med onanerande tjejer... :p

Jag kan berätta att jag alldeles nyss också prövade att onanera till den, o de gick skitbra! Den får fem kukar i betyg... ;)

Du också, du får minst fem kukar i den mörka svartklubben... avklädd och bakbunden, framåtböjd över en skinnfåtölj putar du inbjudande och slynigt med din vackra rumpa. Och vi turas om att köra in våra kukar och sätta på dig, jag lägger händerna på dina skinkor och drar isär dom... du känner hur min kuk glider in i dig... din varma fitta som nu välkomnar alla intrång och nu knullas väl... Du vrider dig i rrepen men händerna sitter fast bakom ryggen när du öppnar munnen och släpper in en annan mans varma och hårda kuk i munnen. Han drar dig i håret och börjar munknulla dig så saliven rinner om den glänsande kuken när den glider in och ut mellan dina läppar.. Mina hårda stötar i din kåtsvullna fitta knuffar dig mot hans kuk.. och du kan inte tala, bara gurgla med munnen full av ståkuk och saliven rinnande om hakan.. Bakbunden knulldocka... :p:p

Sängkammarmusik
 
Toppen