Sexiga grabbar på jobbet?

Juice

Ny medlem
Kön
Man
Jag har bara en liten fråga.....är det sexigast om man är hantverkare eller dylikt?
Jag som trodde kvinnor tyckte det var sexigare om man var tandläkare, läkare, civilingenjör osv...
Någon som kan uttala sig om ämnet :D ?
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Jag har bara en liten fråga.....är det sexigast om man är hantverkare eller dylikt?
Jag som trodde kvinnor tyckte det var sexigare om man var tandläkare, läkare, civilingenjör osv...
Någon som kan uttala sig om ämnet :D ?

Jag kan ju uttala mej om min alldeles egna åsikt!!

Personligen föredrar jag nog karlar i blåställ...jag vet inte varför, men det blir nog lite mer "karla-karls" känsla över dom!!

Iofs träffade jag på en tingsnotarie i svart kostym häromdagen som jag kunde ha våldtagit i rättssalen....:p men generellt sett så är det en muskulös, händig jordnära arbetare jag helst vill ha!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag har bara en liten fråga.....är det sexigast om man är hantverkare eller dylikt?
Jag som trodde kvinnor tyckte det var sexigare om man var tandläkare, läkare, civilingenjör osv...
Någon som kan uttala sig om ämnet :D ?


Som misswet säger: man kan ju bara uttala sig om sin personliga åsikt.

Jag tänder på män som har ansvar - något att säga till om/makt... Jag tror det beror på att det oftast förutsätter en viss hjärnkapacitet för att få ansvar.

Dessutom tänder jag på mäns händer:p
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
puttar upp denna förträffliga frågeställning...


Gud ja!! Det finns två hunkar på mitt jobb som retar mig till vansinne.. dom vet exat hur mycket jag vill ha dom och det utnyttjas friskt....

shit vilken sexuell spänning o frustration det finns vissa dagar för oss tre... himmel.... :oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
puttar upp denna förträffliga frågeställning...


Gud ja!! Det finns två hunkar på mitt jobb som retar mig till vansinne.. dom vet exat hur mycket jag vill ha dom och det utnyttjas friskt....

shit vilken sexuell spänning o frustration det finns vissa dagar för oss tre... himmel.... :oops:

WOW! Låter som att det kan bli en spännande fortsättning där;) Du berättar väl om...;):p

Själv märker jag att stämningen på mitt jobb har ändrats en hel del under de dryga två år jag har varit medlem på ona...

Inte så att det blivit fler sexiga killar... snarare har jag blivit lite mindre pryd:oops:;):p
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
puttar upp denna förträffliga frågeställning...


Gud ja!! Det finns två hunkar på mitt jobb som retar mig till vansinne.. dom vet exat hur mycket jag vill ha dom och det utnyttjas friskt....

shit vilken sexuell spänning o frustration det finns vissa dagar för oss tre... himmel.... :oops:

WOW! Låter som att det kan bli en spännande fortsättning där;) Du berättar väl om...;):p

Själv märker jag att stämningen på mitt jobb har ändrats en hel del under de dryga två år jag har varit medlem på ona...

Inte så att det blivit fler sexiga killar... snarare har jag blivit lite mindre pryd:oops:;):p

Pryd är något jag aldrig varit och det är väl just därför det blir så elektriskt laddat ibland på jobbet. Man kan skära spänningen med kniv ungefär exakt 1 minut efter jag sagt något om att jag vill ha dom... då sjunker det in i dom vad jag faktiskt sagt...

Kommer något att hända??... well.. jag har ju min man som ofta får ta emot min kåthet när jag frustrerad kommer hem från jobbet... men som aldrig begriper varför...

hmm...:oops:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kommer något att hända??... well.. jag har ju min man som ofta får ta emot min kåthet när jag frustrerad kommer hem från jobbet... men som aldrig begriper varför...

hmm...:oops:

Det är väl ett ypperligt bevis på att man inte måste förstå allt;):)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kommer något att hända??... well.. jag har ju min man som ofta får ta emot min kåthet när jag frustrerad kommer hem från jobbet... men som aldrig begriper varför...

hmm...:oops:

Det är väl ett ypperligt bevis på att man inte måste förstå allt;):)

Haha.... kommer något att hända?? :) men har du tänkt på vad han gör på jobbet? Och varför han vill knulla skiten ur dig ibland? Utan att du begriper varför.... ;)
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Kommer något att hända??... well.. jag har ju min man som ofta får ta emot min kåthet när jag frustrerad kommer hem från jobbet... men som aldrig begriper varför...

hmm...:oops:

Det är väl ett ypperligt bevis på att man inte måste förstå allt;):)

Haha.... kommer något att hända?? :) men har du tänkt på vad han gör på jobbet? Och varför han vill knulla skiten ur dig ibland? Utan att du begriper varför.... ;)


Ha ha... vet vilka som jobbar där han jobbar - han är brandman och endast karlar... he he... och nej han är inte lagd åt det hållet... :D
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Kommer något att hända??... well.. jag har ju min man som ofta får ta emot min kåthet när jag frustrerad kommer hem från jobbet... men som aldrig begriper varför...

hmm...:oops:

Det är väl ett ypperligt bevis på att man inte måste förstå allt;):)

Haha.... kommer något att hända?? :) men har du tänkt på vad han gör på jobbet? Och varför han vill knulla skiten ur dig ibland? Utan att du begriper varför.... ;)


Ha ha... vet vilka som jobbar där han jobbar - han är brandman och endast karlar... he he... och nej han är inte lagd åt det hållet... :D

Haha - det var ett klockrent svar! Klart han gillar sin sexiga fru ;):oops:
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
smög upp en killkalender i tjejernas omklädningsrum, frågade lite försiktigt om nån hade nåt emot det, men alla tyckte det var ok. Rätt snälla bilder i just det exemplaret,
 
Toppen