sexiga underkläder i vanliga kataloger

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Det har börjat bli mer vanligt med sexiga underkläder i kataloger som tex Ellos , Halens vad tycker ni om det vilken reaktion får ni killar och tjejer på de bilder som visas ;):)
 

Jonred

Ny medlem
Kön
Man
Det har börjat bli mer vanligt med sexiga underkläder i kataloger som tex Ellos , Halens vad tycker ni om det vilken reaktion får ni killar och tjejer på de bilder som visas ;):)

Synes det er hett, och gillar det. Vilken reaktion får du själv?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Någon gång under min uppväxt så skiftade jag från att kasta mig över leksakssidorna till sidorna med damunderkläder i morsans Haléns-katalog.
Så småningom så runkade jag ju till dessa godsaker också.

Kan fortfarande tycka att det är rätt läckert; när det gäller trosor så finns det två kategorier: De som är mer eller mindre genomskinliga så man anar fittan. Rakat? Ansat? Lurvigt? eller vilka som helst men där man kan se formen av hela vulvan under. Det underbaraste där är att få se en riktigt härlig bullfitta. Går det dessutom att ana blygdläpparnas form så är det perfekt!

BH-ar är också en fröjd för ögat. Genomskinliga där det går att se vårtan och helst delar av vårtgården är ju bara för läckert. Att få ana ett par styva eller halvstyva bröstvårtor under tyget är läckert också.

Haha, verkar inte ha hänt så mycket på 35 år ;)

Spets
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
ok mmm håller med och det ger nya idér till fräcka bilder specielt de bh som finns nu öppningen fram :p Har redan 3 st sådana bh
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Ett av mina första runkobjekt var en BH-special i tidningen Amelia där de gick igenom olika typer av BH:ar och vad de passade till för kläder och vad de hade för för- och nackdelar. Min tonårskuk blev stenhård av att titta på bilderna av ett par tämligen alldagliga modeller där man på sin höjd anade en bröstvårta under någon modell med spets.

När jag sen hade upptäckt detta himmelrike hade jag ofta Elloskatalogen med mig in på toaletten hemma. Det var tider det. :)
 

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Någon gång under min uppväxt så skiftade jag från att kasta mig över leksakssidorna till sidorna med damunderkläder i morsans Haléns-katalog.
Så småningom så runkade jag ju till dessa godsaker också.

Kan fortfarande tycka att det är rätt läckert; när det gäller trosor så finns det två kategorier: De som är mer eller mindre genomskinliga så man anar fittan. Rakat? Ansat? Lurvigt? eller vilka som helst men där man kan se formen av hela vulvan under. Det underbaraste där är att få se en riktigt härlig bullfitta. Går det dessutom att ana blygdläpparnas form så är det perfekt!

BH-ar är också en fröjd för ögat. Genomskinliga där det går att se vårtan och helst delar av vårtgården är ju bara för läckert. Att få ana ett par styva eller halvstyva bröstvårtor under tyget är läckert också.

Haha, verkar inte ha hänt så mycket på 35 år ;)

Spets

Då gillar du den här va? ;)

Trosa
(fin zoomfunktion) :)
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har börjat bli mer vanligt med sexiga underkläder i kataloger som tex Ellos , Halens vad tycker ni om det vilken reaktion får ni killar och tjejer på de bilder som visas ;):)
-------------------------
Tja reaktion och reaktion själv får jag erektion av dem.....[:eek:)]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Någon gång under min uppväxt så skiftade jag från att kasta mig över leksakssidorna till sidorna med damunderkläder i morsans Haléns-katalog.
Så småningom så runkade jag ju till dessa godsaker också.

Kan fortfarande tycka att det är rätt läckert; när det gäller trosor så finns det två kategorier: De som är mer eller mindre genomskinliga så man anar fittan. Rakat? Ansat? Lurvigt? eller vilka som helst men där man kan se formen av hela vulvan under. Det underbaraste där är att få se en riktigt härlig bullfitta. Går det dessutom att ana blygdläpparnas form så är det perfekt!

BH-ar är också en fröjd för ögat. Genomskinliga där det går att se vårtan och helst delar av vårtgården är ju bara för läckert. Att få ana ett par styva eller halvstyva bröstvårtor under tyget är läckert också.

Haha, verkar inte ha hänt så mycket på 35 år ;)

Spets

Då gillar du den här va? ;)

Trosa
(fin zoomfunktion) :)

Japp Sexxxy, det där är något som definitivt skapar dreggel :p
 

bus4you

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Hi hi visste väl att skulle få igång något spännande ... Gärna en fortsättning på den här tråden :p
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Sambon brukar få hem en katalog som heter bon prix (tror jag) där får jag en del reaktioner när jag kollar.....:p
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Riktigt härlig butik det där. Här har de till och med en liten modevisning för en av sina kollektioner. Bara två modeller, men det är rätt sexiga underkläder en del av det, och särskilt den blonda modellen ger kameran en sån där "jag vet att du blir kåt av det här"-blick i slutet av varje vända på catwalken. Och nog fan blev jag kåt alltid. :oops:

(om inte videon poppar upp direkt, klicka på "Soft to skin".
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Det här är och har alltid varit min källa till ögonfröjd. Från de första trevande stegen i de tidiga tonåren då jag utforskade varje möjlighet till insyn på kvinnlig fägring, till idag när jag inspireras av de senaste trenderna.

Kommer mycket väl ihåg min första favoritbild. En liten bild på en rumpa snett bakifrån. På sig hade modellen en gyllenfärgad boxertrosa med spetskant. Skärningen var sådan att trosan smet in mellan skinkorna och liksom lite tryckte isär dem. Så ljuvligt. När den Ellos-katalogen kastades var jag framme med saxen och klippte ur bilden. Sparade den i en för övrigt tråkig bok på mitt pojkrum. Hur många gånger jag runkade till den bilden kommer jag inte ihåg, men många var det.

Bon Prix är en underbar katalog :p Men inget går upp mot Haléns...
 
Toppen