Sexigaste fittan

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Man behöver inte avsluta sitt konto och det du kan göra är ju att bara skriva med män, då kanske du slipper vara så misstänksam. Och nackdelen med att vara på en sån här sajt är att det blir så opersonligt på ett sätt som man kanske inte upplever på samma sätt som när man är ute och träffar folk. Men detta är ju inte en sida för att ragga upp nån, så man får nog ta allt med en liten nypa salt och kanske bara typ runka/smeka och ha skönt en liten stund. För om man kommer hit för att hitta kärleken så kommer man nog bli väldigt besviken.
Håller helt med dig. Det finns bättre raggningssiter.. Men bäst raggar man irl.
Men du skriver 'att bara skriva med män'. Det är ju där nöten sitter som man ska knäcka. Man vet ju inte till 100% om det är en man bakom kontot, även om jag tror det är ovanligt med kvinnor som utger sig för att vara män, än tvärtom. Men för att återgå till där diskussionen startade, så har det vid något/några tillfällen uppenbarats att fittor på bild hört till någon porrskådis. Kanske samma sak med kukar.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
För att återknyta till ämnet och nu kan man bara här döma av det som publiceras, sant eller inte vem fittan tillhör ;). Själv älskar jag alla olika typer av fittor så länge de är välansade, rakade eller kortklipp och absolut inte vildvuxet, så jag har svårt att avgöra vilken som är sexigast. Jo förresten, inga tatueringar för min del.
Det beror på vad du menar med vildvuxet. Jag har sett bilder på kvinnor där håret växer långt ner på lårens insida och även bak mellan skinkorna och det gillar inte jag. Men annars får det gärna vara naturlig hårväxt. Jag tycker det är mer upphetsande än en renrakad fitta som tillhör en mogen vuxen kvinna...
 

Janne62

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det beror på vad du menar med vildvuxet. Jag har sett bilder på kvinnor där håret växer långt ner på lårens insida och även bak mellan skinkorna och det gillar inte jag. Men annars får det gärna vara naturlig hårväxt. Jag tycker det är mer upphetsande än en renrakad fitta som tillhör en mogen vuxen kvinna...
Hårigt är fint
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Det beror på vad du menar med vildvuxet. Jag har sett bilder på kvinnor där håret växer långt ner på lårens insida och även bak mellan skinkorna och det gillar inte jag. Men annars får det gärna vara naturlig hårväxt. Jag tycker det är mer upphetsande än en renrakad fitta som tillhör en mogen vuxen kvinna...
Tja, för mig är vidvuxet det du beskriver plus när det växer långt upp på magen. Det som jag tycker är det mest avtändande är när hårtestar sticker fram under bikinitrosorna. Sen föredrar jag verkligen riktigt kortklippt eller rakat. Naturligtvis gör man som man vill men det var ju inte frågan utan vilken fitta man tycker är sexigast och där kan jag som sagt inte bestämma mig eftersom jag tycker nästan alla fittor är underbart vackra.
 

JennyH

Välbekant medlem
Håller helt med dig. Det finns bättre raggningssiter.. Men bäst raggar man irl.
Men du skriver 'att bara skriva med män'. Det är ju där nöten sitter som man ska knäcka. Man vet ju inte till 100% om det är en man bakom kontot, även om jag tror det är ovanligt med kvinnor som utger sig för att vara män, än tvärtom. Men för att återgå till där diskussionen startade, så har det vid något/några tillfällen uppenbarats att fittor på bild hört till någon porrskådis. Kanske samma sak med kukar.
Fast om du bara skriver med "män" så kanske chansen då blir större att det verkligen är en man. För om du alltid tror att det är en man bakom ett konto med ett tjejnamn så är det ju bättre att skriva med en man som visar sig vara en kvinna är tvärtom kan jag tänka mig. Och om du nu inte ska träffa personen du skriver om eller till så kanske det inte spelar så stor roll vem det är som skriver tillbaka. Så länge det blir bra bilder klipp eller historier.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Fast om du bara skriver med "män" så kanske chansen då blir större att det verkligen är en man. För om du alltid tror att det är en man bakom ett konto med ett tjejnamn så är det ju bättre att skriva med en man som visar sig vara en kvinna är tvärtom kan jag tänka mig. Och om du nu inte ska träffa personen du skriver om eller till så kanske det inte spelar så stor roll vem det är som skriver tillbaka. Så länge det blir bra bilder klipp eller historier.
Men jag tror ju inte att det alltid är en man bakom en ett kvinnokonto. Det har jag aldrig påstått. Men att det förekommer, det vet vi alla och att det sällan är en kvinna som utger sig för att vara man, det vet vi också. Och jag har inte sagt att jag ska träffa någon heller.... Att det ska vara så svårt att läsa vad jag skriver utan att lägga till något
 

snorpi

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
När det gäller otroligt vackra och sexiga fittor så vill jag nämna 3 stycken tjejer först naken modellerna Katya Clover och Maria Ryabushkina och hon går även under namnet Melena Maria Rya och till sist en av mina favorit tjejer inom porren Kiara Cole. :love:
 
Toppen