Sexklubb?

LindaEP

Välbekant medlem
Är det någon som vet om det i Uppsala med omnejd finns någon sex/porrklubb dit en tjej törs gå. Tänkte ta med min sambo så jag kommer inte att vara en ensam tjej. Uppsala är ju Sveriges fjärde största stad så nånting borde det väl finnas. Eller måste man åka till Stockholm för att hitta något?
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Är det någon som vet om det i Uppsala med omnejd finns någon sex/porrklubb dit en tjej törs gå. Tänkte ta med min sambo så jag kommer inte att vara en ensam tjej. Uppsala är ju Sveriges fjärde största stad så nånting borde det väl finnas. Eller måste man åka till Stockholm för att hitta något?
Rätt säker på att du får ta dig till kungliga hufvudstaden för sådana förlustelser.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Verkar ju kört i Uppsala. Är det någon som kan ge råd om var en kvinna törs gå i Stockholm. Vilka sexställen ska jag undvika och vilka kan jag gå på tillsammans med min sambo. Idealet vore om det finns ett ställe som jag och min väninna kan gå på utan manlig eskort. Men ett sånt ställe finns förmodligen inte. Kanske något ställe har kvällar för bara tjejer?
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Fick svaret att det bara är par som är välkomna till PiH. Så där var det tji att gå som ensam tjej.

Club Adam och Eva i Norrköping är öppet för singeltjejer. Både när det är mixkvällar (då är killar välkomna också men bara de som är medlemmar och gjort audition) och när det är parkvällar. Du/Ni kan gå dit och känna er säkra och trygga, ni gör bara det ni vill och vill ni hänga i baren med kläder på hela kvällen går det bra. Hör av dig om du har några frågor.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Club Adam och Eva i Norrköping är öppet för singeltjejer. Både när det är mixkvällar (då är killar välkomna också men bara de som är medlemmar och gjort audition) och när det är parkvällar. Du/Ni kan gå dit och känna er säkra och trygga, ni gör bara det ni vill och vill ni hänga i baren med kläder på hela kvällen går det bra. Hör av dig om du har några frågor.
Tack för bra info!
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Nä, tydligen inte.

Har inte besökt stället själv, men jag kan tänka mej att i storstaden finns det så mycket folk med attityd och annat som gör att det måste användas extremt strama tyglar.
Är man känd som civiliserad besökare, så kanske det är lättare att få föreslå liknande bra idéer!?
Finns säkert civiliserade tjejer och kvinnor som skulle vilja testa den.
Eller, så är det bara i mina kåta fantasier..... Hehe
 
Last edited:
Toppen