Sexklubbar för kvinnor

LindaEP

Välbekant medlem
Har läst flera trådar om olika sexklubbar och har blivit nyfiken. Men frågan är om det finns några sexklubbar dit en ensam tjej kan gå utan att bli uttittad eller behandlas som en prostituerad. Visst kan jag gå tillsammans med min sambo men det vore mer spännande att gå själv och vara fri att göra hur mycket eller hur lite man vill.
Finns det någon sådan ställe, helst inom två timmars bilresa från Stockholm. Alla förslag mottas dock med tacksamhet, man har ju semester ibland.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Bra fråga!
Tror Blue Visions parkvällar (onsdag och lördag) skulle kunna funka. Då kan man gå in i paravdelningen, men även smyga ut till den allmänna delen. Eller teasa vid gränssnittet mellan de båda. ;)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Kan man gå in i paravdelningen som ensam kvinna? Skulle kännas tryggt att ha andra kvinnor runt sig. Borde bli mer ordning då.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Cityswingers 1 och 2 i Köpenhamn borde funka, kanske främst CS1, men läs på hemsidan vilka event som gäller för varje kväll. Det är mest kvinnlig personal och man ser kvinnor som verkar besöka klubben själva (även på CS2). Men jag vet att det är lite långt bort från Stockholm.
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, rent tekniskt funkar BV. Och då lär det finnas andra där. Onsdagar kan det vara sämre, men lördagar brukar det vara gäster. Och det är rätt bra ordning, det enda är kanske att en del sitter med kläder på och ser nervösa ut medan andra kan hålla på för fullt.

Och då är det par , kanske med någon medbjuden extra kille eller tjej som paret då får gå i god för.
 

LindaEP

Välbekant medlem
Cityswingers 1 och 2 i Köpenhamn borde funka, kanske främst CS1, men läs på hemsidan vilka event som gäller för varje kväll. Det är mest kvinnlig personal och man ser kvinnor som verkar besöka klubben själva (även på CS2). Men jag vet att det är lite långt bort från Stockholm.
Tack för tipset. Får bli till sommaren i så fall alltid trevligt att vara i Köpenhamn. Om man kan komplettera det vanliga med lite porr blir det ännu bättre. Danskarns är bra på porr dessutom.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Tack för tipset. Får bli till sommaren i så fall alltid trevligt att vara i Köpenhamn. Om man kan komplettera det vanliga med lite porr blir det ännu bättre. Danskarns är bra på porr dessutom.
Varsågod. Själv kommer jag inte klara av att vänta till sommaren, för som du säger: Danskarna är bra på porr - och det med en skön stämning!
 
Toppen