Sexleksaker i parförhållnden

  • Thread starter brumbrum - vill inte va med
  • Startdatum
B

brumbrum - vill inte va med

Gäst
Jag tycker att det är en extra krydda i förhållandet då man har sexleksaker med i sexakten.
Det var ingenting som var med från början i mitt nuvarande förhållande och jag tror att det kan vara svårt att klämma fram till sin partner vad man önskar.
Jag hade länge fantiserat om att se min partner onanera med en massageapparat eller en dildo men jag vågade inte säga till henne vad jag ville.

I alla fall så skickade jag efter en vibrator utan hennes vetskap och då vi skulle ha sex så hade jag förberett vibratorn med batterier och lagt den i närheten av sängen.
Min partner visste fortfarande ingenting och jag var riktigt upphetsad av bara tanken om vibratorn.
Då jag hade kåtat upp min partner riktigt så trollade jag fram vibratorn och förde den mot hennes fitta (hon ryckte först till men var sedan med på noterna)jag tog sedan hennes hand till vibratorn så att hon själv onanerade med den, hon var riktigt kåt av situationen och onanerade till flera orgasmer.
Sedan dess har vi förbrukat många vibratorer och dildos och jag har märkt att hon även brukar använda dom när hon är ensam.

Vad har ni för erfarenheter angående detta ?
Det måste ju vara en första gång då man tar med sexleksaker i samlivet och den första gången brukar ju vara svårast.:)
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Positiv erfarenhet, min fru har två dildos som hon tillsamans med mig använder flitigt.Även när hon är själv använder hon dem.:)

Det är mycket upphetsande att betrakta henne när hon stimulerar sig med dem, dessutom är det ett bra komplement till oss killar som lider av förtidig utlösning.
:oops:
 
M

MissSecret [vill inte mer]

Gäst
Eftersom jag är flitig onanerare sedan unga år så var det inte särskilt konstigt att ta med en dildo i leken...min pojkvän misstyckte knappast. Fast det är väl enklare när tjejen tar initiativet... :)
 

Älskar Sex

Medlem
Kön
Man
Det är ett uppiffande inslag i sexakten med sexleksaker :p. Första dildon köpte jag och gav henne i present, vågat ?? Men man vet ju inte föränn man provat :D. Och presenten uppskattades, så det har blivit några fler efter det :). Så nu har hon 3 dildos i olika storlekar och utföranden, radkulor och än så länge oanvända handbojor. Kulorna och dildos använder hon både ensam och tillsammans med mig :p. Favoriten är en slät guld-dildo, som ofta får vara med och leka. Ett tips ! Om ni tillsammans någon gång passerar en sexshop, så föreslå att gå in och titta. Det gjorde jag och efter det har vi gjort det vid några tillfällen, och det har ofta medfört något nytt på önskelistan som införskaffats.
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Vi har en liten vibrerande sak som vi tar fram ibland, använder den ibland på varandra, ibland var för sig osv. Upplevde aldrig någon "första" svårighet som du talar om, om du inte menar rent tekniskt hur man bäst använder prylarna men det reder man ju rätt snart ut.
 
Toppen