Sexlust

heimat

Medlem
Kön
Man
Upplever hemma att min tjej efter 2 barn nästan helt tappat sexlusten.

Någon med samma erfarenheter?

Och gärna tips fram tjejer hur man skall gå till väga med detta? Allt är välkommet!
 

hheejjee

Medlem
Kön
Kvinna
Upplever hemma att min tjej efter 2 barn nästan helt tappat sexlusten.

Någon med samma erfarenheter?

Och gärna tips fram tjejer hur man skall gå till väga med detta? Allt är välkommet!

För mig var det åxå så att lusten blev mindre efter första barnet det berodde ju på många saker..bla. amning,trötthet och att man inte var bekväm i den "nya" kroppen.
Allt har sin tid...
Men ge henne avlastning,låt henne få unna sig saker,allt från sova till shoppa eller ett varmt bad utan barn.
fixa barnvakt..bjud på middag.OBS! Ge henne tid och svängrum räkna inte med att hon vill ha mer sex på stört..kvinnor kräver lite mer för att komma dit.
Lycka till och stor kram på dig!!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Vår yngsta e nu 2 år så det har gått en tid sedan barnet så man tycker det mesta borde lagt sej.

Men har annars gjort det du skriver att skicka iväg henne på shopping och få tid för sje själv.
 

hheejjee

Medlem
Kön
Kvinna
kanske dags att piffa upp sexlivet..överaska henne

leksaker..oljor..massage..underkläder för båda...läder latex..vad man nu gillar
lite smisk kanske...eller bind henne ta henne till himmlen med hjälp av dina händer och din tunga..

kram kram...
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Jo var ett tag sedan man köpte lite nytt kanske får göra det men oftast e det inget problem bara man får henne i säng om man säger så då e hon het o go. Men problemet e ju o få henne dit :)
 
Toppen